Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép szép de ritka.
Inkább egy nagy zizi, ha a "nehéz dög" kategóriában keresgélsz.
A versenytársai meg se közelítik Le, tartósság, minőség, stb. terén!
Abból is 93utáni amin faszább a ram air...
Agyon verhetetlen dög és az első gép ami valóban ment 300at!(nem csak óra szerint)
200-300ekm t minden gond nélkül lefutnak.
A gond a koruk, sok gazda volt, mind szart rá, ütve-vágva,tákolva,stb. Viszont ez nem zizi jellemző, hanem minden ennyi idős gépre. Ami meg patika az szinte csak külföldön és horror áron...
A hazai 200-350eft áraktól csodát ne várj.
Tákolt idomok gittel és műgyantával, csiv feliratú hlf csavarok, átkötött elektromos kábel taknyolások, sziloplasztok mindenhol. Beleszakított menetek ami jobb esetben kontár mód helicoilozva, az meg mesébe van csak, hogy kimarják, behegesztik, kifúrják, kimenetelik és nyoma sincs a szakadásnak.
Nehéz kifogni ennyi idősből patika gépet, de ha találsz örök élet!
nem volt ilyenem nem tudok rola véleményt alkotni ........... zzr 1100 volt az is jó motor ,,, csak ne romoljon el !

egy ventilátor hiba miatt a zizi hengerfelyes let 10 perc alatt,, rengeteg rajta a müanyag agyon manipulált megoldás még talán a vezérlés a gyenge pontja az enyim is zakatolt ,csörgöt /itt már kint van a ball oldalon a gpz volt az elsö ahol ki teték .....
ja ide be se linkeltem ezt
https://www.facebook.com/photo...
válasz :

a vizes is jó figyelni kell a csapágy hangra ,, főleg hajtórud csapágy szereti meg adni magát ... de nem jelemző ,, az olajos gyengébb de nyomatékosabb versenyben az olajos jobban megy... jobban és olcsoban lehet reszelgetni az alkatrész is olcsobb az olajoshoz ...

a vizes városban jobb a hőháztartása kiegyensulyozotabb araszolgatásnál sincs semmi baja a blockban a válto a kuplung ugyan az mint az olajosban ,,, a generátoral problémák szoktak lenni /zajos / a hátsó villa komolyab a vizesen .... stb stb
nem rossz motor a vizes 1100
Tudom, hogy nem suzuki de még ez lehet esélyes:
http://www.motorcyclespecs.co....

Légyszi mond el erről is a véleményed!
Tasibá!
Én is egy ilyen vizesben gondolkodom. Mennyivel nyűgössebb mint egy lég-olajos és mire kell különösen figyelni vásárláskor?
Sziasztok!

Szerintetek érdemes megvenni ezt a motort?

http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1100_w-78
90170

Már elég rég óta hirdetik, ráadásul kereskedésben van!
Előre is köszi!
két hét után ujra száguld gizi ..... a fiam probálta 200 -nál elengedet kormányal szépen fut ... azt mondja Bence mindkét oldara egyformán jol dől .. a váz nem ment el semmit ...sajnos én még csak a GS 650 tudok menni ,de azon is érzem a kezemben minden kis gödröt ..............
Csak úgy...
Pár hete még az volt.
Netán ez eladó?
Sziasztok.
Gsxr1100 W, 94-es évjárathoz sportlegszurot keresek. E-mail: maci377@freemail.hu
33 ekm; 92`8hó; 103kW
Az szép,gondolom darabja!annyi a gáz hogy ki vannak ezek kopva és 2-4 ezernél be habod-dadog a motor.
a dugatyu / fekete/ 56 euró db ........... amiben csuszkál /szürke/ 52 euró ...........nagyon drága
Helló!érdeklődnék,meg van még az 1100 es karbi sor?Nekem egy 750 es 88 as hoz kellene.Szerinted ahoz passzol?Vagy van külömbség köztük?
Köszönöm!és azt nem tudod hogy a súber és a ház amiben csúszkál,az mennyi kb?Ugyí néz ki ki van kopva a tű a subert és a súbert ház amiben csúszik.
13 euró a Suzukiba / db
Helló!GSX-R750 1988 ashoz keresnék síbertűt,hol tudnék venni olyat.küldtem képet az enyémről,ehez mit szóltok? A típusa GR77B.
Hinnye! Egy 87-es 750-es 93-as ruhában..Ezt nagyon jól összerakták. Nem gondoltam hogy így össze lehet párosítani.
Eladóvá vált kihasználatlanság miatt!

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Kösz a képeket a tesókról,mentettem. Megleptél vele.
A Gizi meg, faszán ki van fésülve, nagyon ütős.
öcsi és bátya
És hogy viselkedet a szekér a végén eltaláltad a vezérlést az 5 . hely szép,,,,,,, de lehetél volna elörébb is ?
pár kép Olaszországból