Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagyis lehet mégsem...
Az "1"-es diaphragm spring a kiemeléskor még jobban elő lesz feszítve, és csak a "2"-es számú tányérrugó fog tehermentesülni...szóval ennek tudatában továbbra sem igazán értem a lényegét ennek a kuplung behúzásos tárolásnak...
Azt feszegettem, hogy gixer-bandit tányérrugósnál valóban tehermentesül a rugó, ha behúzod a kart, ezért ezeknél ez valóban hasznos.

Viszont pl régi katana 1100 kuplungnál, vagy az gsx 1400-nél és sok más motornál ahol pl 6 db tekercsrugó van, ott a nyomólap kiemelésekor a rugók még jobban záródnak, ezért szerintem itt nem szerencsés ez a haynes-es megoldás a nyomórugók szempontjából.
amugy a puposé sokal jobb és könyeben szerelhető nekem van komplet kuplungom tekercs rugos pupos és van benne hátul a két kis lap rugó ... van ugyan ilyen amiben nincs és persze volt 92 es gyári lap rugós de ki könyörögték tölem 30 forintért ugy hogy most abbol nincs tartalék ...
mi kb 3-4 éve igy teszük el hogy akuplung is be van huzzva .. tavasszal nem csuszik viszont szépen ki emel és szét dobja lamelákat

http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
nos .. a pupos blokjában is volt 88 - tol de az alkatrész katalogus nem hozza csak 89 töl MIÉRT ? ha veszel egy lamela sort a 87 eshez 10 db egyforma lamelát kapsz ha veszel 88 ashoz kapsz 9 db egyformát és egy vékonyabat ez a vékony a leg belső mivel ide már kell a két tányér rúgó .. de a katalogos még sok helyen szar pl a vezláncba a primértengely csapágyba is mást hozz .. na mindegy

nagyon sok manual ir eröl tesék .... téli el rakás
Akkor nekem a kis blokkos már eleve ezek nélkül a "rejtett" rugók nélkül volt összerakva,mert amikor szétszedtem,nem volt ott semmi.Tudnál erről valami képet feltenni?
szevasz öreg harcos .............. de bizza igy van rengeteg -szer és már régota ki tanulmányoztam ezt a kérdést ... azt hiszem fel is dobtam ezt vagy pár éve .. Persze mindenki tolta az okoságott ...

keresek
Mivel barátomnak tekintelek .. nem mondok olyanokat .. TUDOD ? -- mert bizony én is néha melényulok linkelni fogok hogy tanuljatok
Soha nem volt időm ezt végiggondolni teljesen, de szerintem függ a kuplung konstrukciótól. Ha kiemeléskor pl tekercsrugók (4-6 db) még jobban össze lesz nyomva, sokszor majdnem záródnak a menetek, akkor a behúzott kuplung nem éppen üdvözítő.
Ha viszont pl. tányérrugó van a lamelláknál, és az kiemelés irányában tehermentesül, akkor akár igaz is lehet...de ott is ilyenkor egy másik rugó ellenében emelünk ki, tehát az is össze lesz nyomva. Nekem ez soha nem volt egyértelmű...hiszen pont a lamellákat összeszorító rugót terheljük a kiemelö szerkezettel, hogy a lamellák tehermentesek legyenek, kvázi még jobban összenyomjuk a rugókat.
Amúgy eléggé eltérő a kis blokkos, 88 előtti, és az utána levők kuplungja.
Tévedés joga fenntartva...
szia Taschi!Ez a behúzott kuplung nekem is új!Így van ez a kis blokkos 1100-nál is?Mert én amikor az enyémet újítottam föl abba nem voltak semmilyen "rejtett" rugók a nagy tekercsrugókon kívül.Viszont az igaz,hogy hidegen piszok szarul választ a kuplungom.Már 3db 1500-2000W-os flexet égettem le a startgépemen azért mert hidegindításkor annyira fogja a váltó a motort,hogy ezek a nagy flexek sem bírják rendesen megforgatni ha 2-ba v.3-ba akarom indítani.Melegen semmi gond vele.Már próbáltam többféle olajjal is,nincs változás!
Köszönöm a tanácsot megfogadom. Jövőhéten vissza kapom egy-két cuccom, a kompresszió mérőmet és kapni fogok a karbi beállításhoz, szinkronhoz műszert (órásat) addig beállítom az úszó szintet. Azért levideózom, hogy most hogyan jár a moci és ha beállítottam utána hogy fog. (remélem jól :))
Van még otthon Motul 5100 olajam 3 liter az szerintem jó lesz bele az olajcseréhez. Remélem jövőhét végén gurulni fog.
akkor szed le a karbit és lejebb van egy vidim probáld az szerint be állitani persze a srad -nak már sokal döntötebb a karbija de maga az elv ugyan az 90 % zárjon az uszo a fészekel amikor elkapja a tüt ... a pilotok legyenek egyformán 3.5 en a tü középen mielöt vissza rakod nyomás probázd le .. cseréld az olajat ,, és tegyél tiszta fagyálot /pirosat / a hütöbe ...

ezzek után indics járazsd ... jo melegre ..... utána ved ki a gyertyákat .. ha bármelyik robanotérbe tömény fagyálo került az látni fogod a gyertyán ... kicsit pirosas lesz .. azért irom ezt igy mert egy 13 villáskulcson kivül nem sok mindenel rendelkezel / sorry /

olajat mindenképp cserélj . 4000 ft ot meg érnek a csapágyak !!
Tasi!
Megcsináltam amit írtál, és érdekes, de úgy tűnik megy mind a négy henger, viszont gázadásra vissza böffen a karbiba, néha az elsőbe néha a harmadikba (rendszertelenül) fordulatra.
Szerintem mégiscsak karburátor beállítási hiba lesz.
nem semmi...
Jók a videók!
néz ide mik vannak ,, milyen hibák ezt ma hozták

https://www.facebook.com/29970...

https://www.facebook.com/29970...
Típús idegen sárvédö???
én ezt értem ...... VENDÉG . de két dolog nem fér a felyembe ..... az egyik az hogy , mi tudásunk javával probálunk egy 1100 topikba eyg srados motoros társunk -on segiteni .. meg tehetem hogy ha negy képüen be állit helyre tegyem DE SEGITÜNK EL MONDJUK A VÉLEMÉNYÜNKET ...

ugyanakor te.. aki fel tett ide egy épűlö gigxer képet ami ugye ki nagyitva ... tele van vasedényes csavarokal. polirozot dekni nem tipus azonos sárvégő sorolhatnám .. TE már burkoltan szorhatod a fikát Hisz TE már anyi motor épitetél hogy el is szégyelem magam ............. be teszed a 25 éves kérdő jelet ... -- KÉRDEM ÉN a kis szerelö NEM VAGY TE TROLL ?

edig hol mokoltad a verseny gépeket Én nem kérdöjeleztem meg az épűlö gigxert pedig lehetne , te dobtad be ide ezt a titokzatos formát ..

szerintem handjuk egymást tölem lehetsz maga a suzuki gyár fő mérnöke is üdv tasi
Én nem kértem tanácsot csak gondolván hogy a megfelelö fórumban felteszek egy bocs kettő képet. A sajátomról amit gondos szakszerü munkával próbálok helyre hozni. Te már akkor is arról nyilatkoztál hogy csináltál ilyet és mennyibe került. Ez egy GSX-R 1100 fórum mindenki leírhatja kiposztolhatja amit akar. De sokszor (tisztelet a kivételért) érdekes hozzászólásaid vannak. Természetesen nem kérdőjelezem meg a munkád a sajátodat szépen rendbe raktad. Rólam hát maradok noném az úgy jó. No troll hajrá GSX-R . A biztit ki lehet cserélni Max 40A
oké, ki is megyek a garázsba megpróbálom. Remélem az akksim is feltöltödött már. Köszi a tanácsot.
mi elött szerelsz .................. tekerd ki az egyes henger gyertyáját .. kompreszoral fujasd ki vagy öninditoval járazsd át 2x 10 mp ez után tistitott gyertyát tekerd be az egyes henger pilot csavarját tekerd kijebb 1.5 fordulatal .. szivato indit

ha most gyertya pipa le huzásra se változik a hang .. akkor még csinálj egy olyat hogy kis csavarhuzoval ki pöckölöd a szivato sint és igy indizsd a motort . ha jár a motor fent az egyes pipa , huzd ki az egyes karbi szivatoját csak és igy is huzd le a pipát ha ekor se megy akkor ott pakolás lesz szerintem ..
Érdekes ................... már multkor meg kérdeztem volna .
vendég_285379...............??????????????. de nem tetem ............. nem is fogom .. feleslegesnek tartom ...........
Nem azon kaptam fel a cukrot ,hogy KÉRDÉS !!!! hanem hogy ,,,,,,,,,,,,,, értek hozzá ..

HA értek hozzá MIÉRT KÉREK TANÁCSOT ? ................. ÉS EZ NEKED SZOL !!
Biztos hogy vannak akik jobban vágják mint én ........... de ha ÉN meg akkadok . akkor inkább fel huzzom magam a problémán és rá hasalok és mindent ki tanulmányozok a témában ettől leszek AZ AKI VAGYOK .. TÖBB ..

nem atoll ,hogy szépeket és akármiket mondok be az éterbe,, föleg egy KÉPES MOTOR forumon NÉVTELENŰL

Bocsi a bizti ki ment
Hát akkor hengerfej le és irány a gépműhely, remélem jó lesz. köszönöm.
Ja nem troll vagyok csak csendben olvasok
Némelyik fórum társ igen elvan szállva magával természetesen vannak olyanok akik szakmailag korrekt módon érthetően nem pontozva irogatnak. 25 év milyen szakmában?? Én Igen én azt csinálom!! De soha nem fényeztem magamat pedig én is épitettem motor amivel igen sok futamot megnyertek. Miért kell igy kifakadni ez nem személyes terror volt csak kérdés
hogy lásad .. segitek és segitünk !!

teljesen mindegy mi hol megy be és hol mi nem !! ... van egy problémád nem megy az egyes henger ! .. az irod uj a gyertya és hogy a gyertya pipa is a hiba nem vándorol az alkatrészek cserélgetésével ... aztán legyen bármilyen kopot egy motor ha kap benzint és idöben gyujtást ... a benzin fel roban .. nem tud mást csinálni !!!
tehát gyujtás ki zárva ... következő benzin elátás .. azt irod tiszta és fasza állapotu a karbi .... bármilyen szar is legyena szinkron bárhogy is el legyen zárva a pilot csavar valamenyire munka ütemnek kell lenni !

te azt irod le kapod a gyertya pipát és a motor hangja nem változik !!! tehát ez a henger NEM MEGY !!! mi lehet a problem ??? az lehet hogy a pilot rendszer oly mértékben dugult el hogy semmi kaját nem kap az egyes henger .. ILYEN VAN ..

de a következö mondatod hogy fehér habos ... tehát viz került az olajba ! na most ha viz van az olajba akkor feltételezhető hogy az egyes henger kimaradását nem karbi dugulás hanem a hengerfely sérülése okoza .. mivel a robano térbe viz kerűll és sajnos a sima viz nem robban ...

tehát LÁTATLANBA az tanácsolom elsö körbe amit irtam