Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Rendelkezik valaki számára felesleges hátsó müanyag sárvédövel, amin a hátsó index van rögzitve? Szintén a hátsó gyári indexek, rendszámtábla megvilágítás, ülés zár + bovdennel, láncvédövel? Mindendezek Suzuki GSX R 1100 GV 73 C (/B) 90-92-es modellhez.

Köszönöm elöre is.

István
Azért mindennek van határa!
Wow Gyönyörüek,de hogy csináltad meg öket ilyen csinosra?
Szia! Nem jó a link
Sziasztok srácok!

https://www.facebook.com/group...

Létrejött egy kizárólag Gsx-r alaktrészes oldal a facebook-on új és használt alkatrészekkel!

Hirdetés feltételei: Gsx-r alkatrész

Évjárat Pl. k6-k7
Altípus ha van Pl: millenium falcon, gsx-r srad
Hengerűrtartalom Pl: 750 cm3
Alkatrész pontos megnevezése Pl: Használt fékkar és kuplungkar

Osszátok meg minél többen, már 50 tagja van a csoportnak egy nap alatt, gyors friss online piactér van kialakulóban.

Csatlakozz! Minden nap értesülhetsz új hirdetésekről, kereshetsz kínálhatsz alkatrészeket nem kell mindig a hirdetéseket keresni, bontókat járni.

Üdv
Dani

https://www.facebook.com/group...
Van. 06303604406
Nekem van GSXR 1100 váltóm!
06303604406
Hali. ha valakinek van 1100 gsxr trafója érdekelne.
Üdv.
tel: 06 70 516 1775
Sziasztok,

azt szeretném kérdezni, hogy gsx-r 1100 váltót nem tudtok-e, sajna már felhívtam az összes bontót, de nincs :-(
1200-es Banditba kellene.

Köszönöm!
megtennéd, hogy írsz egy emailt a címemre? lenne pár kérdésem, látom neked is ilyen motorod van. nsb@pannongsm.hu
nem akarom ezt a topikot szét csetelni
Köszi! A levegő olajos miért jobb alap mint egy későbbi vizes? 90-től gondolkoztam mindenképp.
Ha tényleg át akarod építeni,akkor a 92-ig gyártott levegő olajos, az jó alap. Az utána gyártott vizeseket nem nagyon szokták faragni, valamit a 88-ig gyártott 'púposat' már nem nagyon fogsz találni jó állapotban . Ha talász mégis, azt vétek szétvágni..Amúgy jó állapotú öreg gixxert találni nagyon nehéz. Lehetőleg gyári fényezésű legyen (ami valójában a spoileren lakkozott matrica..).Érdemes külföldröl behozni egyet, mert ott még van becsülete ennek az öreg vasnak. Talán ennyi pénzből tudsz is egyet venni. Nézz körül a mobile.de . Ott van néhány gyöngyszem.Néha egész jó áron! Sok sikert!
Heló:)!
36 mm a torok belső átmérője .
Köszi a segítséget előre is !
Üdv:Gábor
Az oké,hogy irtad a számát,csak jó lenne tudni mekkora karbihoz kell! Összevásároltam néhány kukára érett ezt-azt. Abból lehetne guberálni.
gsxr 1100-at, ha nem lettem volna egyértelmű
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, mert elég tök vagyok ehhez és nincs tapasztalatom ezekkel a motorokkal.
Régi vágyamat akarom valóra váltani, venni szeretnék mostanában egy 1100-ast, de fogalmam sincs, hogy milyet, melyik évjáratot érdemes.
A célom vele, hogy egy kicsit átalakítatom, nagyon tetszenek a "streetfighter" kinézetű motorok. A vásárlásra 400-500 ezer a keret maximum.
Kérlek adjatok tanácsot ebben, valamint, hogy mire érdemes figyelni a motoron mielőtt megveszem.
Köszi előre is!
Balázs
Üdv mindenkinek !
Segítségre lenne szükségem !
Van egy 92- es 1100 as gixerem ,nagy szükségem lenne sos ben egy súbertűre ! Mikuni karburátor van rajta . A tűn ilyen szám látható:5E56
Használt is érdekel !
A segítséget előre is köszönöm :)!
Kellemes estét mindenkinek !
Szegényedik a magyar motoros .... maga mokolna mindent és ha lehetne egy gyertya sorral 100 000 km menni .........meg tenné .
van meló de csak a nagy szervizek hanyagsága miatt . az a kevés fizető képes motorost meg le nyúlják de nagyon csúnyán sokszor felszámolnak olyat amit megsem csináltak .

a motorosok meg a forumon veszekednek , hogy ki a jobb motoros a motor meg üres tankal áll a sufniba ....... Hát ez van

azt hitem az éven meg lesz a 200 000 km gizibe de nem ,,csak 12600 km mentem még vele az éven

hali tasi
Most voltam otthon két hétig, hisz BMW találkozó volt :P
Jelenleg átköltözünk Bristolba , mert ha minden igaz ott kapok állást (Anglia egyik legnagyobb motorszervizében). Meglátjuk.
Ha jó a pénz akkor nem sok értelme van hazamenni. Már pedig jobb, még ha alkalmazott is az ember. Itt pedig megbecsülik a (jó) munkát. Azért nem kell természetesen a felhőkön lovagolni, bármikor M.o.-ot választanám, hisz élhetőbb, de itt gyorsabb az előrejutás (már ha akar az ember). Még nem tudom mi lesz. A cél egyértelműen egy nagyobb profi, műhely otthon, de ha nem fogok tudni belőle megélni akkor semmi értelme erőltetni. Egyenlőre most itt kezdem újra elölről, szerszámvásárlás stb... Lehet ha jól megy és jó az angolom, akkor önállóan belevágni valamire. Nem tudom. A fő csapás most az angol nyelv és a kapcsolatok újra. 2-3 év biztos kint. Most ezt dobta a gép. Nem volt egyszerű döntés.
Jééé...mikor tolod haza a képed?
ha stílusos az átépítés ,akkor nem csak gyáriasítva... bár a stílusjegyeket meg kell hagyni ;)

Mi a helyzet odahaza?
Üdv Urak!
Egy ilyen fékkarra lenne szükségem.Jóárasítva!Ha minden igaz 92-es 1100-ról való.
Ok vettem és bocs a meg kérdőjelezésért ... így már minden frankó ......

úgy veszem észre ez ami motorunk csak gyári állapotában ér valamit és szerintem csak gyári állapotában igazán szép , persze láttam kurva cép épített olajosokat , nem is a pénzbeli értékről van itt most szó ..
hanem tuti állapotú a kihalófélben lévő 1.1 -ről már alig van belőle egy gyári 86 -os 6000 euró alatt nincs is persze új alkatrész még van
de a fele már ,hiába Suzuki csomagolásu Suzuki gyári alkatrész ............ után gyártott sajnos
Jó pár új cucot hozattam a Suzukitól : ,kijelző bura, benzincső védő rugó ,kuplung rugó ,stb .. mind után gyártott

lassan elfogy minden és egyre ritkább lesz a " gyári állapot "
Igen, abból is van egy gyári plussz, meg egy vágatlan fejidom tartó is. A tükrök meg már vizsgabiztosak,mert gyáriak .Most néztem egy TÜV-ös MOKO fejidomot,de az ember 300 eurot kér érte..Vacillálok egy full gyári gép és egy épített között..minkettőt szeretnék!