nos végig néztem az össze videoját .. ki merem jelenteni hogy a csávo beteg .... már..már kronikusan fikáz ... és holt buta a motorokhoz ... ez látszik a triumpf mokolásain .. de persze nince evvel semmi baj .....
csak azt nem értem hogy én a videon keresztül is halom hogy holt szarul jár ez a ciber , de már bele fáratam ....
szoval kösszi pistám ,, de én miatam ne kerülj komfliktusokba .. azért a motorosok töbsége normális ... és ez tartja az emberben a szuszt ... amikor látom az arcán hogy vigyorog milyen fasza lett a motorja .... persze én is mellé szoktam nyulni .... KI NEM ?
Saját kezűleg újítottam fel. 2.5W-és Castrol lengéscsillapító olajjal töltöttem fel a teleszkópot, és 9.5 bár levegővel nyomtam meg a gáz tartályt.Nem hiszem hogy nagy jelentősége lenne, hogy tiszta nitrogénnel, vagy sima levegővel ( 78% nitrogén, 21% oxigén, és 1% egyéb ) van felfújva. .Már semmi csillapítása nem volt ( kevés volt benne az olaj ), úgyhogy kíváncsi vagyok majd hogy szuperál....
Szép lett. Nitrogént honnan szermáltál hozzá?
Enyémhez Décziék csinálták, komplett felújítás plusz rugó szinterezés, meg vagyok elégedve, nagyságrendekkel jobb lett, határozottan jobb érzés kanyarogni azóta a Bükkben.
Nem kialakulható....hanem ki alakult feszültség....
...Persze kis feszültség volt benne,különben a gumis nem barmolta volna szét a keréktengely menetét.Először a felső villahidat bontottam meg szétszereléskor,hogy lássam mennyire feszültek a telószárak.
Igen... egy kicsit pontatlanul fogalmaztam.
Annyira nem feszültek a teleszkópszárak, hogy a becsúszó szárak perselyei félre kopjanak. A felső villahíd eltekeredése kompenzálta a kialakulható feszültség nagy részét.
Akarod mondani a keréktengely menetét egy persellyel oldottad meg?!
Gondolom nem a becsúszó szárak perselyeit cserélted? Mondjuk, ha ennyire el volt feszítve a két oldal, azok is félre lehetnek kopva ...
Túl húzott villahídnál, amikor nem tud fel csúszni a telószár az ütéstől, nagyobb gebaszt végzett volna. Ezért én is nyomatékkulcsot használok minden csavarhoz ahol szükséges.
Igen. A gyári nyitott konfiguráció elméleten tudja a gyári paramétereket. Más ettöl éltérö konfigurációnál meg kell keresni némi kompromisszumok árán a "helyes" beállításokat, értékeket.
Vannak trükkök. A 36-os porlasztóhoz való szívócsonkba bele lehet tuszkolni a nagyobb porlasztót, csak ne kelljen sokszor. (Nekem már Volt ilyen felkérésem...büszke nem vagyok rá.) A 40-es helyett fel lehet rakni 38 mm porlasztósort is, csak át kel picit fúvókázni, és ezekböl már picit több van a piacon, de ezek Sem sokkal olcsóbbak.
A 36 mm-esböl is elég sokat ki lehet hozni, de kisérletezni kell, és azért a gyári 155 ló nem biztos hogy ki fog bújni belöle.
Az elmúlt pár évben én (is) betáraztam 36-38-40 mm-es porlasztókból pont a fent emlíette okok miatt...
Igazatok volt beszéltem a tulajjal,94-es forgalomba helyezésű,és fojtott 58kw-os papírokkal rendelkezik.A km óra állása nem érdekes ,a karbi felújítás az annyira nem aggaszt inkább a cseréje ha szükséges.
A hirdetésben szereplö kevés km-es gsxr -rel is kellett volna babrálni, mert ilyenkorra a o- gyürük, úszóház tömitések ellapulnak, szivárgás falsolás a következménye. De biztos hogy amúgy nem lett volna kikopva...
A 40 mm porlasztó ritkaság számba megy, föleg ami még nincs kikopva. A németeknél 100-300 euro között mozog az áruk. A felújitásuk tömitéscsere, tüszelep esetén kb 10-20 Ezer, ha mást is kell cserélni, mint tolattyú csúszkái, vagy tolattyú tüje, kehelycsö, ... a kopások miatt az megint a másik karbi ára. A bontott szívócsonkok, ha vannak is 10-20 Ezer HUF. Ùjonnan 45euro és 4 db kell belöle.
vagy 20 emberke hivott hogy nézem már meg ezt a majmot le utánoz ...
https://www.youtube.com/watch?...
nos végig néztem az össze videoját .. ki merem jelenteni hogy a csávo beteg .... már..már kronikusan fikáz ... és holt buta a motorokhoz ... ez látszik a triumpf mokolásain .. de persze nince evvel semmi baj .....
csak azt nem értem hogy én a videon keresztül is halom hogy holt szarul jár ez a ciber , de már bele fáratam ....
szoval kösszi pistám ,, de én miatam ne kerülj komfliktusokba .. azért a motorosok töbsége normális ... és ez tartja az emberben a szuszt ... amikor látom az arcán hogy vigyorog milyen fasza lett a motorja .... persze én is mellé szoktam nyulni .... KI NEM ?
Zöldi hozzot most egy banditott nézd meg a hozzá szolásokat .. na ezzért érdemes szerelni
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...