Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ja Gabi randalirozunk a fiamal
Nekem most is vizes 750 van,,, a váltóban "csak" csapágyat kellett cserélnem, igaz, az is horribilis pénz volt, egy pár teljesen lehetetlen méretű csapágy volt cserés benne...
Hello!

Szóval Tb-n a komáromi úton randalíroztok, utána meg mentek fel a pályára Bp felé 19.00 körül. Kiszúrtam a kék-fehér tigrist azonnal csak akkor nem tudtam ki lehetett az. Gondoltam később talán ti voltatok, de most már biztos!
két hete csak esett a kurva eső .. én nem megyek a gátra homokzsákot pakolni !

inkább tekerem a gázt
A vizes váltója szeret tönkremenni. Léptetővilla, fogaskerekek. Volt vizes 750-em.
Köszönöm a segítséget!
Nekem volt olajosom pár évig, aztán lett vizesem, most meg van mindkettő.
A vizesről szóló rémhíreknek semmi alapja.
Az olajos nyomatékosabb, és talán szebb, ennyi.
Napi használatú szaladgálás, túra, sportosabb menés, semmi nem számít a vizesnek, csak visz.
Fogyasztása ha jól be van állítva akkor nem veszélyes, és az olajosnak se lesz kevesebb. Nekem városban 9-10 körül bekajálgat, de hosszú távon túratempónál akár 6.5-ig is vissza tud esni (két személlyel, csomagokkal).
Az olajos az egy karakter, mindegyiknek lelke van, de a vizes is egy nagyon jó motor, és nem hagy cserben.
Hát ja .............. az ilyenek mindet tönkre basznak ... menőből !

én az anyának ki fizetem volna az abortuszt !
Kár, hogy nem égett egy kicsit tovább az ember.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Azt hiszi az ilyen egysejtű, hogy menő.
Pedig csak szánalmas...
gyári nissin 14 mm felujitó első fék , hátsó fék , kuplung 5000 ft +posta
Igazi nehézbombázó!
nincs olyan nagy baj avval ..... csak a olajos sokkal jobb , eltaláltabb most csináltam egyet
http://www.sportmotor.hu/motor...

össze zsufolt , hitvány megoldások , szerintem egy rossz széria , persze oda figyeléssel nagyon jó társ tud lenni
egy Trabanton simán ......................
Sziasztok . lenne egy kérdésem még pedig az hogy a kuplungon lehet állítani mert 4-5 be megcsúszik ? előre is köszönöm
Vizes a gép!Írtad hogy nem olyan jók mint a lég/olajos,mire gondoltál mik a típus hibái?A fogyasztást is írtad hogy néz ez ki számokban?Köszi előre is hogy segítesz döntenem! Busa-m az volt azt szerettem de mondtad hogy az már jó is volt,ha meg úgy is fogyaszt akkor értem mert az meg gáz!
Akkor lehet hogy akkor volt első forg.helyezése,de inkább rákérdezek köszi!
92 -ig gyárttotak lég/ olajost ........ a 94-es vizes 156 le
Köszönöm ,egy 94-es légolajosra alkudozom ha összejönne jelentkezem még egyszer köszi!
84 - 92 ig ............ 100 l e - 151 le -ig lég /olajos

szép gyári 85 -ős pupos ............ 5000 -8000 euró

szép gyári 88 -as 4000- 6000 euró

szép gyári 91 -es 3000 - 5000 euró

a lég olajos bevált elpusztithatatlan motor ... a vizes a kapkodás műve, de nem olyan rossz motor , erösebb de jóval többet fogyaszt és csak pár évig nyomták és aztán tökéletesiteték ... de annak a neve hayabusa .......
Szerintem olajosat!
Segítsetek srácok vizes vagy légolajos Gsxr1100 ha választani kellene?Meg valami összefoglalás akinek esetleg több tapasztata van az évjáratbeli különbségekben!Nem tudom milyet vegyek hallottam hideget meleget !Előre is köszönöm!
Tényleg nagyon szép!
Nem is volt sok érte!
ÚRISTEN! Szerintem Magyarország legszebb GSX-R 1100 a. Mondjuk piros,de durván gyári!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1100-6843221


Most vette meg a cimbim. GYŰLÜNK!GYŰLÜNK!

Hogy ezen a képen mennyi 'ész' van!