furcsálanám .......... a minap egy xx erösködöt Gánt és Csákvár közöt kanyargós és egyenes részeken ,,,,,,,,,, Nagyon elpicsáztam.............. aztán valamelyik nap ilyen esős napon Bicskéről - Zsámbék irányába egy gsx-r 1000 es is azt hite egyenesbe el is huzot de az első kanyarba alá döntötem a 80 kg .mal nehezebb motoral le is maradt .. elszégyelte magát
Több benyát adni egy karburátoros motor esetében főfúvóka feldörzsárazásával (tágításával), vagy cseréjével lehet. Még a kehelycsövek lukain lehet játszadozni, de az már nagyobb fokú belenyúlás és jó nagy erdő amiben utána jól el lehet veszni a beállításoknál, karburálásoknál. Kérdés mi a tünet? alúl nem megy? Vagy fent nem megy? Lehet nem is változtatott semmin a fúvókákon, csak kicsit elállította az alapjárati keverék csavarokat - ettől már is lehet olyan érzésed, hogy nem megy. ha fent nem megy ez már lehet a túlzott benzinmennyiség forrása, mert magasabb fordulaton már nem tud mit kezdeni vele a motor és saját magát "folytja meg", de ezt egy gyertyaképpel tökéletesen letudod csekkolni. Ha szegény akkor szinte fehér, ha kormos-fekete akkor bőven kap :) Remélem segítettem.
Szia Tasi! most volt a cbr600f3 karbi szinkronon, egy félre értés miatt a szerelő több naftát adott neki, és ugy érzem nem huz ugy mint előtte. van köze hozzá?
http://youtu.be/d7GDomuC_oI
igazad van
(Azt hiszem a kuplungbovden az 1-2 es karbi szívócsonkja között megy le, elvileg van is ott a karbin egy huzalból hajtott kis megvezetés.)
23 menetet kelet ujra vágni ,perselyezni ... 2 helyen hegeszteni
https://www.facebook.com/photo...
https://www.facebook.com/photo...
Meg van még a vezérműláncod ?
A választ előre is köszi !
Üdv:Gábor
Beledumálok, mert "ráérek" :P
Több benyát adni egy karburátoros motor esetében főfúvóka feldörzsárazásával (tágításával), vagy cseréjével lehet. Még a kehelycsövek lukain lehet játszadozni, de az már nagyobb fokú belenyúlás és jó nagy erdő amiben utána jól el lehet veszni a beállításoknál, karburálásoknál. Kérdés mi a tünet? alúl nem megy? Vagy fent nem megy? Lehet nem is változtatott semmin a fúvókákon, csak kicsit elállította az alapjárati keverék csavarokat - ettől már is lehet olyan érzésed, hogy nem megy. ha fent nem megy ez már lehet a túlzott benzinmennyiség forrása, mert magasabb fordulaton már nem tud mit kezdeni vele a motor és saját magát "folytja meg", de ezt egy gyertyaképpel tökéletesen letudod csekkolni. Ha szegény akkor szinte fehér, ha kormos-fekete akkor bőven kap :) Remélem segítettem.
Verjél vele mindenkit agyon .................