Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kormánykiemelés.

Nem akarok senkivel sem vitázni.

Buék!
Mikuni Rs 40..pfff

Mondok neked egy szomorút. Voltam kb. egy hónapja a Pécs közelében lévő motorbontóban. A község nevét sosem tudom.
Volt Mikuni Rs 40-e az öregnek, de eladta kb. 2 héttel azelőtt mikor mentem. 70-ért :S Meg is vettem volna.

Lábtartó? Olvass vissza. Most elvoltam 6 napig, reggel felhívom a jóembert, hogy ha-hó? Bár már előre félek, hogy lesz mentség. Lassan azon vagyok, hogy kiszerkesztem, ahogy nekem tetszik és lemaratom magamnak.
Megvettem a mostani Fighters magazint. Van benne egy két érdekes gsx-r 1100. Természetesen a német streetfighter ízlésvilágot ne firtassuk, de a technikai megoldások. Van benne két kompresszoros is.
BÚÉK
Hogy Ti mennyire ráértek! Még ha valami komoly dologról lenne szó mondjuk egy Mikuni RS 40 ......... :)
Mi van a lábtartókkal?
A banditának az sv nek is csavaros csak a rezgéssel kell vigyázni hogy ne lazuljon le de önzárós anya és kész
Ne hogy felhuzd már magad nem oktato szándékkal irtam csak megprobáltalak meggyözni hogy jo az a csavaros megoldás, Ha esetleg félreérthetö volt a hangsuly akkor 1000 bocs...
Hali!
OKÉ! Akkor én is idézek "Persze meg van fogatva még egy helyen"
Ne haragudjatok,hogy így a képek láttán nem vágom le,hogy hogy van pontosan rögzitve. Ezért kérdeztem! Bocsi!
Sakto!Elhiszem neked,hogy az Indy faszán megoldotta a dolgot én egy percig nem kételkedtem a szakmai tudásában.
Ja és bocsássatok meg,hogy egy hegesztésben jobban bízok mint egy csavarkötésben,de ha ide elég a csavarkötés azt mondjátok akkor én azt is elhiszem.Nem állt szándékomban senki munkáját sem bírálni sem pedig beleokoskodni abba.Csupán érdeklödés volt az egész erre tessék.Bocs,hogy feltartotalak titeket.
Üdv. Visszaolvasgatva asszem k..va nagy hibát vétettem, én a gyári hidat furtam, igaz alul is össze van kötve, felöl pedig egy3 as lemez van a villához igazítva az is tartja, a merevséggel nincs gond, de egyre inkább azon agyalok, hogy visszaalakítom, és ááá, ocsmány lesz a híd . Néztem a hátranyúlós kiemelőt, nekem sz sem férne el (az enyém 400as) a fejidomtól. A másik meg a bukógomba, elég gáz, csak bukócsővet lehetne rá fabrikálni, és arra a gomba hogy ugye védjen is valamennyit.....
Hali
"Értem.Viszont,ha vissza akarod alakítani akkor igy is fog látszani két furat ami ügye enyhe szépséghiba"

Gyári a furat! .. nincs szépséghiba ha vissza akarod alakitani (ha jol emlékszem)

Nálam is ez volt a cél, indy nagyon faszán megoldotta..
Javítva, sorry: "és megnyugtatóbb,hogy az ott marad a helyén."
Lala. Erre, csak annyit mondanék, hogy a hegesztés, csak a lelkednek tenne jót. A "legalább ott is marad" hozzászólásodat, meg had ne reagáljam le.
Értem.Viszont,ha vissza akarod alakítani akkor igy is fog látszani két furat ami ügye enyhe szépséghiba,de legalább vissza fordítható folyamat viszont ha hegesztéssel rögzíted akkor masszívabb lesz a dolog és megnyugtatóbb,hogy az ott marad a helyén.Jó lenne egy felső villahíd és azt átalakítani a gyári meg megmaradna gyárinak.Bontottan szerintem nem lehet olyan borzasztó összeg.A kormányból melyik méretüt érdemes venni gondolok itt vastagságra,hosszra stb márkától függetlenül.
A gyári kormánycsutka felfogató pontjai eleve adottak. Azok 10-esek.
Persze meg van fogatva még 1 helyen.
De ,ha akarod körbeavizom neked, viszont onnantól kezdve ,nem visszaalakítható, csak másik villahíddal.
Még a kérdésem,hogy a felső villahídhoz csavarral van rögzítve a konzol?
A nem túl drága mindenkinél relatív.

Én azt mondom, mit Sakto kapott.
Anyagárak:

Pazzaz vastag kormány: 11.820
Kormány konzol anyag + maratás: 16.000
Fém fékcső szett: Cső métere, 3000ft + fittingek. Darabja 1800 ft.
1,2-1,5m cső + 4db fitting + tömítés~ 13.000
Fékfolyadék ~ 1000
Csavarok...

Anyagban egy 40-essel lazán számolhatsz, ezen nem tudok szépíteni. + munkadíj.

Vagy van 46.000 -ért (ok ez komplett villahíd). http://cgi.ebay.de/GSX-R-1100-...

46.000+ postaköltség. + nem tudom, hogy lehet rárögzíteni a gyári gyújtáskulcs kapcsolót, kiskormányos befogós! + nem is dönti meg hátrafelé a kormányt ,csak kiemeli. Ami nem épp szerencsés, ha gyári fejidommal akarja megvalósítani az ember. Még úgy is kell agyalni, hogy én előrébb vittem, kb. 5 cm-t. + Vegyél még kormányt és csövet.
Helló mindenkinek!
Indy1100!Érdeklődnék,hogy mibe fájna egy ilyen "Mustang"kormány átalakitás,ha nem túl drága lehet,hogy én is beneveznék egyre.
Ilyet rendeltem magamnak és Janinak, csak sajnos van egy közbenső ember ki miatt késik.
Kíváncsi vagyok már milyen lesz. De azokat a pillangó szárnyakat tuti ledobom róla és vágatok oda valami a motorhoz jobban illő védőt!
ez egy kicsit olcsóbb, talán még szebb is:
katt ide!

Ok várom az E-mailt.
Motorod igazából kész. Még a plexire várok, utána legyártom a fejidom tartó konzolt és 1 motorral kevesebb -)
Matricák feltéve, rezgés megszüntetve...

Holnap, ha van időm, most már tényleg írok egy e-mailt.
u.i.: 29-05-ig nem leszek. Szerintem úgy is ez alatt ér ide a plekód.
Úgy is egyeztetünk majd.

Kész lett a villám, go polir, jó pár alkatrészemmel együtt.
+ Elegem lett a benzintank gumicsöves szellőzéséből. Végre rádobhatom a tanktáskát, nem töri meg (mi már okozott meglepetést ) + Igényesebb is.
...Ezt az akrapovic titán rendszert kéne leütni... http://cgi.ebay.de/Kruemmer-Ak...

Úgymond kurva jó áron van, csak hát....

Boldog Karácsonyt mindenkinek!

u.i.: Jani! Remélem nem megy rá a barátságunk a lábtartóra. Bízom benne, hogy belátod nem tőlem függ. Mást nem tudok mondani, hogy én sem így terveztem.
Némi reményt látok, most ,mert lefoglalózták Zs. egyik motorját, s ha igaz 1 héten belül viszik. Ha ez megtörtént, go lábtartó. Ezt mondta.... Ennyit tudok mondani. Vagy ,ha nem izgat már én kifizetem neked, mert rajta ezt behajtani képtelenség. Azt meg, majd eladom v.kinek.
Akinek ilyen barátai vannak, nem kell ellenség? Jogos.
Mindenkinek!
valaki nem tudja esetleg a 90"-es évjárat kormánycsapágy számjelölését megköszönném ha beírná valaki