Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Basszus, egy hónapja vettem egyet drágábban csonkok nélkül. :(

Nincs valakinek eladó alapjárati levegőfúvókája 40 mm-es karbihoz? Valamint vennék még K&N szűrőt a gyári boxba.
Szia Katana!

Dobj egy emailcímet nekem ...köszi
Szia!

50 000 a 40- es karbi a szívócsonkokkal együtt!
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni:
Gsx 1100ex 1981-es kellene légszűrőház! Esetleg melyik típusé jó hozá?Köszi!
Mennyi az ára?
Sziasztok!
Idő és pénzhiány miatt befejezek 1 projektet sajnos!
A következő alkatrészeket szeretném kiárulni:

-zsír új szelepszárszimmering szett 89- 92 1100- hoz. Amerikából rendeltem viton- teflon keverék nagyobb hőtűrés, kevesebb súrlódás.
- 40- es jó karbi szívócsonkokkal együtt! 2 szívócsonk zsír új, másik 2 használt.
- bandit 1200 hengerfej komplett, teljesen felújítva: viton szimmeringekkel, gsxr 1100 veztengelyekkel, síkköszörülve!
Csak fel kell tenni! GSXR 1100 89-90- hez is jó!

Üdv!
Sajna nem, mert időközben a haveromé lett!
Viszont úgy döntöttem eladom az épet is
szívócsonkokkal együtt!

Üdv!
Az alapjárati levegőfúvókákat nem passzolnád el?
Szia!

Bocsi, hogy csak most szólok, de megtartom alkatrésznek a karbit!

Üdv!
Helló! 40-es hibás karbiról mit lehet tudni?
normálisan csak ugy ...jó mivel avval van össze kopva , ha csréled tengelyel együt .......... a töbit privibe e-mail vagy irj a taschner motorsra face .......... hala............... tasi
Rendben van, megegyeztünk!
A himbákhoz ideadod a 4 himbatengelyt is?
mindenki tudja nem kereskedő vagyok utalsz 12000 ropit azt feladom a két tengelyt és a himba sort ............... itt vannak a képek most csináltam
Himbából csak 2 db. kellene!
Szia Tasi!

Mennyit kérnél értük?
van vezérmü tengelyem szivó , kipu gyári kopáshatár felét sem el érő , van hibátlan menetű himba sorom , ...

ha kell kép szolj ............... tasi
Sziasztok!

90- es évjáratú Gsxr 1100- hoz keresek szelephimbákat!
Jó állapotú vezérműtengely is érdekel!
Nekem pedig lenne egy 40- es hibás karbi eladó!
Szia bocs hogy offolom a topicok 2 kérdésem lenne a vfr-es galériáddal kapcsolatban.Tudnál adni egy mail címet?nincsen facebookom
Szia Indy!

Bocs, hogy így ismeretlenül idepofátlankodok, de most láttam hogy írtál a fórumra, és régóta szerettem volna Tőled kérdezni. Az egyik galériádban egy valamilyen csopper (talán Honda, de nem biztos...) gumijait kented be valami fehér, habszerű gumiápolóval, és azt írtad rá, h bevált, régóta használod, jó cucc. Meg tudnád mondani a cucc nevét? Most, hogy elraktam télire a gépet, gondoltam, h a gumik is kapjanak némi törődést. Köszi előre is! Üdv!

utóirat: hiányoznak a galériáid...:)
bár most nézem, ez lehet rf 600-é
Nincs itt nagy titok.
Gyári leömlő cseréje, egy normális K&N szűrő - nagyobb szívónyílással a légszűrőházon, és hozzáigazítani a karbit...és dobd el a hajad. Részemről még villa nyújtás a tökéletes opció.
Sajnos gyári beállítással meg sem közelíti azt a gázreakciót és nyomatékgörbét (természetesen az sem utolsó más injectoros motorok után) ,mit amit egy ilyen beavatkozással a főfúvókák helyes cseréjé után elérhetsz. Akkor viszont már igaz lesz rá a mondás, mint amit anno a superbike írt: "A gsx-r 1100 (91-92) igazából jóval több teljesítménnyel rendelkezett ,mint amennyivel elbírt volna, így ezt a motort hagyd meg a kapuzárási pánikkal küszködő motorosoknak" :D De ha egyszer szeretek powerslideolni?

Itt van nektek egy 40-es karbi heheh.. lassan egy éve nem is mentem a motorommal
Esetleg ha valakit érdekelne egy makulátlan 1.1 hátsó sárvédő, egy 10-esért megválnék tőle.
igen tisztelettel.
Tőlem kérdezed?
pannonia 20 is ide kell soroljam és még bizt vagyunk egy páran igaz Rihárd ?