+ az én "ajándékaim" is magamnak szeretettel karácsonyra!
Már ,csak egy hegesztő sablont kell csinálnom, hogy ne csavarodjon el a villa, mint egy búrkifli avizás közben.
A lábtartóra az ígéretek, pedig folyamatosan érkeznek Jani. Karácsony.
Ez a matrica dolog meg azért "gázos" mert így két lépcsőben kell csinálni ,azaz dupla ár. Mert nem egy matricára nyomják a színt, hanem színes matricából vágja ki a gép!
Nálam ez azért nem volt gond, vagy is azért maradt meg a kontúr, mert a rózsaszín körül gyárilag króm volt, s én csak a rózsaszín részre ragasztottam rá a feketéből kivágott feliratokat.
A tiéden fekete a kontúr, így semmi sem látszik, ha elé ragasztasz.
Azt akarom mondani tehát, hogy kell egy matrica mi maga a kontúr, utána még egy mi a betű. Tehát ez dupla ár. De persze meglehet csinálni, csak szopósabb + a felragasztása is.
Én az oldalidomjaidra fehérrel csinálnám (mert sötét a háttér), a farokidomra meg feketével, mert ugye ott meg fehér.
Hali
Gondolkoztam ezen a matricás dolgon, arra jutottam hogy az elsö legyen fehér zöld konturral.A farok idomon meg legyen kék zöld konturral..
(az a zöld ami a motoron van)
Én akkor utána néztem minden olajnak megvan a gyuladási hőmérséklete és ugye nyomásnál amikor még úgymond porlasztva is van akkor meg mégkönnyeben gyulad. Viszont nem cserélném le vizesre semmi féleképpen, az összes hátránya ellenére sem. ( ötvennél vagy nagy melegbe túlmelegszik, töb olaj kell bele de viszont szebb a hangja strapabíróbb nem fagy meg ha nem fagyálló van benne kevesebb hibalehetőség a vízrendszert kizárva.) nekm jobb az olajos
Beszélgetvén egy barátommal, teljesen ész érveket mondott, mire mondjuk én is rájöhettem volna. Szegénységi bizonyítvány.
Serpenyőben is lángra kaphat a felhevült olaj, megváltozik a szerkezete.
Feketén kormol a láng, jó hosszú ideig.
Az egyik poroltós srác meg is csúszik. A benzinen ugye nem annyira, ill. semennyire betonon.
Alig bírják eloltani.
+ Ha valaki tud linket az olajhűtés ill. vízhűtés előnyeiről, ellenérveiről kérem linkelje!
Akkor én a szerencsésebbek közé tartozom.
Nekem 2 éve a hűtőm ball oldali tartókonzolja fáradt el, mit nem igen vettem észre. Vagy is igen, mert a ball sarka az 1-es leömlőn kitartóan dörzsölődött. Szolnokról jöttem haza, szépen hagyom le a kocsikat, majd marha nagy fehér kondenzcsík, mint mikor kilőnek egy 2. vh. vadászgépet. Meg kis csúszka. Izgi volt.
Megállok, füst, hátsókerék olaj.
Telefon.. azt jött értem egy barátom pickuppal. Ezek szerint szerencsés voltam.
Nem vagyok pirotechnikai szakértő, de furi, hogy a motorolaj így betud gyulladni. Persze permet formájaában a liszt is betud, amit senki nem gondol.
Ok. Akkor az olajcső durrant el és nyomta rá az fzr-re a felesleget. Helyes az állítás?
De biza az olaj méghozzá az olajcső ami a hűtőhöz megy nagy valaszínűséggel az produkál ijet nekem is fáradt el a műanyag bilincs ami rögzíti a vázhoz a csövet hozzáért a lemlőhöz ami kijukasztotta és tűz lett belőle utána halottam, hogy sokan jártak már így, azóta rendszeresen ellenörzöm a bilincset is.
Erről mi a véleményetek?
A benzin (nevezzük permetnek) kilövellt a gixxerből. Az fzr meleg hengersora pedig szépen begyújtotta, ami nem meglepő 4 percnyi seggfej burnout után. Csak azt nem értem ,hogy a gixer hengersorától, ill. jeladódeklije környékéről ,hogy lövelhet ki benzin. Másra nem igen tudok gondolni. Motorolaj így nem gyullad be (már ,ha begyullad). Megnéztem 30 szor ,de nem bírok rájönni.
Ezt tőlem kérdezed?
Bocs, én már nem tom mit csináltam a tiéden Ha volt betét csere ,akkor az csak is ferrodo lehetett!
Én gixxeren is azt használok, nincs vele bajom.
A teljes GSX-R első villa műtétről egyelőre letettem (valószínűleg nem marad a motor), de azért a féket a lehetőségekhez képest szeretném rendbe tenni. Nem emlékszem milyen betét került bele tavaly, de kalap szar. Nissin szinter?
Ha mégis marad az RF, akkor valószínűleg megindul a GSXR-esítés.
A CBX-et ma kiszórtam Kell a hely. Holnap jön egy 89-es gsx-r 750, ha minden igaz.
Volt egy kis szopás a szinkronnal, de elégedett voltam az eredménnyel Veszi a lapot. Gazdája vigyorgott. Nekem ennyi elég
Én Allegri fékcsöveket, fittingeket rakok mindenre. És én rakom össze, nem össze rakatom!
Miért ez? Szerintem ár/érték viszonyban ez a legjobb. Ennyi.
De majd Sakto gixxerén lefotózóm, valami értelmesebb géppel neked.
Hali
Látom faxán alakukunk
A fém fékcsöröl meg ugy is szo volt
Igen nekem is ez volt a gondolatom hogy vajon a kormány fog e akadásmentesen fordulni
De gondolom ezt is belekalkuláltad
Rendben akkor legyen igy--Persze ha nem gond?!
""Én az oldalidomjaidra fehérrel csinálnám (mert sötét a háttér), a farokidomra meg feketével, mert ugye ott meg fehér.""