Tasi!
Èn nem vagyok ügyes...de ezeket a tárcsákat síkköszörülik, hogy kb mikronon belül legyen a felületi alakhiba. Egy eszterga nem igen tud ilyen eredményeket ekkora felületen. Be is rezeg kagylós lehet. Az 1400-es tárcsája már 0.02 mm kagylósodásnál elviselhetlenül vibrál, müszakin sem engedik át ilyen pulzáló fékerövel.
Meg tudjuk hogy "ügyes" esztergájosok csak a mesében léteznek!
jól mondja gyula ......... ne hülyülj meg Laci ! azokat a tárcsákat amit marat kopaszka erös finomságal is szart sem érnek ... még 20 lovas cross motorokra sem ........... kb 10-15 egy 6 mm bontot
Régebben volt itt valaki aki lézerkarddal(vagy mivel ) vágott ki féktárcsát.Valaki tud róla valami infót?
A hátsó odavan!(többek közt)Az új 30pénz!Az egész olyan mint a Titanic!Na jó,nagyságra nem,de állapotra mindenképp!
Oh ez a legnagyobb szívfájdalmam... Otthon a garázs, az istálló, a padlás a kamra...3 satupad, szerszámok, a mennyezetben a motorok félhúzásához lehetőség... Itt meg a mélygarázsban vakoskodom, gyakorlatilag csukott szemmel szerelek, titokban ponyva alatt zajtalanul, nehogy kihúzzam a gyufát a sok kockafejű ellen...
Èn is kiváncsi leszem mit tudok majd hangolás után kihozni, vagy bennehagyni! :)))
Az 1400-esem is el van ennyivel, de inkább 5.5 fele jár, bár annak a nagy böszeme motornak ritkán ráncigálom a bajszát. Ràteszem egy tempóra az elzötyögök vele, csak a hegyekben függölegestöl eltérö helyzetben van forgatva.
Jómagam lehetőség szerint csak végtelenített láncot használok. Amúgy DID-nek és az RK-nak is van spec nittelö szeme, meg hozzá a spec szerszám. Ha most nem akarsz rá sokat áldozni, akkor nekem meg van a gyári szett. szerintem olajazó rendszer használatával, egy 10-15 e km simán van benne még. Egy 532-es első lánckerék kell csak hozzá, mert le volt lazulva, és bordás kötés egy kicsit megsínylette.
Most már kicsit jobb a helyzet!Ez a lánc nittelés hogy is van?Ehhez kell valami herkentyű,nem?Ekkora teljesítménynél már nem használnak egyszerű patentszemet.Felhomályosítana valaki ez ügyben?
Megvan az ok,hogy a két ülés miért viselkedett idegen módjára egymással! Ez a kerszteb levő vas volt teljesen eldeformálva.Még most sem tökéletes,de én magam sem vagyok az!
Ha a szóbanforgó darabról van fotó (meg némi méret,nem kell halálpontos,nyulat nem lövünk vele)lehet hogy tudom helyettesíteni.Pl. több méretű vezetékvédő gumigyűrűm van! (ahol a Pannónia lámpafejbe megy a vezeték)meg más gumi biz-baz-ok!
Èn nem vagyok ügyes...de ezeket a tárcsákat síkköszörülik, hogy kb mikronon belül legyen a felületi alakhiba. Egy eszterga nem igen tud ilyen eredményeket ekkora felületen. Be is rezeg kagylós lehet. Az 1400-es tárcsája már 0.02 mm kagylósodásnál elviselhetlenül vibrál, müszakin sem engedik át ilyen pulzáló fékerövel.
Meg tudjuk hogy "ügyes" esztergájosok csak a mesében léteznek!