Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Kicsit offos téma de itt vannak a szakik.
Adott Egy 91 es gsxF. Már megkapta a gsxr blokkját, fordított telóját meg az idomokat is.
A kérdés a következő lenne :
A hátsó lengővillát kerekestől rúgóstagostól be akarom faragni a hátába.
Vonz a széles kerék és a komolyabb lengéscsillapítás.
A tengelytávom is rövidebb lenne kb 10 centivel ami nem hiszem hogy gáz mivel a bocinak amúgy is nagyon hosszú a tengelytávja.
Az átépítéshez mindenem megvan kivéve a gumit.
Várom a véleményeket belefogjak vagy hagyjam az egészet a francba....
Ebbe nem voltam BIZTOS...hogy lamellás vagy görgős van e benne,...de a TÖBBI az stimmel...bontani kell RENDESEN...

Ha netán ÉRDEKEL az EZERSZÁZAS vezérműlánc, meg még van itt pár apróság akkor JELEZD...anno MEGVETTEM a láncot mert volt egy kis LÁNC hangja...el is kezdtem bontani hogy kicserélem, de még időben megnéztem az AUTOMATA feszítőt...csak az volt megszorulva,a rugó nem tolt utána...úgyhogy NEM kellett láncot cserélni ,így megmaradt...
Örülök!
ki javitom .... van a vizesbe görgös vezérmü lánc és simán lehet nitelni a 750 é 112 - vagy 114 csapos . de van van a 750 w -be lamelás vezérmű lánc is ..

aztán a lánc vezetöt elöl a kipu oldalon a hengerfely levétele után már ki lehet venni .... a feszitö ivet a karbi oldalon sajnos nem az csak a block szét huzása után lehet ki veni két gumi pogácsa tartja egy stivten ..... a lánc feszitőt pedig simán ki tudod venni 2 db 5 ös imbus csavar 6 -os menetel ... ezek nem szoktak tönkre menni csak rugot kell benük cserélni és ujra faszák ....
Hengerfejet elég levenni a cseréhez?Szelepeket úgy is be kell csiszolni...
Akkor KIJAVÍTOD...én sem 100 százalékra írtam hogy így van...de LÁNC az biztos hogy van patentszemes...és bontani is kell ha teccik ha nem...mert az automata feszítő is elég szar helyen van...a porlasztók között...
jo lenne ha ki töltenétek az adatlapotokat ...... már bocsánat
hát nem ép igy van ,..................... ahogy mondod .. már bocsánat !!
LÁNCOT lehet...van is még itt nekem egy ZSÍR új DID...igaz EZEREGYESÉ...de mivel PATENTSZEMES lehet belőle kivenni szemet...FELTÉVE ha a HÉTÖTVENESHEZ is ugyanez a PROFILÚ kell...de szerintem ILYEN...

FESZÍTŐT is lehet cserélni bontás nélkül...csak a CSÚSZKÁT nem...
Sziasztok, gsxr750w-m van középső vezérműlanccal ugye, az lenne a kérdésen, hogy lehet e láncot és feszítőtt cserélni a blokk szétbombázása nélkül pl nittelős vezlánccal?Létezik olyan, ha igen tudtok vmi jó oldalt?Köszi
Kérném szépen karácsonyra.. (1600 font..)
Ami mindenképp a hígabb olaj mellett szól, ugyanaz, mint a légköri levegő vs nitrogén viszonylatában.
A véknyabb olaj kevésbé érzékeny a melegedésre, a sűrűbb viszont melegen veszíthet a viszkozitásából.
2,5-öst nekem a krosszmotorokba rakott a szerelőm, a Gixxerbe (előre) úgy kevert 5-ös és 10-es olajból 7,5-öst, mai napig kiválóan működik vele.
1/8 fordulatra már reagál az állítócsavar és az jó.
Kösz még egyszer közbe megtaláltam....
Szia, kösz az infót!
Tudsz pontos címet mondani, vagy valami cég nevet?
Üdv! 9.ker Árpa utca...Frankón javítják a huplis kerekeket! Tapasztalatból írom,nem mende-mondákból!
Kösz Tasi, hogy meg osztottad a tapasztalatod.
tapasztalat .. a vékony olajal , vagy hidralika olajal fel töltött hátsó telo ... jo szimeringekel , jo tömitetségel biztos finomabb .. csak van egy problem .... a tartályt meg nyomjátok 12 báral ...... REMÉLEM ÉRTED ... szoval 1 évente fosa el magát ... valamelyik tömités mindig el erreszt vagy a nagy nyomás szét nyom valamit ... szerintem teljesen felesleges ..

nekem a sürübb olaj és a kevesebb nyomás jobban bevált és mükszik vagy 4 éve semmi baja ,, nem erreszt nem szivárok nem üt fell , szépen sülyed és szépen jön vissza kirugozásnál .. fent 21 állása van lent a telon meg 7 állás van ugy állitom ahogy akkarom és még a rugó elöfeszités is 7 állásban tudon állitani ..... Semmi bajom a hátsó futómüvemel ... amugy elöl is a sűrűbb olaj és a nyitotabb szelepek váltak be jobban .. pedig ki probáltam mindenel
Tasi, a 15-ös olaj nem durva egy kicsit?
Valahol azt olvastam, hogy max 1 másodperc alatt vissza kell térnie a lengéscsillapítónak a berugózási pontól kiindulásihoz. 15-ös olajjal csak akkor tudod ezt az értéket tartani, javíts ki ha tévedek, ha nagyon feszesre állítod a teleszkópot.
Kösz az infókat, sokat segítettél.

Meg erősítettél abban a hitemben, hogy jól döntöttem a 2.5w olajat választottam. Én úgy látom, de javítsatok ki, ha tévedek, hogy az olaj viszkozitásának változtatásával (is) lehet a szelepelt (a dugattyúnál, a húzó és nyomó szelepek) tartományban az olaj átáramlási idejét behatárolni. És akkor még ott van a gáz tartály előtt egy folytószelep amivel még lehet játszadozni...
Valamit kifelejtettem még.
Azért fontos a nitrogén, mert, mikor elkezd melegeni az olaj,a hőtől függetlenül viszonylag pontosan tartja a beállított nyomást, ezért nem változik érdemben a gátló működése üzem közben...
Igen. A 3 év alatt, mióta a motor nálam van, ez a második hátsógátlóm, ez Ebayról jött Németből. Tavasszal még működött, de ahogy bejött a nyári hőség, vége lett.
Ment Décziékhez, ott biztos, hogy át is szelepelhették, mert jóval keményebb lett, mint amit bármikor is éreztem a hátulján.
Próbálgattam, de még a leggyengébb fokozaton sem jött vissza megfelelő sebességgel, ami sűrűen bordázott úton azt eredményezheti, hogy benn marad a gátló.
No nem teljesen, csak minden huplinál egy picivel beljebb vész és ezáltal változik a geometria, meg leromlik a rúgózás minősége, veszélyesen beszűkülhet a gátló mozgási tartománya.
Rá kellett még erősíteni a rúgóerőre pár fordulatot.
Igaz, ettől picit keményebb lett a rúgózás, de legalább megfelelő volt a kirúgózás sebessége.
Hát, itt ért az ősz, jövőre folyt köv.
Te Zoli. Azt a tipusidegen főfékhengert basszátok má le róla.. Ha kell, nekem van.
Még nincs ki repedezve se a tömlő, kapott egy kis szilikon olajat kívülről. Az eredetiség megőrzése is fontos...

Lehet ugyanaz a "kis huppanás" tette be a kaput, a teleszkópnak is,meg a keréknek is.