Nem tudom, ezek dolgok közt véletlenül nem e a tankfelfogatás gumibak szerűségét látom.
Ha igen, az érdekelne, mert az enyém valami O gyűrűn nyugszik, jobb lenne a gyári cucc alá...
az akku vas nagyon fontos ha nincs bent elöbb utobb törik az idom a hajlatban .azom nincs .... volt kető de elviték oldal prizma gyári TOKAI DENSO is csak egy van már ............. az a fiam motorjára lesz amugy van egy zukra valo cucom de sok dolgot nem adok el .. ugye nem kell mondanon miért
Az első képen látható lemez az akkumulátor felett nekem is hiányzik.Most legalább tudom, miért lötyög az ülésem... Ha nem olyan nagy kérés le tudnád pár oldalról fényképezni, hogy tudjak egy hasonlót hajtogat ?!
Azt viszont nem értem, hogy mi az inditatása annak, hogy egyszer valaki kiveszi, utána nem rakja vissza. Lehet a motorod az egyetlen amibe ez még benne van. Akárcsak a kipu összekötő...
A hűtővédő rács keretének még párszor neki kell futnom, nem olyan egyszerű, hogy a motor és a műhely között 600 km van...
Köszi. Ismerem ezeket a kötöelemeket. Nekem a kormánytelo rögzités a szelepdekli felett a vázban forgott meg, és megállt féluton, mivel azok csavarok szerintem gyári menetrögzitözve is vannak. Alig van ott hely, a blokkot, meg nem akartam kivenni, meg rajta Volt még a konzol, ezért ragasztóztam meg a rogyanyát, hogy legalább vissza tudjam húzni nyomatékra a csavart, örökre!
Volna egy eladó benzincsapfelújító szettem ha esetleg valakit érdekelne. 4000 pénzért. Személyesen átvehető: Tapolca, Veszprém, Keszthely, Nagykanizsa, Budapest.
az utas űlés vagy 92 -es vagy 750 ..... ezért nem paszolnak .... volt pár honap gyártás ,hogy a pántos hátsó ülésel jött ki a 92 -es 1.1 motor .... de 750 mind azon nincs kapaszkodó hátul
Szia Tasi!
Pont olyat minta gyári,tényleg nehéz!Gondolom neked megvan a "lelőhely".Majd visszatérünk rá,most a fékre kell koncentrálnom!(anyagilag mindenképp)
Úgy látszik minden erőfeszítés hiába,nem jelenik meg a letöltött fotó.Ha valaki venné a fáradságot,abban a manuálban,melynek sárgák a lapja,az akku tartó két füle alatt van egy-egy gumi biz-baz,11-essel jelölve,na az kellene!
Na ez az!Ilyen fotók kellenek! Pl.ezt az imbusz kulcs megoldást is bámulom álmélkodva! Az összeállítási rajzokhoz sem férek mindig hozzá!A computer nem az enyém...
Azért te is kihúzhatod magad, mert néha tudtodon kívül is sokat segítesz.
Ha igen, az érdekelne, mert az enyém valami O gyűrűn nyugszik, jobb lenne a gyári cucc alá...
Nézd végig a képet, szerintem van pár dolog benne amit emlíettél: tank gumibakok, akutartó alá a gumi, idomcsavarak...
Olyan zár takaró lemezem sincs, azt is faragok. (De gondolóm ezt ez te tudtad...a prizmák nem nem nagyon izgatnak...)
az akku vas nagyon fontos ha nincs bent elöbb utobb törik az idom a hajlatban .azom nincs .... volt kető de elviték oldal prizma gyári TOKAI DENSO is csak egy van már ............. az a fiam motorjára lesz amugy van egy zukra valo cucom de sok dolgot nem adok el .. ugye nem kell mondanon miért
Azt viszont nem értem, hogy mi az inditatása annak, hogy egyszer valaki kiveszi, utána nem rakja vissza. Lehet a motorod az egyetlen amibe ez még benne van. Akárcsak a kipu összekötő...
A hűtővédő rács keretének még párszor neki kell futnom, nem olyan egyszerű, hogy a motor és a műhely között 600 km van...
Volna egy eladó benzincsapfelújító szettem ha esetleg valakit érdekelne. 4000 pénzért. Személyesen átvehető: Tapolca, Veszprém, Keszthely, Nagykanizsa, Budapest.
Pont olyat minta gyári,tényleg nehéz!Gondolom neked megvan a "lelőhely".Majd visszatérünk rá,most a fékre kell koncentrálnom!(anyagilag mindenképp)
1000 ft darabja a suzukiba