Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elengedtem a kamera kedvéért,de mint kiderült nem volt értelme
furcsálanám .......... a minap egy xx erösködöt Gánt és Csákvár közöt kanyargós és egyenes részeken ,,,,,,,,,, Nagyon elpicsáztam.............. aztán valamelyik nap ilyen esős napon Bicskéről - Zsámbék irányába egy gsx-r 1000 es is azt hite egyenesbe el is huzot de az első kanyarba alá döntötem a 80 kg .mal nehezebb motoral le is maradt .. elszégyelte magát
az egyenesbe elengeted vagy rád vert ? Atti
Mikor utolértem és láttam a kamerát hátul,azt gondoltam,hogy a mögöttes forgalmat filmezi és beálltam mögé.Aztán kiderült,hogy nem azt...
CBR 600RR ellen 9,37 és 13,01 nél
http://youtu.be/d7GDomuC_oI
Az kardános volt,az nem jó.5. lettem,elég sok gondom volt a futóművel
ránéztem már nem látom fent
mi volt a versenyen atti?tán dragmotort akarsz a gs-ből?valamelyik nap az olx-en talán volt valami nem sok pénzért.
Ha lenne valakinek GS 1000-e elfekvőben,amivel már nincsenek távlati tervei kérem jelezze!Nem gond ha nincs top állapotban!
köszi
igazad van

(Azt hiszem a kuplungbovden az 1-2 es karbi szívócsonkja között megy le, elvileg van is ott a karbin egy huzalból hajtott kis megvezetés.)
ezt tudtam ki hozni belöle ....... részletek az oldalon ...........

23 menetet kelet ujra vágni ,perselyezni ... 2 helyen hegeszteni

https://www.facebook.com/photo...
a 116 szemes V lánc csak a 1052v ccm motorba jó ............az 1127 ccm motorba 122 szemes v lánc kell
Szia !
Meg van még a vezérműláncod ?
A választ előre is köszi !
Üdv:Gábor
Üdv Cseka!

Beledumálok, mert "ráérek" :P

Több benyát adni egy karburátoros motor esetében főfúvóka feldörzsárazásával (tágításával), vagy cseréjével lehet. Még a kehelycsövek lukain lehet játszadozni, de az már nagyobb fokú belenyúlás és jó nagy erdő amiben utána jól el lehet veszni a beállításoknál, karburálásoknál. Kérdés mi a tünet? alúl nem megy? Vagy fent nem megy? Lehet nem is változtatott semmin a fúvókákon, csak kicsit elállította az alapjárati keverék csavarokat - ettől már is lehet olyan érzésed, hogy nem megy. ha fent nem megy ez már lehet a túlzott benzinmennyiség forrása, mert magasabb fordulaton már nem tud mit kezdeni vele a motor és saját magát "folytja meg", de ezt egy gyertyaképpel tökéletesen letudod csekkolni. Ha szegény akkor szinte fehér, ha kormos-fekete akkor bőven kap :) Remélem segítettem.
KösAzi! 10-e után kereslek! Addig is széles utat neked! csá!
feketén füstöl
mivel adta ............. ? május eleje... 10 után esetleg rá tudok nézni ..
nem tudnál v.mikor rá nézni?
lehetséges hogy nem huz ugy ha több benyót kap? miröl veszem észre ha sokat kap a vas?
nem azzal adta,
karbi szinkronal nem lehet több anyagot adni a motornak
Szia Tasi! most volt a cbr600f3 karbi szinkronon, egy félre értés miatt a szerelő több naftát adott neki, és ugy érzem nem huz ugy mint előtte. van köze hozzá?
Atti .................. hát bazmeg ez bajnok vas .. irigyelek a yosimura ruha van rajta ... nagyon gratula

Verjél vele mindenkit agyon .................