Nekem most is vizes 750 van,,, a váltóban "csak" csapágyat kellett cserélnem, igaz, az is horribilis pénz volt, egy pár teljesen lehetetlen méretű csapágy volt cserés benne...
Szóval Tb-n a komáromi úton randalíroztok, utána meg mentek fel a pályára Bp felé 19.00 körül. Kiszúrtam a kék-fehér tigrist azonnal csak akkor nem tudtam ki lehetett az. Gondoltam később talán ti voltatok, de most már biztos!
Nekem volt olajosom pár évig, aztán lett vizesem, most meg van mindkettő.
A vizesről szóló rémhíreknek semmi alapja.
Az olajos nyomatékosabb, és talán szebb, ennyi.
Napi használatú szaladgálás, túra, sportosabb menés, semmi nem számít a vizesnek, csak visz.
Fogyasztása ha jól be van állítva akkor nem veszélyes, és az olajosnak se lesz kevesebb. Nekem városban 9-10 körül bekajálgat, de hosszú távon túratempónál akár 6.5-ig is vissza tud esni (két személlyel, csomagokkal).
Az olajos az egy karakter, mindegyiknek lelke van, de a vizes is egy nagyon jó motor, és nem hagy cserben.
Vizes a gép!Írtad hogy nem olyan jók mint a lég/olajos,mire gondoltál mik a típus hibái?A fogyasztást is írtad hogy néz ez ki számokban?Köszi előre is hogy segítesz döntenem! Busa-m az volt azt szerettem de mondtad hogy az már jó is volt,ha meg úgy is fogyaszt akkor értem mert az meg gáz!
84 - 92 ig ............ 100 l e - 151 le -ig lég /olajos
szép gyári 85 -ős pupos ............ 5000 -8000 euró
szép gyári 88 -as 4000- 6000 euró
szép gyári 91 -es 3000 - 5000 euró
a lég olajos bevált elpusztithatatlan motor ... a vizes a kapkodás műve, de nem olyan rossz motor , erösebb de jóval többet fogyaszt és csak pár évig nyomták és aztán tökéletesiteték ... de annak a neve hayabusa .......
Segítsetek srácok vizes vagy légolajos Gsxr1100 ha választani kellene?Meg valami összefoglalás akinek esetleg több tapasztata van az évjáratbeli különbségekben!Nem tudom milyet vegyek hallottam hideget meleget !Előre is köszönöm!
Szóval Tb-n a komáromi úton randalíroztok, utána meg mentek fel a pályára Bp felé 19.00 körül. Kiszúrtam a kék-fehér tigrist azonnal csak akkor nem tudtam ki lehetett az. Gondoltam később talán ti voltatok, de most már biztos!
inkább tekerem a gázt
A vizesről szóló rémhíreknek semmi alapja.
Az olajos nyomatékosabb, és talán szebb, ennyi.
Napi használatú szaladgálás, túra, sportosabb menés, semmi nem számít a vizesnek, csak visz.
Fogyasztása ha jól be van állítva akkor nem veszélyes, és az olajosnak se lesz kevesebb. Nekem városban 9-10 körül bekajálgat, de hosszú távon túratempónál akár 6.5-ig is vissza tud esni (két személlyel, csomagokkal).
Az olajos az egy karakter, mindegyiknek lelke van, de a vizes is egy nagyon jó motor, és nem hagy cserben.
én az anyának ki fizetem volna az abortuszt !
http://www.sportmotor.hu/motor...
Azt hiszi az ilyen egysejtű, hogy menő.
Pedig csak szánalmas...
http://www.sportmotor.hu/motor...
össze zsufolt , hitvány megoldások , szerintem egy rossz széria , persze oda figyeléssel nagyon jó társ tud lenni
szép gyári 85 -ős pupos ............ 5000 -8000 euró
szép gyári 88 -as 4000- 6000 euró
szép gyári 91 -es 3000 - 5000 euró
a lég olajos bevált elpusztithatatlan motor ... a vizes a kapkodás műve, de nem olyan rossz motor , erösebb de jóval többet fogyaszt és csak pár évig nyomták és aztán tökéletesiteték ... de annak a neve hayabusa .......
Nem is volt sok érte!
Most vette meg a cimbim. GYŰLÜNK!GYŰLÜNK!