a motor kod szerint az a pupos block 1053 ccm 116 lánc szerintem erre rá teték a 88 -as 1127 hengerfelyét ez már 122 lánc ezért van a kavarodás a pupos és a csavaros szelep állitásu hengerfely kompatibilis egymásal .. de nem azonos más a v tengely kiosztás és a robanotér is sőt még a szuszogo is változot ............. folyamatos volt a felylesztés és vannak alkatrészek amik nem egy formák .. de ki cserélhetők .............
Különbözik az 1052-es és az 1127-es blokkja?Vagy csak a hengereken változtattak? A főtengely nyilván más a hoszabb löket miatt.Az én motorszámom U705-102325.Mond ez neked valamit?
Na akkor most már végképpen nem értem mi van a motorommal.Mielőtt szétszedtem és megcsapágyaztam a főtengelyt megrendeltem a cuccokat hozzá,többek között a vez,láncot is ami alkatrészkat.szerint 116 tagos kellet bele.Ezt is vettem.Mikor összeraktam jött a meglepi,mert a lánc a felső vezetőkerék nélkül is úgy feszült mint az íj.,vagyis rövid volt.Ekkor vettem bele a 122 tagosat ami már jó lett a feszítő a 2. fogig jött élőre.
Viszont szerinted ehhez a motorhoz(58-as löket) és a 4 bütykös tengelyhez a 116-tagos lánc kellene,ami viszont rövid lett bele.A régi lánca is 122 tagos volt amit kivettem belőlle.Ezekkel a tengelyekkel és lánccal viszont 40 fokos eltérés van a szelepzárásokban a gyárihoz képest.Erre varjjál most gombot
bele tudod rakni az összes 4 bütyköset a te hengerfelyedbe 86-90 ig a 91 92 8 bütykös az nem jó de fel tudsz rakni ilyen fengerfelyet evvel eleve erősebb lesz csal a vezláncot kel cserélni és akkor korongos lesz a szelep állitás .............
Ismered a jelölését is azoknak a tengelyeknek amit bele lehet rakni az én blokkomba? most ez van benne,ez állítólag a 90-es évjáraté:27A/L-R1-8 szívó
27A/J-R1-9 kipu.Erről mit tudsz? Ez 4 bütykös.Egyébként teljesen passzol bele csak irtó idióta vezérlési szögek vannak vele.
Na ez szuper A hengerfej is más vagy csak a vez,tengelyek?Én a 90-es évjárat h.fejét tettem rá,le kell cserélnem azt is vagy elég ha a tengelyeket cserélem vissza?
látod egy ilyen öreg motoroson is ki fog egy ilyen dolog ...............
a régebi gigszer 116 szemes görgös láncal van szerelve és 1 mm -rel rövideb a löket ... a 1127 motorba 122 szemes lánc kel eből a motorból háromféle vezérmü tengelyel van szerelve a 4 bütykös 1 van ez t lehet szerelni a 1052 motoral és pereg mint álat 3000 alapjárat van .... van a 8 bütykös eből három féle van a 74 kw és a 100 kw és 111 kw ezeket nem tudod be rakni a 1052 blokodba csak a 750 ét és a 1127 régiét
Vannak infoid a vez.tengelyekről?
Ez állítólag a 90-es évjáraté:27A/L-R1-8 szívó
27A/J-R1-9 kipu
a 86-évjárat:27A/B-R2/A szívó
27A/B-R2A kipu.
Az eltérő jelölésen kívül van esetleg más különbség is a tengelyek között?Szemre és néhány dolgot méregetve nem látok különbséget közöttük,de a 90-es vez.tengellyel összerakva hatalmas eltérések vannak a vez. időkben a gyári diagramhoz képest.A manuálok szerint a vezérlési diagrammban nincsen különbség a86-os és a 92-es között sem,így viszont nem értem ezt a nagy külömbséget Volt már dolgod ilyennel?
üdv:Attila
itt egy link tölzsd le a manualt,,,,,,,,,,,,, benne van a szelep nyitási fokok zárások amit keresel tölzsd le a 88 as a 90 - est és a 92 is mindegyikben ott van.... vesd össze és biztos meg kapod a válaszokat
Köszönöm a segítséged
értelmetlen szemfényvesztés
gondolom a 2 ugyan az!?
http://www.ebay.com/itm/suzuki...
http://www.ebay.com/itm/su
zuki...
Tűszelep, meg az ülékek odataláltak?
86
92
89
Mindegyik modellhez ugyan az a cikkszámú lánc van hozzárendelve.
A hátsó vezető viszont nem ugyanaz...
Viszont szerinted ehhez a motorhoz(58-as löket) és a 4 bütykös tengelyhez a 116-tagos lánc kellene,ami viszont rövid lett bele.A régi lánca is 122 tagos volt amit kivettem belőlle.Ezekkel a tengelyekkel és lánccal viszont 40 fokos eltérés van a szelepzárásokban a gyárihoz képest.Erre varjjál most gombot
27A/J-R1-9 kipu.Erről mit tudsz? Ez 4 bütykös.Egyébként teljesen passzol bele csak irtó idióta vezérlési szögek vannak vele.
a régebi gigszer 116 szemes görgös láncal van szerelve és 1 mm -rel rövideb a löket ... a 1127 motorba 122 szemes lánc kel eből a motorból háromféle vezérmü tengelyel van szerelve a 4 bütykös 1 van ez t lehet szerelni a 1052 motoral és pereg mint álat 3000 alapjárat van .... van a 8 bütykös eből három féle van a 74 kw és a 100 kw és 111 kw ezeket nem tudod be rakni a 1052 blokodba csak a 750 ét és a 1127 régiét
Ez állítólag a 90-es évjáraté:27A/L-R1-8 szívó
27A/J-R1-9 kipu
a 86-évjárat:27A/B-R2/A szívó
27A/B-R2A kipu.
Az eltérő jelölésen kívül van esetleg más különbség is a tengelyek között?Szemre és néhány dolgot méregetve nem látok különbséget közöttük,de a 90-es vez.tengellyel összerakva hatalmas eltérések vannak a vez. időkben a gyári diagramhoz képest.A manuálok szerint a vezérlési diagrammban nincsen különbség a86-os és a 92-es között sem,így viszont nem értem ezt a nagy külömbséget Volt már dolgod ilyennel?
üdv:Attila
itt egy link tölzsd le a manualt,,,,,,,,,,,,, benne van a szelep nyitási fokok zárások amit keresel tölzsd le a 88 as a 90 - est és a 92 is mindegyikben ott van.... vesd össze és biztos meg kapod a válaszokat
http://www.manualedereparatie....
a kicsi dounlod ra katincs miután ki választotad a tipust
szevasz cimbora tasi