Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

14e
menyi előre nekem Gyula ? a 4 db
Heló!

Ap racinget használok+forgalmazok. Szerintem ár érték arányban az egyik legjobb. Tárcsát sem eszi.
ez a Szücs motorja nem tudom mit kérhet érte ...azt mondta soha nem fogja eladni kb 1.5 - 2 gondolok
Hali! Tudnátok ajánlani, hogy milyen szinteres fékbetétet vegyek és hol, mennyiért?
Ehhez mit szólsz:
1. gazdi, '92-es, 33e km.
Köszönöm!Én is keresgélek,10pénz/db-nál nincs olcsóbb! A fékcső megvan,bár nem fém.Egyenlőre jó az.Csak kicsit ki kéne próbálni... Fék nélkül nem lenne vidám!
Írtam e-mailt!
A te döntésed ................ a kuplung cső nem tudom hol megy rajta , hiányoznak a oldal prizmák és a láb tartók , gyárinak tünik nagyon de közel egy milla .. söt ha mindent bele számolsz tul megy rajta
Szia.
Érdekelne a moci amennyiben a blokk rendben van.
Írnál erről kicsit bővebben.
Köszi: Attila
Tasi ehhez mit szólsz?

gsxr 1100 92'
Szia,Attila!Pont ezért kerestelek a múlt nyáron,még meg volt az RGV-m mert láttam hogy foglalkozol régebbi masinával meg kétüteművel is és lett volna néhány kérdésem.Jövő hét végén itthon leszek (15-16.)hivj fel nyugodtan.70/265 38 09
Szia!

Én Horváth Attila vagyok és szintén soproni.Most van épülőben egy ilyenből,már 90%-ban kész Alpok-Adria veterán kat.ban induló versenymotor.Már 2 szezont teljesített,az elsőben megnyertem vele az AA-speciál kat-át,a 2.szezon bizonyos okok miatt felejthetőre sikerült és most készülök vele a 3.szezonra ami remélem szintén jó lesz.Ha nem zavarna megnézném a motorodat,mrt szériában is volt egy ilyenem piros-feketében amit nemrég adtam el.
És ha jól sejtem,pár jószág azért még kimaradt a felsorolásból. Többek közt ő.
Még anno Robinál futottunk össze.
Na ezért írtam neked hogy keríts nekem egy 90.91 netán 92-es gyárit!
Engen személy szerint nem csak a cél érdekel, hogy legyen egy különleges gépen, hanem pont az a rögös út, a rengetek kihívás, buktató, részsikerek amik projekt mentén rám várnak. Ezért lesz utána számora több mint hásználati cikk, amitöl utána nem igen akarok megvállni...
Közben kénytelen vagy megtudni a lehetö legtöbbet a modellröl, megismered a történelmét, sajátosságait, és nem csak alkatészek után kutatsz, hanem sztorik után is...
igazad van ez a helyzet ............. akinek kell és van erre pénze meg veszi 6000-8000 euróért mennek ezek de látam licit végét 9200 euróért is .......... szerintem akinek kellet ez a tipus már meg épitette vagy meg vette nyugaton is ............. itt kis hazánkban ahol a nép éhen hal .............. ááááá .............. akinek van kp 1.3 -ma az nem erre bukik sajnos ........... sok sikert
Szerintem nehéz beárazni.Azt nézem jelen pillanatban Mo.-n nincs ilyen eladó,de a Mobile.de-n, az Autoscouton sincs nagy kínálat.Ha van inkább a piros-fekete 86-ból,vagy a kék-fehér 87-böl.Nagyon sok át van alakítva.Saját tapasztalatból mondom,amit úgygondoltam hogy inkább megveszem olcsóbban,aztán magamnak szép lassan megcsinálom eredetire,sokszor döcögős volt és drága is.Tanulópénz:Yamaha R1-z,DT 250 ,Suzuki RGV 250 Honda nsrmc28.Új alkatrészt már a márkakereskedésben sem tudsz mindent megkapni,és az E-bayről is kiderült hogy nem mindenható.A használt alkatrészek ami maguk is már 30 évesek,hát volt csalódás amikor az ember kibontotta a csomagot.Ezért értékes egy eredeti állapotú motor,amit csak ápolgatni kell,törődni vele,de nem újra felépíteni egy vagyonért.
ja ! ez neked nagyon kicsi lenne haver eleve 50 kiloval könyebb és akkora mint egy uj 600 -as nem a semiért verte végig a világot !
HOVA tenéd A LÁBAD Sanyi ?
nem tudok mitt mondani ,,, remélem lesz egy ilyenem ... de igen én akkarom rendbe tenni ........ olyanok meg itt magyarba 150 000 van 500 000 és igy néz ki vadi uj blockal ......... persze ha ez a gyönyörüség az enyi lenne nem adnám még 2 gómbócért sem ............
amugy ebből a tipusból //pupos / 248 000 ezret adtak el ... van belöle böven a világ minden táján ............ ugyan akor a 87-88 át menetből 700 db készült a 90 -91 ből is rengeteg lett el adva a 92 ből mivel hogy ki futó volt volt a 91 fényezésü , a tigris 3 tipusba volt az F szériás 1200 db és volt pár darab 151 lovas 6 gangos gép ..320 órával .. Párizsi suzuki standon látam ............. söt láttam németbe 92 -es olajost ...93 as fényezésel és nem át épitett volt hanem full gyári 1 tulajos .. még egykét alkatrész is se ilyen se olyan

gondolom unatkoztak a gyárba !
Hát igen,Ez már nekem is túl van az inger küszöbömön.
Mondjuk ha ez egy 90,91,netán 92 es lenne már ott is lennék és menne a trélerre!
A tasi által irt árért még meg is néztem volna..
...ezt én sem értem...nem sok potenciális vevő rohangál az országban aki ezeket értékeli...és azok sem biztos, hogy ennyiért vásárolnának. Lehet csak ezért, mert magamból indulok ki, de a felsorolt dolgokat én magam szeretném megcsinálni rajta, én szeretném levenni a szüzességét...így már le van lőve a poén szerintem...
Ez ennyiért talán külföldön megy el...
csak gratulálni tudok ............... ha én akkor almával meg egyezek ... Ez a motor nem lett volna többet eladó ..................