Igen, és valószinüleg nem piszálta senki. De nagy valószinüséggel fojtott 100 ló körüli lehet a svájci normák szerint. Vagy kisebb (36mm) porlasztókkal, vagy szívocsonkba gáttal, és a porlasztóban ütközövel a tolattyúknak.
Jah....a tengelymenet eleje is kicsit avétos .... vólt. De tegnap este még össze raktam, és faszán passzol minden.
Van mit csinálni a gépen...a téli szabad idő eltöltésemet biztosítja...és érzelmi kötödés még szorosabb lesz köztünk.
Már az acél tengelyen is össze van kócolva a menet?
Volt sok éve a kezeim alatt egy 92-es vizes 750-es...szinte mindenhol minden menet ki volt szakadva, és javítva. A telo aljába is egy acél peremes persely lett beleesztergálva valaki által...a féknyergek összes csavarja egy számmal nagyobb volt már...
Vigyázni kell ezekre, mert ritkán van elérhető árban, jellemzően 250-350€ körül árulják a telopárt alsó villahíddal.
Nem ertelek, spec menetvagod lesz a munkahoz, de egy tolomerod nincs, hogy a tengely mentes reszen megmerd az atmerot, meg mondjuk 10 menetet megszamolsz ès lemered menetcsucsok tavolsagat aztan visszaosztad tizzel...valahol 24mm koruli menet atm., ès 1.5, 1.75 koruli menetemelkedes...hasra !
"csak mokolásal lehet"
-Gondolom, hogy a vezértengely lánckerék furatait kell eloválosítani, vagy elfúrni, hogy jó legyen, és akkor jó lesz a fokolás, zárás nyitás.
-Bandit hengerfejbe meg miért ne lehetne beleraknia a pl a gsxr csavaros állítós vezértengelyét a a gixer vezértengely lánckerekével?
Vagyis 91-92-es gsxr hengerre feltenni egy jó állapotú bandit hengerfejet, és beszerelni egy gsxr 4 bütykös vezértengely párost, annyi "mókolással" amit fentebb említettem, hogy lánckerék furatait eloválosítom.
Persze részemröl ezek csak feltételezések, mivel ilyet még nem csináltam, csak gondolnám, hogy valahogy így kéne...
ki javitalak ............ sajnos nem jó ............
a csavaros állitásu 4 bütykös v tengelyű hf tök ugyan az csak a vezérlést nem tudod össze hozzni a 1127 lapkás 118 szemes görgös az állitos 1127 114 szemes a 1052 es pupos meg 112 szemes .. mindegyiknél máshova jönn ki a jelölés .. csak mokolásal lehet a 1127 állitosét fel tenni a lapkásra ,............
a bandité pedig sehogy sem jó ott a v lánc lamelás és a gigxer v tengely fogaskereke nem kompatibilis a bandit fogaskerék furataival .......
ITT egyeznek a cikkszámok ezeknél a szériáknál.
Megkockáztatom, hogy a 1200 bandit hengerfej is jó rá, mert ugye az meg a 89-90-es modelröl van származatva. Csak a vez tengelyek nem olyan "hegyesek"a banditnál.
De talán szóba jöhet a GSX 1100 F vagy G széria is. Lhet hogy esetleg szelepátméröben van eltérés, ezt nem tudom, de szerintem az olajzási rendszere, beépítési méreteknél nem ige lehet eltérés ezen a részen. Ha a esetleg kopott már a henger -dugattyú, akkor akár az is felrakható, csak pl a bandit dugó, ugyen picit nagyobb áteröjü (1157ccm az 1127-ccm-el szemben), de picit nehezebb, és alacsonyabb, nincs akkora végsüritése...A F és G szériák viszont emlékeim szerint kb 130 LE-esek voltak GV72 típusjelüek. 87-94 között gyártották, és van hogy 600-1000euro körül már utánaddobják...
Nemetben szokott neha lenni komplett blokk 350-800 euro kozott. Rendszerint 30-70 ezres futassal. Ritkan bontjak, akkor meg kicsontozzak. Kulon a hf, kulon a tengelyek...de ilyet meg nem igen lattam.
A 89-90 es HF a veztengelyekkel strapabirobb, csak egy picit kevesbe birja magas fordulatot a nagyobb tomegu himbak miatt, de a 40mm es stucnik erre is jok, mert csatornak elvileg ugyanakkorak.
Ez a motor valóban gyári a képek alapján?http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1100_w_nevre_irva-9574291
Van mit csinálni a gépen...a téli szabad idő eltöltésemet biztosítja...és érzelmi kötödés még szorosabb lesz köztünk.
Volt sok éve a kezeim alatt egy 92-es vizes 750-es...szinte mindenhol minden menet ki volt szakadva, és javítva. A telo aljába is egy acél peremes persely lett beleesztergálva valaki által...a féknyergek összes csavarja egy számmal nagyobb volt már...
Vigyázni kell ezekre, mert ritkán van elérhető árban, jellemzően 250-350€ körül árulják a telopárt alsó villahíddal.
Csavarodás volt a villahidamban ebből adódóan lett ez a problémám.
http://www.kepesmotor.hu/ruha_...
Tudnátok segíteni abban, hogy az első keréktengely menetét, a teleszkóp szárban hányas menetfúróval kell felszabályozni?
Előre is kösz.
Ha jól emlékszem nekem akad ilyen hfejem. Ha érdekel keress magánban!
http://youtu.be/f9UdoxnqfSE
-Gondolom, hogy a vezértengely lánckerék furatait kell eloválosítani, vagy elfúrni, hogy jó legyen, és akkor jó lesz a fokolás, zárás nyitás.
-Bandit hengerfejbe meg miért ne lehetne beleraknia a pl a gsxr csavaros állítós vezértengelyét a a gixer vezértengely lánckerekével?
Vagyis 91-92-es gsxr hengerre feltenni egy jó állapotú bandit hengerfejet, és beszerelni egy gsxr 4 bütykös vezértengely párost, annyi "mókolással" amit fentebb említettem, hogy lánckerék furatait eloválosítom.
Persze részemröl ezek csak feltételezések, mivel ilyet még nem csináltam, csak gondolnám, hogy valahogy így kéne...
a csavaros állitásu 4 bütykös v tengelyű hf tök ugyan az csak a vezérlést nem tudod össze hozzni a 1127 lapkás 118 szemes görgös az állitos 1127 114 szemes a 1052 es pupos meg 112 szemes .. mindegyiknél máshova jönn ki a jelölés .. csak mokolásal lehet a 1127 állitosét fel tenni a lapkásra ,............
a bandité pedig sehogy sem jó ott a v lánc lamelás és a gigxer v tengely fogaskereke nem kompatibilis a bandit fogaskerék furataival .......
sajnos
A henger/dugók rendben vannak, csak a hengrefej kakás.
Megkockáztatom, hogy a 1200 bandit hengerfej is jó rá, mert ugye az meg a 89-90-es modelröl van származatva. Csak a vez tengelyek nem olyan "hegyesek"a banditnál.
De talán szóba jöhet a GSX 1100 F vagy G széria is. Lhet hogy esetleg szelepátméröben van eltérés, ezt nem tudom, de szerintem az olajzási rendszere, beépítési méreteknél nem ige lehet eltérés ezen a részen. Ha a esetleg kopott már a henger -dugattyú, akkor akár az is felrakható, csak pl a bandit dugó, ugyen picit nagyobb áteröjü (1157ccm az 1127-ccm-el szemben), de picit nehezebb, és alacsonyabb, nincs akkora végsüritése...A F és G szériák viszont emlékeim szerint kb 130 LE-esek voltak GV72 típusjelüek. 87-94 között gyártották, és van hogy 600-1000euro körül már utánaddobják...
Rámegy a 89-90-es a 91-92-es hengerre?
A 89-90 es HF a veztengelyekkel strapabirobb, csak egy picit kevesbe birja magas fordulatot a nagyobb tomegu himbak miatt, de a 40mm es stucnik erre is jok, mert csatornak elvileg ugyanakkorak.