Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó ..jó Viktor csak a fej idomot is nyirnod kellett ... vagy meg van aból is a gyári ? ... mert ha igen ,egy szót nem szóltam !

a xx javitáson volt nálunk Jó , cép fasza , de nem kéne ........... ha rá veszem magam csak busa lesz , újat részletre biztos nem ,, majd az idő el dönti .... meg a pénz tárca
Há' mié' nem jó Tasi? Nem a gyári van kifurva,egy újjat csináltattam rá, hogy a gyári eredeti megmaradjon egyben. A Mozaik u.-ban a vizsgabiztos nézte egy picikét... bár a tükrök teljesen elvonták a figyelmét!
Új szerzemény az XX ?
cép.. kár hogy nem én vagy Indy oldota meg a kormány magasitást .. de cép

nyomjuk mi is

http://www.sportmotor.hu/motor...
Találtam egy régi képet...
Hellotok . Milyen motor olajat tudnátok ajánlani ilyen 1.1 -es gsx-r be ?
ez esetleg érdekelhet benneteket is:link
Akinek van egy kis spórolt pénze ajánlom neki:
http://www.ebay.de/itm/Yoshimu...
Helló Fórumozók!

Bocs hogy ide irok,de nekem is van egy gyönyörű limitált szériás yoshimura sisakom eladó! Sajnos nekem kicsi!

http://www.kepesmotor.hu/zart_...

üdv
1.4 korongos ........... teljesen hidegnek kő lenni mérmi , számolni ,és korongokat rendelni .. ezzek után be szerelni és ez után jöhet a szinkron .
ha persze a hézagok limiten belül vannak akkor csak mérni és nem kell lapkákat venni .. és itt ezen van a hangsúly ,,, nem tudom milyen méretü kell és kell -e ... így lehet hogy pl 2.95 korong pont nincs és várni kell rá 3-4 napot , az is lehet hogy van . 2-3 nap biztos áll a motor , az is lehet amit mondtam ,nem kell cserélni egyet sem és csak a szinkron marad .

menyibe fájna ? korongozás 12 ft + korong ,,,szinkron 4 ft .............. de teljesen hideg motoron tudok csak hézagot mérni Sanyi hali tasi
Akarom mondani fojtó szelep szinkron+ba
Szia!
Amerikából várjuk az alkatrészt,ott kb az 1/4 mint itthon lassan készül.
Tasi mibe fájna nekem egy szelep állítás+pillangó szelep szinkron?
Hali Tasi! Nahát tényleg,már a 89-es is 140 lovas.Úgy tudtam hogy 1990-ben is csak 136 lovasak voltak..hmmm..csak. De az évjáratom,a 89 stimmelt.
Az ajánlatod köszi,de nem tudok vele élni mert mostanság külföldön dolgozom,és csak villámlátogatásokra tudok hazamenni. Amúgy is kell egy nagy restaurálás a gépemnek.Minden szempontból gatyába akarom rázni. Azt hogy mikor azt még ne tudom,de hogy ki fogja csinálni azt igen! A pótalkatrészek gyűlnek!
Hát ja...
Egy 91 vagy 92 kéne emberi áron.
szia Viktor beszéltünk régen a szar tárcsák ról na van egy embőr az mondja meg tudiza csinálni szerintem egy probát meg ér van neked montad 2 gari szar én meg csináltatom és az egyik az enyim lesz a másikat meg vissza jutatom neked ................ ? .. ? ...?

a másik kevered a 750 nel ot minden 1-2 ével hamarabb történt mivel akkor az volt a fő szegmens

http://www.suzukicycles.org/GS...

nézed meg ! hali tasi
Ez szép moci...de nem 90-es hanem 89-es. Ezek nem 136 lovasok voltak akkoriban? 140 ló fölé csak 91 től mentek. Ez váltotta az utolsó púposat 88 után.
480 ba ez el lehet szerintem hozni ,, ha jó a motorja nem rossz vétel

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1100-6986805
Ja és szia Sanyi bácsi,,,,,,,,,,,, Janinak össze jönn a gardán ?
neked ez kell........... 94510-41C00 :http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...

a 1990 -es l -nek a kodja 94510-40C12

teljesen más :http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...

hulu Jani
közel gyári kipu stb a két hátsó szárny az ujra fényezet az nem ilyen volt a kerekek is ilyenek voltak ez a buzi tükör is ilyen volt gv 73 b 1127 ccm 144 lovas nyitva egyenes olaj hütös 36 karbival
Tasi!
Ez menyire gyári?

gsx-r 1100 90s
Szerintem nem olyan! TASCHI! SZERINTED!?
90" -es évjáratú van sérülésmentes nem tudom, hogy az ugyan olyan- e de nagy valószínűséggel igen.
Valakinek 92 es 1100-as fejidom tartó konzol? Az enyémről le vágták az index tartót.
Rendben, köszönöm!