Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tasi!
Èn nem vagyok ügyes...de ezeket a tárcsákat síkköszörülik, hogy kb mikronon belül legyen a felületi alakhiba. Egy eszterga nem igen tud ilyen eredményeket ekkora felületen. Be is rezeg kagylós lehet. Az 1400-es tárcsája már 0.02 mm kagylósodásnál elviselhetlenül vibrál, müszakin sem engedik át ilyen pulzáló fékerövel.
Meg tudjuk hogy "ügyes" esztergájosok csak a mesében léteznek!
de valojában egy ügyes esztergályos simán le huzza 2000 ft -ből ha ép nem találsz gyári méretüt ............ kb 5 mm ig simán mehet .........
tesék

tárcsa
Jó kis sorozat! Én nem állnék neki egy acélradiálnak otthon! De te már kitapasztaltad hogy is megy ez!
jól mondja gyula ......... ne hülyülj meg Laci ! azokat a tárcsákat amit marat kopaszka erös finomságal is szart sem érnek ... még 20 lovas cross motorokra sem ........... kb 10-15 egy 6 mm bontot


na át csere az átét és a guma
https://www.facebook.com/29970...
Egyenlőre tájékozódom...felmérem a lehetőségeket!
Nehogymá csináltassál féktárcsát egy 150 lovas motorra...
bontva 15...
Nem tudom, hogy rá gondolsz-e, de ő is foglalkozik ilyenekkel. KopaszkaK1
Régebben volt itt valaki aki lézerkarddal(vagy mivel ) vágott ki féktárcsát.Valaki tud róla valami infót?
A hátsó odavan!(többek közt)Az új 30pénz!Az egész olyan mint a Titanic!Na jó,nagyságra nem,de állapotra mindenképp!
Oh ez a legnagyobb szívfájdalmam... Otthon a garázs, az istálló, a padlás a kamra...3 satupad, szerszámok, a mennyezetben a motorok félhúzásához lehetőség... Itt meg a mélygarázsban vakoskodom, gyakorlatilag csukott szemmel szerelek, titokban ponyva alatt zajtalanul, nehogy kihúzzam a gyufát a sok kockafejű ellen...
"Szerelőpaddal"én is így állok!
Èn is kiváncsi leszem mit tudok majd hangolás után kihozni, vagy bennehagyni! :)))
Az 1400-esem is el van ennyivel, de inkább 5.5 fele jár, bár annak a nagy böszeme motornak ritkán ráncigálom a bajszát. Ràteszem egy tempóra az elzötyögök vele, csak a hegyekben függölegestöl eltérö helyzetben van forgatva.
jelentés :

most hogy már 6000 km tetem a gizi uj motorjába ... kijelentem a fogyasztása normál tempoban 110- 140 között .....5.5 - 6 liter közt landol
Ennyi idösen érdemes visszabontani a gépet, mert sok értékes alkatrész menthetö meg, és sokban befolyásolja a kezességét a futómünek.
Nem vészes. A himbát meg mindenképp célszerű időnként átzsíoznod.
Sejtettem hogy ez lesz! Ez nem kis munka!
Rugóstag ki, himbák ki, lengővilla ki, és úgy.
Minden tűgörgőt elmos, átzsíroz, nyomatékkulccsal lehúz, és késssz :)
Ha végtelen,akkor azt hogy kell felrakni? A lengővilla?
Szerintem van még nálam Istvántól származó végtelen lánc...
Jómagam lehetőség szerint csak végtelenített láncot használok. Amúgy DID-nek és az RK-nak is van spec nittelö szeme, meg hozzá a spec szerszám. Ha most nem akarsz rá sokat áldozni, akkor nekem meg van a gyári szett. szerintem olajazó rendszer használatával, egy 10-15 e km simán van benne még. Egy 532-es első lánckerék kell csak hozzá, mert le volt lazulva, és bordás kötés egy kicsit megsínylette.
Most már kicsit jobb a helyzet!Ez a lánc nittelés hogy is van?Ehhez kell valami herkentyű,nem?Ekkora teljesítménynél már nem használnak egyszerű patentszemet.Felhomályosítana valaki ez ügyben?
Megvan az ok,hogy a két ülés miért viselkedett idegen módjára egymással! Ez a kerszteb levő vas volt teljesen eldeformálva.Még most sem tökéletes,de én magam sem vagyok az!
Ha a szóbanforgó darabról van fotó (meg némi méret,nem kell halálpontos,nyulat nem lövünk vele)lehet hogy tudom helyettesíteni.Pl. több méretű vezetékvédő gumigyűrűm van! (ahol a Pannónia lámpafejbe megy a vezeték)meg más gumi biz-baz-ok!
volt ............ deto 750 vizes 2 évig csinálták ............ ide nem sok jutott
Ok, köszi.