laci ... nem hoszú oda még kell az idom és az idom alá egy gumi papucs ez a csavar m6 kereszthornyos ................. akku tartot oldalrol m6 8 -as kulcs nyíilásu csavar tartja de külömben kültem neked a facén robantot manualt minden csavar minden ki s bizz-basz rajta van
tudsz venni alut is és rezet is és acélt is ........... ki furod 6.5 -el bele a betétet és a csavaral be feszited és kész az új menet Pisti ................... van m8 és mindenféle
Kicsit krapácsoltam.Kész az aksitartó.Illetve le lett fújva.A felfogatáshoz ilyesmi csavar van eredetileg?A vázban az egyik menet odavan.nem megszakadt,hanem forog a menetes rész.
-116 szemes ÚJ DID vezérműlánc,patentszemmel...1127-eshez vettem.
-1 pár összekötő cső sportdobhoz,rozsdamentes anyagból,szép kivitelezéssel,méretpontosan csatlakozik a leömlő csonkba...
igen .......... de ez csak a olajosok jelegzetes hangja .. nincs hütő közeg ami folytaná a hangot ... és a jól beállitot motor szépen ketyerészik 1000 fordulaton is akár .. az alacsony fordulaton halani a fémek játékát a detonácio hangját 1400 -től ez a jelegzetes hang megszünik a w -n ez nem szabadna hallani enyire ............eleve kisebb a ccm és mások a SZ fokolások és az alapjárat is inkább 1200-1300
ezt tavaly csináltam ez hibátlan nem is hallod azt amit az olajosoknál
szevasz .. most hogy látom a motorod ... tavaj a 100 fő utón bicske irányába ilyen nagy papa stilusban 130 km /ó -val egy xx kiséretében nem te motoroztál ?
mint mondtam , most fel tetted Indy faragot olajos motorjának hangját ,,,/ ne ezt rakd ide , hanem a teáskanna hangját / Indy -é amugy HIBÁTLAN SEMMI NEM ZÖRÖG rajta Motornak ilyen hangja van Itt az enyim .....http://www.sportmotor.hu/motor...
A hajtókar az fordulaton is zörög mert ahogy 2000 a fordulat finom a gép
Terhelés közben is csendes csak alapjárat 1500-900-as fordulato ketyerészik
egyébként minnél hamarabb rakok vidit;-)
Köszönöm azért ezeket az információkat is.
1000 % dobokat köszi mégegyszer