Nem.
Az oldalsó képet épp ezért csináltam (sorry teló :S).
A fejidom az én gondom, mert a gyári jelleg megőrzése a cél.
Új tükörtartó konzol tuti kell, de ezt tudtam is.
Nem akarom kirakni a kormányra az olyan suttyó. Streetfighteren elmegy, de így itt, ebben a formába ne.
A vicc, hogy a gyári kormánykiflivel, bármennyire is hagytak horpadást a tankon, alig fér el az ember keze, ha kitekeri koppra a kormányt. Az olajoson nincs ilyen probléma.
Most már it sem lesz
Ma este elmentem a maratásért. Szép lett, csak az egyik menetbe beletört itthon a csillagászati árú gépi menetfúróm! ÁÁÁÁ
Az egyik oldalt újra le kell marni :S Mind 1. Provizoréra ott a másik, max addig egy csavar fogja a kormányt ott, míg játszadozom a beállításokkal ,elvezetésekkel. Minden klappol. Kivéve az első fékcső. Hosszabb kell, s akkor már eleve fém
Nagyjából összepakoltam, hogy is néz ki. Nekem furi a testhelyzet, de nem kényelmetlen. Megtudnám szokni
Az én villamaratásom meg még úszik... Mint ahogy a lábtartók is Jani. Ígéretek vannak. Sorry, többet nem tudok.
Karácsonyra tényleg jó lenne.
nekem is bandit hengersor volt a lég-olajos 1100-asomon.
teljesen jó volt.
eredeti hengerfejjel, karbisorral és gyújtással.
arra aztán igazán nem lehet azt mondani, hogy "az már nem az a blokk". az bizony teljesen ugyanaz a blokk, csak 30 ccm-el nagyobb: 1127 helyett 1157. egyébként 100% plug and play.
Most nézem ,akkor tükröket is kell szerválni mivel a régi helyán elég faxul nézne ki.
Viszont az idomokon a tükrök helyére ki kéne találni valamit,mert ott marad a helye..."ledugozni"
Igen,valóban a 750 gyújtás jobban elengedi a fordulatszámot,és ilyenkor erősebb szeleprúgó is kell,de hirtelen ennyire nem gondoltam bele,azt ezért nem írtam. A köbcenti növelés meg adott,mivel 1200-as blokkról van szó. Szóval ez egy GSXR hengerfejjel+karbival+750 gyújtással+egy jó kipuval,egy 13.500.-at forgó 1200-as gixer blokk lenne,amivel jó sok meglepetést lehet okozni.
Talán arra gondolt, hogy jobban ki van tolva a tiltáshatár ,r'go tovább hagyja pörögni.
Nem tom, nekem ezzel kapcsolatban ,csak egy storym van.
CBR 900 rr ring. Tuningoljuk... rakjunk rá cbr 600 gyújtást (nem én követtem el). Szép volt jó volt, tovább hagyta pörögni, mindaddig míg szeleplengés alakult ki, s a dugó segítette vissza a szelepet a szelepülékbe. Nem részletezem, hogy járt a szelepszár, s utána a hengerfej.
Ha erre gondoltál, mint tuning akkor ,szerintem nem teljesen jó út. De ne így legyen, ez csak egy story, amit láttam is.
Én például elvből nem kísérletezek gyújtásokkal, mert 1. nem vagyok okosabb, mint a suzuki mérnökei 2. nem akarok vele szopni, mire belövöm a tanítható tuning gyújtást 3. nálam még mindig a köbcenti növelés a legjobb tuning (ami biztos) ill, karbi.
Persze az előgyújtáson lehet varjálni ez kétségtelen ;)
Viszont szereztem most egy hayabusa pillangósort ,injectorokkal, jeladóval mindennel. Mi legyen? :D
Úgy már nekem nem az igazi gixxer feehling... Megy a 30 éves cápa bmw-re :P
Van egy vidi a neten a youtubon hol haya injectorsor van a 1100-en ,de nem találom.
Viszont itt egy kormánykiemelt modell http://www.youtube.com/watch?v...
Megkérdezhetem, hogy miért pont a 750-es gixer gyújtását írtad, és nem az 1100-ét?
'99-es 1200-es Bandit-em van, ha jövőre is marad, akkor szeretném kicsit "megbolondítani" (bár már most is elég betyár)
Gyönyörű az az akra rendszer ...fáj is érte a szívem. Pedig jó az ár.
Sakto
Kaptál egy 28-as vastagított verseny - alukormányt, megjöttek a ledes indexeid, a maratásra meg még várok. Ha van valami érdemleges úgy is értekezünk ;)
Közben én meg elkezdtem a nyújtott lengővillám faragását egy vizeséből ;)
OK
Egyépként ugy is azt akartam hogy odaviszem hozzád és rádbizom a vasat,inkább legyen igényes és drágább mint valami gányolás!
Egyépként ha átviszem hozzád ott is tudom hagyni mig elkészülsz vele? Elfér nálad?
Nekem gyárilag is van egy gumitalp és az alsó csavar gumiágyazású ha ezek nem lennének szétreszketné a kezem. Mondjuk az biztos hogy meg kell szokni hogy kicsit nyeklik a kormány de a bandita a sv-jé is nekem lakott területen belüli tempónál annyira reszketett hogy mire átértem egy falun nem éreztem a kezem.
Az oldalsó képet épp ezért csináltam (sorry teló :S).
A fejidom az én gondom, mert a gyári jelleg megőrzése a cél.
Új tükörtartó konzol tuti kell, de ezt tudtam is.
Nem akarom kirakni a kormányra az olyan suttyó. Streetfighteren elmegy, de így itt, ebben a formába ne.
A vicc, hogy a gyári kormánykiflivel, bármennyire is hagytak horpadást a tankon, alig fér el az ember keze, ha kitekeri koppra a kormányt. Az olajoson nincs ilyen probléma.
Most már it sem lesz