Szia,
Ugye itt már nem km-t veszel, hanem állapotot. Típusbetegsége nemigazán volt az EXUP vezérlőn kívül, de a kinek nem gyári dob van fent, úgyis kikötötte.
A váltót nyüstöld benne kicsit, a többi a szokásos.
Melyik az amit kinéztél?
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és a kiszemelt egy K2 1000. Az érdekelne, hogy az általános dolgokon kívül van-e valami amire érdemes ennél a típusnál kifejezetten odafigyelni?
Ár az jó! Egy jó barátom nem rég vett 850-ért egy nagyon patika K4-est. Viszont ha gyanakodsz akkor mérj tengelytávot, de ha rendben van akkor sem biztos hogy rendben van a váz. De eléggé szívósnak csinálják a vázakat, igen nagyot kell zakózni hogy sérüljön a váz, de ma már mindent javítanak és elég jól! :) Szerintem ha rendben találod a vázat és a blokkot és a akkor nagy gond nem lehet! Inkább olcsón vegyél szart mint drágán!
beszéltem velük én is és azt mondták bal oldalára eldőlt. kértem képet is és ott a deknin eléggé csúszás nyoma látszik. mi van ha sérült a váz vagy a futómű? a km tuti több. nem túl alacsony ár egy ilyen motorért?
Beszéltem velük ls 800-ért oda adják, de sok mindent nem nagyon tudni a motorról. Pl.: Lekérdeztem a km állást és az is elég hektikus. Elméletileg 800km-et ment az előző tulaj vele ill. adnak hozzá egy új lámpát mert be van mattulva ami most benne van. A km sztem nem valós már a lekérdezés miatt is meg ha megnézed a felnit 20xxx km-től nem kellene ennyire lekopnia a festésnek a felniről. Van pár érdekes tényező a motorba az tény! :)
A K3-on a tankra rá van írva hogy "Suzuki" a K4-en már csak egy "S" betű van. Plusz még elméletileg az első féknyergek is különböznek.(Meg nem mondom most hogy miben, de ha megnézed a fékbetéteket hozzájuk, akkor ott is látni hogy különböznek.)
Pontosan, az 5100 nem full szintetikus hanem technoszintetikus. Ez inkább a Motulnak egy saját jelölése, de biztos hogy különbözik a full-szintetikustól!
Kérdés a következő lenne hogy van egy k3 k4 1000nek a titán leömlője...és hogy ez a leömlő kompatibilis lehet e egy k2 600as al?
Ugye itt már nem km-t veszel, hanem állapotot. Típusbetegsége nemigazán volt az EXUP vezérlőn kívül, de a kinek nem gyári dob van fent, úgyis kikötötte.
A váltót nyüstöld benne kicsit, a többi a szokásos.
Melyik az amit kinéztél?
Motorvásárlás előtt állok és a kiszemelt egy K2 1000. Az érdekelne, hogy az általános dolgokon kívül van-e valami amire érdemes ennél a típusnál kifejezetten odafigyelni?
Érdeklődél náluk?
http://www.suzukicycles.org/GS...
Sok különbség van a K3 és a K4 között? Hogyan tudom megkülönböztetni?