Szép szép de ritka.
Inkább egy nagy zizi, ha a "nehéz dög" kategóriában keresgélsz.
A versenytársai meg se közelítik Le, tartósság, minőség, stb. terén!
Abból is 93utáni amin faszább a ram air...
Agyon verhetetlen dög és az első gép ami valóban ment 300at!(nem csak óra szerint)
200-300ekm t minden gond nélkül lefutnak.
A gond a koruk, sok gazda volt, mind szart rá, ütve-vágva,tákolva,stb. Viszont ez nem zizi jellemző, hanem minden ennyi idős gépre. Ami meg patika az szinte csak külföldön és horror áron...
A hazai 200-350eft áraktól csodát ne várj.
Tákolt idomok gittel és műgyantával, csiv feliratú hlf csavarok, átkötött elektromos kábel taknyolások, sziloplasztok mindenhol. Beleszakított menetek ami jobb esetben kontár mód helicoilozva, az meg mesébe van csak, hogy kimarják, behegesztik, kifúrják, kimenetelik és nyoma sincs a szakadásnak.
Nehéz kifogni ennyi idősből patika gépet, de ha találsz örök élet!
nem volt ilyenem nem tudok rola véleményt alkotni ........... zzr 1100 volt az is jó motor ,,, csak ne romoljon el !
egy ventilátor hiba miatt a zizi hengerfelyes let 10 perc alatt,, rengeteg rajta a müanyag agyon manipulált megoldás még talán a vezérlés a gyenge pontja az enyim is zakatolt ,csörgöt /itt már kint van a ball oldalon a gpz volt az elsö ahol ki teték .....
a vizes is jó figyelni kell a csapágy hangra ,, főleg hajtórud csapágy szereti meg adni magát ... de nem jelemző ,, az olajos gyengébb de nyomatékosabb versenyben az olajos jobban megy... jobban és olcsoban lehet reszelgetni az alkatrész is olcsobb az olajoshoz ...
a vizes városban jobb a hőháztartása kiegyensulyozotabb araszolgatásnál sincs semmi baja a blockban a válto a kuplung ugyan az mint az olajosban ,,, a generátoral problémák szoktak lenni /zajos / a hátsó villa komolyab a vizesen .... stb stb
nem rossz motor a vizes 1100
két hét után ujra száguld gizi ..... a fiam probálta 200 -nál elengedet kormányal szépen fut ... azt mondja Bence mindkét oldara egyformán jol dől .. a váz nem ment el semmit ...sajnos én még csak a GS 650 tudok menni ,de azon is érzem a kezemben minden kis gödröt ..............
Inkább egy nagy zizi, ha a "nehéz dög" kategóriában keresgélsz.
A versenytársai meg se közelítik Le, tartósság, minőség, stb. terén!
Abból is 93utáni amin faszább a ram air...
Agyon verhetetlen dög és az első gép ami valóban ment 300at!(nem csak óra szerint)
200-300ekm t minden gond nélkül lefutnak.
A gond a koruk, sok gazda volt, mind szart rá, ütve-vágva,tákolva,stb. Viszont ez nem zizi jellemző, hanem minden ennyi idős gépre. Ami meg patika az szinte csak külföldön és horror áron...
A hazai 200-350eft áraktól csodát ne várj.
Tákolt idomok gittel és műgyantával, csiv feliratú hlf csavarok, átkötött elektromos kábel taknyolások, sziloplasztok mindenhol. Beleszakított menetek ami jobb esetben kontár mód helicoilozva, az meg mesébe van csak, hogy kimarják, behegesztik, kifúrják, kimenetelik és nyoma sincs a szakadásnak.
Nehéz kifogni ennyi idősből patika gépet, de ha találsz örök élet!