Most kicserélem a szabadonfutót,azt meglátom. Ha hajtókaros akkor nincs mi tenni. Viszon akkor érdekel a blokk! A kuplungnak a nagy kosár fogszáma megeggyezik ha jo ez enyémhez akkor mevenném! Köszi!
Igen azt a blokkot vettem tavaly.Eddíg nem volt vele semmi gond,míg a nyáron kicsit meghajtottam.Elkezdett csörögni. Le is raktam mondván annyi.... De nemrég megnéztem a kuplungot,le volt lazulva.( pedig nyomatékkal huztam le 70-75Nm).Vissza a helyére beindít,megint csak csörgés(próbáltam behúzott kuplungal..akkor is zörög,. Megmértem a kosár csapágyat nincs nagy kopás 0.01mm ugyanúgy a kosár belső is. Következett a külső kosár tekercsrúgó csere, de semmi változás. Ma megpróbáltam kimérni a hajtókarcsapágy lógást :nincs. kuplungkosarat visszaraktam úgy hogy ne vigye a váltó tengelyt:úgy is csörög. Váltó és kuplung hiba kizárva.Levettem a generátor fedelet hát a szabadonfutó csapágya zörög! kézzel hajtval is van hangja, és lóg is 2mm.Hát itt tartok.Remélem nem főtengelyes! mert ez lenne a második..
köszönettel:Béla
A váltó környékén a következő hibák tapasztalhatók:
-a kihajtó tengely végén a bordás kötés kiverődik
-a külső kuplungkosár beverődik
-szintén a külső kosár hátuljában a tekercsrugók elfáradnak
- a belső kosárban a régi típusnál nincs acélbetét , az is ki tud verődni (az acélbetétes kuplungot a 1984-töl gyártott gsx 1100-esekbe szerelték aminek már 16" volt az eleje és központi rugós a hátsó felfüggesztés...azt hiszem egy ilyen blokkot vettél tavaly(?).
-a váltó fogaskerekei pettingessé válnak, leválik a kéreg-edzett réteg a fogívről...
Feltenném rá a 91-es komplett gyári fényezésű idomszettet, két gyári dobom, pakolnék rá egy felújított porlasztósort...
Gondolom át kéne nézni a futómü-kormány csapágyakat, láncot, gumit, féket, folyadékokat...de szerintem ez egy 24 éves motornál nem olyan megdöbbentő, egy újonnan vásároltnál is megcsinálnánk.
Persze ezt csak így látatlanban...:)
ezt egy 1. 5 -2 éve árulják akik meg nézték és nem hozták hazza .... Tibi */doni/ ... zsolti */ tasi / ....Jani */motorosjani/ .... Bence */ kis tasi /..
kell vele foglalkozni Pistám
Ez elég korrekt ajánlat az otthoni piacon. A motor 91-92-es lehet. Légolajos verzió, hiába 94-es a forgalmi szerint. A festésen kívül, csak a kipufogó dobok nem eredetiek. Meg ahogy nézem 36-os porlasztók vannak rajta, ezért az alacsonyabb teljesítmény. (Általában 100-103 kW-osak a 40 mm-es porlasztóval.
A jobb oldalára elcsúszott az látszik a fejidomon, kormánysúlyon, kipufogón. Meg lehet az farokidom műanyagtüskéi le vannak törve a tanknál, mert elég nagy a hézag...
Ricsit ,Sugót is próbáltam ,nincs nekik . Még a jövőhetet rá szánom a keresésre....ha akkor se lesz ,még reális ajánlat se ( 6-8 rugó max. )
....akkor faragok "fából"
De azért kösz!
Hello István
sogorom külföldön dolgozik Ő keresne a motorjára SC PROJECT kipufogót gsxr 600 2008_ból.
Te nagyon vágod az ebayt tudnál segíteni és egy linket kuldeni hol keressük.köszi szépen
hello baja
van emberem aki jarja nemetorszagot motorokert es alkatreszekert.
Istvan segitségével találtam plexit (utolag is köszi szépen) amit helyben ingyen postáznak az ő emberének amit a cimborám elhoz nekem jelképes összegert. Ebben tudok segíteni.
Igen ,én is később vettem észre ,hogy csak Németországon belül postáz.
Futok még pár kőrt ez ügyben.... Saját készítésűn is gondolkodtam már kínomban....
xx. kerben van ,a "kincsesbánya" . Láttam ott pl: zzr , cbr , srad , frézer , és még jó pár öreg bontott mocit .