Most egy 92-es piros-fekete 1100-esen dolgozgatok. Különlegessége, hogy ebay-röl, apró-hirdetési oldalakról van összevásárolva minden eleme-egysége, és egy papiros vázra lesz szépen minden összeszerelve.
Ha elkészül, valami hasonló lesz mint az utolsó előtti képen, és lesz párja a 92-es szürke -feketémnek. ;-D
kereklámpásra csináltam ducatisra de végül leidomozom az elejét ... eredetvizsgán úgytudom nem foglalkoznak vele de műszakin beleköthetnek ezen parázom kicsit :)
értem köszi :) legutóbbi műszakin is emeltkormányos volt ufo fejidommal én is azzal vettem de annak de 14 márciusában lejárt a műszakija azóta 6 havonta ideiglenesen ki van vonva a forgalomból én is így vettem ...
Szerintem ez még mindig elég helyszín függő. Továbbá szerintem sokat számít az, hogy korábbi vizsgákon készült -e róla fénykép, amivel össze tudják hasonlítani az akkori, és jelenlegi állapotot.
Ha ilyen módosításokban töröd a fejed, akkor legyen a fókuszban, hogy fényforrások, tartalmazzák az "E" jelölést. A kipufogó, tükrök szintén.
Az sem baj, ha az emelt kormány a villahíddal valami neves cég terméke típusbizonyítvánnyal, amit fel is tudsz mutatni.
Bocs hogy ide írok de itt vannak a szakik.
A kérdésem az lenne hogy gsx-r 750w -nél a W az a vizet jelöli. W mint water.
Azért kérdem mert nekem a 91 es évjáratú légolajosom forgalmijában duplavé szerepel.
Szóval mi az igazság ?
Lehet hogy annó az ocsmányirodában tévedtek ?
sziasztok :)
egy olyan kérdésem lenne hogy műszakin mennyire tolerálják azt hogy a motor kinézete eltér a gyáritól? minden gyári csaK kap egy újabb idomszettet...váz tank ilyesmi marad... meg emelt kormányos...szerintetek? :)
http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Suzuki_gsxr_750w_gsxr_1100_39854715.htm?first=1
vagy bontóban szelepdeklivel együtt. A cikkszám szerint jó bele az rf 600-900-é is.
Sziasztok!
A képen bekarikázott vezérmű láncvezető alkatrészre volna szükségem. Vagy ötlet ,hogy esetleg hol tudnám beszerezni. Kösz ,előre is.
( 1992-es GSXR 750 W )
Szia István!
Elkavartam az email-címed, azért írok ide, lényeg hogy 'némi' késlekedés után az 1.1 Gixi gátló most már a legjobb úton van feléd, a napokban adtam be Gyulának.
Üdv
Ez így érhető, és elfogadható. Mondjuk anyagilag meg lehet támogatni annyival, hogy kuplung rugók 10-15 euros tétel a 6 db, ha cserélni kell...ha lamellákat kéne, az már inkább 60-100 euro körül szokott lenni...
Az alkalmazás ellen nem is igen tudok komoly ellenérvet felhozni, csak egy olyan vérszegény magyarázkodást, hogy kb a 20 év alatt egyetlen motoromnál sem alkalmaztam ezt a behúzott kuplungos tárolást. Amire büszke vagyok, hogy az 1400-es kuplungja még közel a 100k-hoz is pontos, és vaj puha, pedig ha olyanom van, szeretem rátenni a tüzet, bár a kuplungdobálást, kerekezést, gyorsulási versenyes használatot nem feszegetem rajta.
tehát a cél nem az hogy a lamelákat össze szoritó rugot kiméljük .... hanem az hogy a két kis oldo rugó ne gyengüljön és hogy a lamelák ne menjenek tönkre ..
nem eröl szol Pistám ........... maga a lamela köteget össze huzzó rugó ... legyen az lap vagy tekercs az teszi a dolgát kb egy motor életében ....legyen 20 év eböl a 20 évből 20 évig elöfeszitett álapotban van ha be huzoda kuplungot az elöfeszités nö ugyan de számot tevöen nem nő az nyugalmi állapotu elöfeszitéshez képest ..
ez idáig stim
ugyanakor a lamela legbelső oldalát fesziti egy lap rugó / ez a két kis szar / ezzek a rugók azért felelösek hogy mikor be huzod a kuplungot a lamela köteg aban a pilanatban el távolodjon egymástol ... tehát még véletlenül se ne oldjon a kuplung .
ez is stim
na most amikor le rakod a motort és be huzzot kuplungal tárolod ez akét kis oldo rugó mentesűl az elöfeszités allol + a kuplung lamelák el tzávolodnak egymástol és ujra vissza nyerik eredeti alakjukat és jol meg szivják magukat olajal ......
na most ha visszont pl 6 honapig nincs be huzva kuplung egyáltalán akkor az akét kis rúgó teljesen el gyengül hiszen a nagy nyomorugó ki lapitja + a nagy nyomo rugó ereje a lamelákat folyamatosan nyomja igy azokbol teljesen ki nyomja az olajat ... mi lesz eből
be huzzot kuplungnál össze ragadnak a lamelák ,,, nehéz a váltás , vagy részlegesen tapadnak össze ... és az elsö nagyobb igénybe vételnél ..mivel """ szárazak """ meg égnek .. és utána meg üzem közben vissza szivják magukat és szépen el kezd csuszni a kuplung ...
Németországon belül nincs szállítási költség.
Jól értelmezem ( felső linknél ) nincs szállítási költség ?
Ha elkészül, valami hasonló lesz mint az utolsó előtti képen, és lesz párja a 92-es szürke -feketémnek. ;-D
Hallom tőle hogy vannak 1.1 projektjeid.
Üdv
vagy:
http://www.ebay.de/sch/i.html?...
Ha ilyen módosításokban töröd a fejed, akkor legyen a fókuszban, hogy fényforrások, tartalmazzák az "E" jelölést. A kipufogó, tükrök szintén.
Az sem baj, ha az emelt kormány a villahíddal valami neves cég terméke típusbizonyítvánnyal, amit fel is tudsz mutatni.
pl valami ilyesmi:
https://cdn1.louis.de/content/...
Bocs hogy ide írok de itt vannak a szakik.
A kérdésem az lenne hogy gsx-r 750w -nél a W az a vizet jelöli. W mint water.
Azért kérdem mert nekem a 91 es évjáratú légolajosom forgalmijában duplavé szerepel.
Szóval mi az igazság ?
Lehet hogy annó az ocsmányirodában tévedtek ?
egy olyan kérdésem lenne hogy műszakin mennyire tolerálják azt hogy a motor kinézete eltér a gyáritól? minden gyári csaK kap egy újabb idomszettet...váz tank ilyesmi marad... meg emelt kormányos...szerintetek? :)
vagy bontóban szelepdeklivel együtt. A cikkszám szerint jó bele az rf 600-900-é is.
A képen bekarikázott vezérmű láncvezető alkatrészre volna szükségem. Vagy ötlet ,hogy esetleg hol tudnám beszerezni. Kösz ,előre is.
( 1992-es GSXR 750 W )
Elkavartam az email-címed, azért írok ide, lényeg hogy 'némi' késlekedés után az 1.1 Gixi gátló most már a legjobb úton van feléd, a napokban adtam be Gyulának.
Üdv
Nagyflex-es indító? Nem is láttam még olyat.
https://www.facebook.com/29970...
Az alkalmazás ellen nem is igen tudok komoly ellenérvet felhozni, csak egy olyan vérszegény magyarázkodást, hogy kb a 20 év alatt egyetlen motoromnál sem alkalmaztam ezt a behúzott kuplungos tárolást. Amire büszke vagyok, hogy az 1400-es kuplungja még közel a 100k-hoz is pontos, és vaj puha, pedig ha olyanom van, szeretem rátenni a tüzet, bár a kuplungdobálást, kerekezést, gyorsulási versenyes használatot nem feszegetem rajta.
ez idáig stim
ugyanakor a lamela legbelső oldalát fesziti egy lap rugó / ez a két kis szar / ezzek a rugók azért felelösek hogy mikor be huzod a kuplungot a lamela köteg aban a pilanatban el távolodjon egymástol ... tehát még véletlenül se ne oldjon a kuplung .
ez is stim
na most amikor le rakod a motort és be huzzot kuplungal tárolod ez akét kis oldo rugó mentesűl az elöfeszités allol + a kuplung lamelák el tzávolodnak egymástol és ujra vissza nyerik eredeti alakjukat és jol meg szivják magukat olajal ......
na most ha visszont pl 6 honapig nincs be huzva kuplung egyáltalán akkor az akét kis rúgó teljesen el gyengül hiszen a nagy nyomorugó ki lapitja + a nagy nyomo rugó ereje a lamelákat folyamatosan nyomja igy azokbol teljesen ki nyomja az olajat ... mi lesz eből
be huzzot kuplungnál össze ragadnak a lamelák ,,, nehéz a váltás , vagy részlegesen tapadnak össze ... és az elsö nagyobb igénybe vételnél ..mivel """ szárazak """ meg égnek .. és utána meg üzem közben vissza szivják magukat és szépen el kezd csuszni a kuplung ...
szoval körbe jártam a témát és erre jutotam