Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CB-GSXR 1100
Köszi Osxi ...... Te is figyelj. ...ne 300al csapas cimbora
Gyógyulást Tasi, elsőnek neked aztán a Gixxernek.
köszi Zoli .... én már forok össze ..és a gigxer is uj lesz tavaszra ...

széles utat
Sajnálattal látom, hogy összetrörted mind magad, mind a szépséges motorodat.
Gyógyulást kívánok mindkettőtöknek.
Akkor 190-el taknyolni az már szép eredmény. :( Bőrruha sokat fogott akkor.
háromba 230 -nál szabályoz bemérve gps ,, óra szerint 240
11000 nél kb 190
köszi cimbora
Tasi,most olvasom mi tortent veled,jobbulast kivanok!
Mit megy a gép 3.-ba 11000-nél?
meg lett vizsgálva .. a helyszin .. elöször azt hitűk hogy a gumi csuszot meg .. de nem ... sokan tudják akik probálták az én motorom ugy van meg csinálva hogy alul 7000 ig elég gyenge igy a fogyasztása 6-7 liter közöt tartható igazán a nagy fordulatra hegyeztem meg .. 12700 fordulaton adja le a bandit dugós 1256 ccm block a 178 lovat ... de 13 800 tilt a 750 gyujtás miat ..

szoval egy igazi szemét láda 11000 fordulatnál és felete látba baszás efektus van .. amit a hátsó kerék riszálása mindig kisér ..
szoval az én hibám ... valoszinü hogy azt történt 3-4 be váltotam 11000 nél ez biztos, mert pont rá néztem szoval vagy kicsit arébb rakta a segit ..és ezt akartam elenkormányal korigálni .. vagy kicsit el emelte az elelyit ..és visza rakásnál érkezet kátyuba ... ahol el estem tele van kátyuval és fehér aszfalt van .....

szoval lehet meg mentett volna egy JÓL müködö kormány stabilizátor ... erre választ csak a jó isten tudna adni ..

minden esetre egyből dobtam magamról a vasat ... gurultam , csusztam , peregtem .. hol az eget látam ... hol a buko surlodását halotam .. a kezem szerintem akor tört el amikor . probáltam össztönböl ki teni ,hogy meg áljon a gurulás ...
az biztos .. meg álltam ... buko le ,, fel tudtam tápászkodni és még látam ahogy a motor szikrázik az uton és csuszik .. 300 rel tovább csuszot mint én ...

tanuság nincs .. mert rengetegszer meg fogtam hasonlo helyzetett .. most nem sikerült .. minden esetre ujá épitem a gigxert és vissza szerelem a csilapitott .. egy uj hidralikával ..

talán anyi a tanuság ,hogy nem tudok olyan jol motorozni ,, mint ami a gépem tudása
ez a drák bajnok Szücsé ....

http://www.szucsmotors.com/suz...
Tasinak le volt szerelve emlékeim szerint egyik vidin sem látod(nem hisz benne)...Nekem fent van a "gyári" (régebben raktam fel képet, hogy újítottam fel, mert elengedtek 22 éves szimeringek) de ha tárgyilagos akarok lenni, akkor az vele a gond, hogy fix, és ha sűrű az olaj, akkor kis tempónál nehéz terelgetni, ha vékonyabb, akkor meg nagy tempónál nem elegendő már a csillapítása, de szerintem még mindig jobb mint a semmi...
Taschner - ha szabad kérdezni - írtad, hogy beszitált a motor eleje..
Adódik a kérdés, hogy nem volt a motorom kormánylengés csillapító, illetve nem tudta kicsillapítani annyira beszitált, vagy valami más lehetett?
Természetesen. Inkább elküldöm többször is
Hello!

Nem jött át! Spam-ban sem látom.
Tudnád küldeni megint?
Köszönöm.
Bocsi hogy ide kotyogok. István küldtem a segédvázról neked képeket. Lehet hogy a spam mappában landoltak.
Jól számoltam, hogy súly-lóerő arányban az összes széria közül az 1989-es a legbikább?
Irtam privátba.
Köszönöm a képeket.
megkérdezem
No, nekem egy ilyen masinám van és ha már átalakítja az ismerősöd (attól függően mennyire) engem lehet érdekelne pár `levedlett alkatrész`..
üdv! keresek.