Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pompás! Az ülésre gondolom még lesz valami.Én az asszony fittness-szőnyegét szabtam szét!Neked nem ajánlom nagy balhé lett belőle!
az utókornak...
Tehát semmi!Én is valami ilyenre gondoltam de egy hozzáértőnek jobban hiszek!
Köszönöm a segítséged
elektromos villanymotor tol be + levegőt az air boxba ...............

értelmetlen szemfényvesztés
Eltudnád nekem magyarázni ennek a turbónak az értelmét,hatását?köszönöm!
gondolom a 2 ugyan az!?

http://www.ebay.com/itm/suzuki...

http://www.ebay.com/itm/su
zuki...
Remélem hétfőn itt lesz mert csak kerülgetem ezt a banditot
Helló!

Tűszelep, meg az ülékek odataláltak?
Nem tud mindenki egyszerre akkora hátrányt behozni, amit te sok év alatt előnyt gyűjtöttél össze!
ja és értesz hozzá........... csak feltétel nélkül hiszel egy katalogusnak
meg a vezérmü lánc sem meg még sok apro alktrész a katalogus egyszámon emlegeti öket .. de nem egy ................
èn nem értek hozzá, de:
86
92
89

Mindegyik modellhez ugyan az a cikkszámú lánc van hozzárendelve.
A hátsó vezető viszont nem ugyanaz...
Köszi,így már kicsit tisztul a kép,akkor belerakom a 86-os púpos vez.tengelyeit.Remélem azzal helyre áll a rend.
a motor kod szerint az a pupos block 1053 ccm 116 lánc szerintem erre rá teték a 88 -as 1127 hengerfelyét ez már 122 lánc ezért van a kavarodás a pupos és a csavaros szelep állitásu hengerfely kompatibilis egymásal .. de nem azonos más a v tengely kiosztás és a robanotér is sőt még a szuszogo is változot ............. folyamatos volt a felylesztés és vannak alkatrészek amik nem egy formák .. de ki cserélhetők .............
megmértem,58-as löketü ez a blokk.Nem értem ezt a 122-es vez.láncot.Akkor most mi az ami nem passzol össze?
Különbözik az 1052-es és az 1127-es blokkja?Vagy csak a hengereken változtattak? A főtengely nyilván más a hoszabb löket miatt.Az én motorszámom U705-102325.Mond ez neked valamit?
Na akkor most már végképpen nem értem mi van a motorommal.Mielőtt szétszedtem és megcsapágyaztam a főtengelyt megrendeltem a cuccokat hozzá,többek között a vez,láncot is ami alkatrészkat.szerint 116 tagos kellet bele.Ezt is vettem.Mikor összeraktam jött a meglepi,mert a lánc a felső vezetőkerék nélkül is úgy feszült mint az íj.,vagyis rövid volt.Ekkor vettem bele a 122 tagosat ami már jó lett a feszítő a 2. fogig jött élőre.
Viszont szerinted ehhez a motorhoz(58-as löket) és a 4 bütykös tengelyhez a 116-tagos lánc kellene,ami viszont rövid lett bele.A régi lánca is 122 tagos volt amit kivettem belőlle.Ezekkel a tengelyekkel és lánccal viszont 40 fokos eltérés van a szelepzárásokban a gyárihoz képest.Erre varjjál most gombot
bele tudod rakni az összes 4 bütyköset a te hengerfelyedbe 86-90 ig a 91 92 8 bütykös az nem jó de fel tudsz rakni ilyen fengerfelyet evvel eleve erősebb lesz csal a vezláncot kel cserélni és akkor korongos lesz a szelep állitás .............
Én mondtam neked,hogy még nem ismerem eléggé ezt a motort
Ismered a jelölését is azoknak a tengelyeknek amit bele lehet rakni az én blokkomba? most ez van benne,ez állítólag a 90-es évjáraté:27A/L-R1-8 szívó
27A/J-R1-9 kipu.Erről mit tudsz? Ez 4 bütykös.Egyébként teljesen passzol bele csak irtó idióta vezérlési szögek vannak vele.
Na ez szuper A hengerfej is más vagy csak a vez,tengelyek?Én a 90-es évjárat h.fejét tettem rá,le kell cserélnem azt is vagy elég ha a tengelyeket cserélem vissza?
látod egy ilyen öreg motoroson is ki fog egy ilyen dolog ...............

a régebi gigszer 116 szemes görgös láncal van szerelve és 1 mm -rel rövideb a löket ... a 1127 motorba 122 szemes lánc kel eből a motorból háromféle vezérmü tengelyel van szerelve a 4 bütykös 1 van ez t lehet szerelni a 1052 motoral és pereg mint álat 3000 alapjárat van .... van a 8 bütykös eből három féle van a 74 kw és a 100 kw és 111 kw ezeket nem tudod be rakni a 1052 blokodba csak a 750 ét és a 1127 régiét
Vannak infoid a vez.tengelyekről?
Ez állítólag a 90-es évjáraté:27A/L-R1-8 szívó
27A/J-R1-9 kipu
a 86-évjárat:27A/B-R2/A szívó
27A/B-R2A kipu.
Az eltérő jelölésen kívül van esetleg más különbség is a tengelyek között?Szemre és néhány dolgot méregetve nem látok különbséget közöttük,de a 90-es vez.tengellyel összerakva hatalmas eltérések vannak a vez. időkben a gyári diagramhoz képest.A manuálok szerint a vezérlési diagrammban nincsen különbség a86-os és a 92-es között sem,így viszont nem értem ezt a nagy külömbséget Volt már dolgod ilyennel?
üdv:Attila
a fiamnak irtad ............

itt egy link tölzsd le a manualt,,,,,,,,,,,,, benne van a szelep nyitási fokok zárások amit keresel tölzsd le a 88 as a 90 - est és a 92 is mindegyikben ott van.... vesd össze és biztos meg kapod a válaszokat

http://www.manualedereparatie....

a kicsi dounlod ra katincs miután ki választotad a tipust

szevasz cimbora tasi
Irtam neked egy mailt!