Sziasztok!
Idő és pénzhiány miatt befejezek 1 projektet sajnos!
A következő alkatrészeket szeretném kiárulni:
-zsír új szelepszárszimmering szett 89- 92 1100- hoz. Amerikából rendeltem viton- teflon keverék nagyobb hőtűrés, kevesebb súrlódás.
- 40- es jó karbi szívócsonkokkal együtt! 2 szívócsonk zsír új, másik 2 használt.
- bandit 1200 hengerfej komplett, teljesen felújítva: viton szimmeringekkel, gsxr 1100 veztengelyekkel, síkköszörülve!
Csak fel kell tenni! GSXR 1100 89-90- hez is jó!
normálisan csak ugy ...jó mivel avval van össze kopva , ha csréled tengelyel együt .......... a töbit privibe e-mail vagy irj a taschner motorsra face .......... hala............... tasi
Bocs, hogy így ismeretlenül idepofátlankodok, de most láttam hogy írtál a fórumra, és régóta szerettem volna Tőled kérdezni. Az egyik galériádban egy valamilyen csopper (talán Honda, de nem biztos...) gumijait kented be valami fehér, habszerű gumiápolóval, és azt írtad rá, h bevált, régóta használod, jó cucc. Meg tudnád mondani a cucc nevét? Most, hogy elraktam télire a gépet, gondoltam, h a gumik is kapjanak némi törődést. Köszi előre is! Üdv!
Nincs itt nagy titok.
Gyári leömlő cseréje, egy normális K&N szűrő - nagyobb szívónyílással a légszűrőházon, és hozzáigazítani a karbit...és dobd el a hajad. Részemről még villa nyújtás a tökéletes opció.
Sajnos gyári beállítással meg sem közelíti azt a gázreakciót és nyomatékgörbét (természetesen az sem utolsó más injectoros motorok után) ,mit amit egy ilyen beavatkozással a főfúvókák helyes cseréjé után elérhetsz. Akkor viszont már igaz lesz rá a mondás, mint amit anno a superbike írt: "A gsx-r 1100 (91-92) igazából jóval több teljesítménnyel rendelkezett ,mint amennyivel elbírt volna, így ezt a motort hagyd meg a kapuzárási pánikkal küszködő motorosoknak" :D De ha egyszer szeretek powerslideolni?
Itt van nektek egy 40-es karbi heheh.. lassan egy éve nem is mentem a motorommal
Nincs valakinek eladó alapjárati levegőfúvókája 40 mm-es karbihoz? Valamint vennék még K&N szűrőt a gyári boxba.