Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tasi!
Láttam a videókat, nagyon jók....jól jöttek a hengerfej szereléshez....KÖSZÖNÖM!

Ma szedtem ki a szelepeket én is.
Némelyik szívószelepfészek alatt, ilyen kormos.
Köszi a segítséget! Bár olaj fogyásról és stiften közlekedésről én magam számlájára nem tudok beszámolni, de így tisztább a kép remélem sokunknak, ha esetleg valaki bütyköl még otthon :)
ha jok a kompresziok ugy 175 psi felet vannak .. és nem sok az olaj fogyasztás ................... x 27 esr-u vagy x 27 epr -u ... ez a ngk 9 az alteregoja ... ha már kopotabb a vas és 160 psi alatt van , söt kicsit csipegeti az olajat .... x 24 esr-u ez a ngk 8 -as nak felel meg eből van x 22 esr-u ez már nagyon nagy olaj fogyasztásal is el bir .. hip hop el éri az öntisztulási hö fokot ez a ngk 7 -es nek felel meg...................................... etől kisebb höfoku gyertya nem valo az olajosba esetleg ha sokat pályázol és sokat megy stivten a gép az x 27 től lehet magasabb hő foku gyertyát tenni ngk -ba is van 10 -es és densoba is van 30 as ............

talán sokatoknak érthetöbb Mz korszakból .... trabant korszakból az isolator 175 -ös / ö a denso 18 -as ngk 5 ös / télen volt jo hamar el érte az öntisztulást ugyanakor nyáron meg sült volna ...ilyenkor az mz be 275-ős / ő a denso 27 es ngk 9 -es / gyertyát csavartunk

mindig a motor kopotságának és olaj fogyasztásának meg felelö gyertyát válasz ....... a leg jobb ha minél hamarabb el éri az üzemi hö fokot " öntisztulás " de nem hevűl túl nem okoz az izzó elektroda önrobanást ................
Szia Zsolti!
Nekem milyen Denso-t ajánlasz a nagy vasba?
nem unalomüzésből ................ de hogy én is mondjak valamit . 20 -25 éve a legjobb a bosch --volt a zsiguli szárnyra kapot töle .. aztán el kezdték gyártani a 3 világban és szar lett .
az ngk 20 éve a denso találmányait a denso alternativaként jött és el is érte a densó minöségét minden második japán autó ,, motor ngk gyertyával jött ki gyárilag ..... aztán el kezték gyártani franciába , dél Afrikába , és a mai tajwani . és kinai ngk gyertya már nem az a minöség ....
kb 5 éve kezdtem szorni itt a forumokon hogy szar ...... az ngk ... törés , porcelán át huzás . sokszor a sea anya meg huzhatatlan a meneten szoval .. egy adag szar ... Én is vettem az unixba ngk gyertyát ... " kicsit jobb hamisitvány " enyi ..............

alternativa ............ a champion nagyon jó lett volt amikor szar volt az is .. de ma jo gyertya ... csak drága ! a denso eredeti japán is kurva drága .... de szerencsére Székesfehérváron csinált egy gyárat a densó és a gyujto gyertyák egész garmadát gyártja a cég ! a simátol a tü elektrodáson át az iridiumosig minden van ... söt simábol gyárt dupla elektrodást is ....

na szoval ki probáltam én az autoimba a motorjainkba ezt rakom 5 éve .és éves szinten több százat mások motorjába ...

edig semmilyen probléma nem volt söt a Gázos Mercedesembe is denso gyertya van 10 000 csere .. Hibátlan !

ugyanakor el kell mondjam ,, hogy ezeket a gyertyákat MAGYAR emberek gyártják fehérváron .. igy használatukal magyar embereknek van munkájuk .....
Hány Nm-rel húztad le a gyertyákat?
Régebbi útmutató...
Ngk gyertya témához egy kis történet.
Nyáron cseréltem gyertyát egy olyan blokkba ami hosszú éveket ált.Gazdája sosem cserélte a nála töltött 10 évben.
Suzuki szakszervíz és márkakereskedésbe jártam egyéb dolgok miatt de végül ott vettem gyertyát is.
Az eladó lelkemre kötötte hogy óvatosan, érzéssel húzzam meg mert elszakadhat. Előtte is hallottam mendemondákat hogy csorbult az Ngk minősége illetve hamisítják. Otthon nagy lelkesedéssel tettem be az új gyertyákat és hangyafingnyi meghúzás után elszakadt egy tőbe. Csak pislogtam. Utána már méregből és próbából visszaraktam a legalább 10 év gyertákat ami ugyanaz a tipusu Ngk volt. Eröszakkal se bírtam egyet se eltépni a józan és határain belül. Elmentem unixba adjanak densot. Ismerős az eladó csevegtünk erről a témáról. Említette hogy napi szinten van panasz náluk is. A hamisítvány vádra nem adott egyértelmű választ csak hogy kerüljük az Ngk gyertyákat.
Na meg hogy franciába is volt gyártás. Visszaesett a forgalom. Utána már japan felírattal csinálták ugyanúgy a franciák tovább van egy ilyen feltételezés is .
Vegyél az Unixban ott eredetit fognak adni.
Mi csak NGK-t hasznalunk. De azok eredeti japan. Talan te valami utangyartottat kaptal amit ugy hallom magyarorszagon sok helyen aruljak.
DENSO gyertyát szeretik.
ti milyen gyertyát használtok az 1100 -as gsxr be? mert megvettem a gyárit és szar !!! pedig NGK JR9B szarul járt a motor kiszedtem és a porcelánon húz át a szikra nem az elektródák között... még 1 km sem volt benne ... csalódtam az NGK ban ...tudtok ajánlani vmi mást ami megbízható?
Boldog újévet mindenkinek
BUÉK mindenkinek!

Jövőre folyt. köv.
Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Boldog Karácsonyt!!
Békés Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Hát csak ennyi .....

Boldog karácsonyt nektek is.
hát ja ....... a víz hütés mindenkép korszerübb , egyeletesebb és jobb a hő háztartása ..... ez tény ................

de most arol beszélj Attila hogy milyen volt a régi olajos 750 -esed .....................

Köszi .... barátom ..nincs több érvem .................. DE AZZÉRT IRD LE :: MILYEN VOLT AZ :: ÖREG OLAJOS ......................


mindenkinek békés ünnepeket kivánok ... tasi
Teleszkóp rugó-előfeszítés állítót kapott a karácsonyra.
( saját készítésű )
Jók a vidik, Tasi, lehet belőlük okosodni....részemről, kösz!
A víz....az meg egy kényes téma....
Csabika .........nagyon emberi hangot probálttam , igyekeztem meg ütni ,,,, felejcsük el egymást .. nem vagyok az a feljelentgetős fajta ,de ha kényszeritesz .. Megteszem .... hiába tartozol a motoros kasztba !

itt üzenem minden olyan felhasználonak a sport motoron ,,, aki nem tölti ki az adatlapját,, az nem is létezik ... csak okoskodni és bajt kavarni jár ide ................ arol nem beszélve , hogy a nik nevek .. frisek .... ELGONDOLKODTATÓ ???

üdv tasi

https://www.facebook.com/29970...
A HENGERFEJ tömítés "szilózás" tényleg ODABASZ...arról NEM fog bemenni az OLAJJÁRATBA a cucc...

NEM egy tömítésen kell SPÓROLNI...
Elmondod minden hülyének az embert, mert piros szilóval rakja össze a motort, stb., aztán azt mondod, majd te valami tuti szilóval bekened a hengerfejtömítést és az fasza lesz... és még beleböfögöd a videóba is
Aki tömítőpasztával visszatesz egy hengerfejtömítést, az a legnagyobb kókler a világon.