Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt még megtudjátok mondani hanyas főfúvókát vegyek bele? 130 ast? :)
Szia Tasi !
Nagyon jó ez videód (még nem láttam).... KÖSZ ,hogy feltetted.

Ha valaki ez alapján se birkózik meg a bringájával....az vigye inkább hozzád javítani....sajnos kevés szerelő látja így át a problémákat ,de lehet hogy ez csak az én tapasztalatom.
köszönöm a videót hasznos volt :) átnézem az o-gyűrűket ...
itt vannak a képek a karbirol meg a blokkról ugyan az a blokk csak itt még aranyszínű az oldaldekni... kompressziót még nem mértem a képek nem a legjobban sikerültek ezért előre is bocsánatot kérek :)
szelephézag manualban 0,10-0,15 mm van erre lett állítva karbi uszószint manuálban karbi síkjához mérve 14,6+-1mm t ír ez is erre az értékre lett állítva...indításkor nem volt rajta légszűrő de amúgy direktszűrők vannak rajta... 46 os a torokátmérő a karbin
Talán még annyit hozzátennék, hogy a kipuffogóból távozó láng, pont nem a túlkajáltatás jele, a szegény keveréknél csinál ilyet.
Egy pillanatra kihagy a blokk a szegény keverék miatt, ez a mennyiségű keverék a kipuffogóban landol, aztán mikor már a hengerekben is beindul a munkavégzés, az robbantja be a kipuban összegyűlt anyagot.
http://youtu.be/roeAdO8cYUA ....itt van remélem segit
bocs .. valahol van egy videom egy mikuni be lövéséről de nem találom .. ezt találtam

https://www.facebook.com/29970...
Én joszándékból had válaszoljak erre a pupos nem lehet fel furni 1127 re aki ezt monta hazudot aztán egy szaros kis 1100f nek a 36 karbija nem tud 110 meg 115 fuvokákal sok üzem anyagott adni .............. vagy be fojnak,,, és azzért érzed az elnem éget benzin szagát vagy valami más lehet a baj .......
ha ez pupos block simán a 36 os f -é akor is kevés mivel volt azon gyárilag 38 as söt minden további nélkűl megy 38 -as sik tolatyusal is

ha az uj blokos 1127 azon meg 40 volt gyárilag tehát valahol a vezérlésnél kéne szélyel nézni mivel csak az befolyásolja az égés hoszát ............. ha állitos a vezérlés akor is simán kéne vinnie egy f -es 36 karbit ha lapkás 91 -92 es a block ot nem is volt ilyen kicsi csak a folytot verziokon pl . svajci azon 36 volt

ergó vagy befojik ,,,vagy a vezérlés más vagy a lánc szará nyult és el csuszik a vezérlés ,esetleg nincs a helyin , vagy béna vagy és nem tudod be állitani az uszo szinteket .................... És mindezt épitö jelegel nyomom ... üdv tasi
Ha nem válaszolsz a kérdésekre amit felteszünk akkor nem fogunk tudni segíteni...már másodszor írod le szinte ugyan azt...
Itt a korábbi kérésem pl nekem:
"Mekkora porlasztók vannak az 1100-esen? 36-38-40-es? Mikori évjárat? Nyitott vagy fojtott verzió?
Milyen értékre állítottad az úszókat?
Mennyi a hengerekben a kompresszió?
Szelephézagok renden vannak?
Milyen légszűrő van benne? gyári (papír) vagy sport légszűrő?
Össze lett szinkronizálva a porlasztósor?"

De más is írt a kérdésedre...


Amúgy biztos vagy benne, hogy azok a fúvókák tényleg akkorák mint ami rá van írva?? A legtöbb mind fel van barmolva nagyobbra, és nem csak a főfúvóka, de a alapjárati is...
Honnan vetted az értékeket az úszószinthez???
Milyen értékekre állítottad a szelephézagokat???
Mennyi a hengerekben a kompresszió? Be is tudnak zárni a szelepek, vagy el vannak égve?
Porlasztó membránok nem lyukasak?
Van rajta légszűrő?
Értesz a porlasztókhoz, vagy csak pakolgatod tekergeted ide-oda?
hello, van egy gsxr 1100 asom 86 os mint kiderítettem egy gsx 1100 f ről származik 34 es torokátmérővel a karbija.... a karbi vacakol rajta kipucoltam beállítottam rajta az úszószintet de olyan jeleket produkált mint ha sokat kapna...elvettem a tűknél 1 egységgel a kaját így pöccös és van alapjárat de gázadásra ismét lövi a lángot és érződik a kipfogógázban az elégetlen benzin szúrós szaga ...a két szélső főfúvóka 110 es a 2 középső 112,5 ös ... vezérlést szelephézagot beállítottam viszont a karbi szivat tudna vki segíteni? :) előre is köszönöm :)
a motor az enyém a blokk az vkié
ez szép .............. csak nem ez a motor van a vázba ............. tul tul méretes wisseko set , ? Hát nem tudom ? mitt is mondjak !!

nagyon tele van a forum társ ..........ilyet én is csináltam 600 000 ft volt a csak a block
vendég vagyok ezért a képért egy fórum társ elvágja a nyakam mivel neki készül (ne)
Hát akkor fed fel magad ...................... mert befalcolok
Egyuk sem nyert
El se hiszem! Köszönöm szépen.:)
Azért is térek ide vissza szívesen bármikor.
Némelyik fórumot oly szinten szétb@szta már a sok agyatlan okoskodó barom, hogy rossz nézni.
De itt a téma mindig ugyanaz, a szép régi Gixxerek, az eszmecsere pedig szakmai alapon történik, nem pedig a tesztoszteronszint alapján.:)
Vagy Tibi lapátolja össze ezt a vasat ...............
Ricsi ! szerintem ez a Gigxer lacié volt
Hát ja a cimbimnek igaza van ez egy kis 250- 400 esetleg folytot 500-600 motoré .. és igy rá nézésre ! Jo lenne ha a számokat az oldalán be pötyögnéd a google .-be és nem kéne vigyázva állnod elöte .. Talán még el is tudnád adni ha beazonositanád !! üdv tasi
Hello!

Ezek nem gsxr 1100 porlasztók! Talán valami 600-as bandité lehet. Másfelől a belső átmérője a toroknak ami számít a hengerfej felőli oldalon, attól függetlenül, hogy a külső átmerő megy bele a szívócsonkba. Ez talán egy 32mm -es porlasztó lehet... A kép alapján pedig katasztrofális az állapota.
Ha elfogadsz egy tanácsot, azonosítsd be mely típusokra jó, meg legalább egy kis féktisztító spray-val takarítsd meg úgy , hogy lehetőleg a távozó szenny ne befele menjen. Szerintem a porlasztók ára után kéne nézned, mert ezért mások töredéket kérnek...