A teljes árból lejön a kiutazás, regadó, műszaki és átírás költsége így beesik a motor vételára 2MFt alá. Ez 1 db. utcai 44,000km-es 2010-es BMW.
Magamnak fiatalabbat néztem az 7000 eur+költségek nagyjából 8000eur. Pályán ment, garanciában kapott új blokkot, de mindenki csak lebeszél róla, akárcsak a k9-es suzukiról. Eddig egy 2005-ös zx10r a nyerő. Olyanom már állt a garázsban, szerettem, csak ezért is sokat kell utazni.
Valószínűleg az lehet, hogy Nálad a kereskedői "véna" - de legalábbis pozíció - kultúráltsággal párosult. De nem mindenki ilyen szerencsés ebben az országban.
Fáj neki hogy felkínálja 1,5-ért +apró a motort és amikor adnám az 1,5-öt már sír rí mint egy szopós malac a gyárilag a fogyasztói társadalomnak szánt -értsd elbaszott- motorját túlértékeli, mert egyenesben már tud menni 400 métert, a diagramon 200 lóerős gsxr-rel.
Aki ismer tudja, hogy azért adok kevesebbet egy motorért, mert amikor el kell adni akkor is a legolcsóbbat keresik a népek. Cserébe nem is árulom sokáig a motorjaimat a busa is mást boldogít már. Csak azért nem nézek most kintről motort, mert nincs értelme Hegyeshalomnál 6 km-t lépésben menni.
Az olyan fogyatékosokkal akik nem ismerik az exportár és irányár fogalmát nincs miről beszélgetni.
Ez a hirdetésre ennyit ér meg annyit ér dumán halál jót mosolygok.
Persze ha valaki eladó tuti nem azon fog harcolni hogy minnél kevesebb legyen a vevő meg hogy minnél többet adjon ki.
Mindig azt mondom hogy jöjjön el nézze meg és majd megverekszünk.
Ha nem tetszik amit kínál elküldöm hogy nem adom,ha meg vevő vagyok keresek olcsóbbat ha nem vagyok hajlandó annyit adni érte.
De fórumon,hirdetés alapján képekről beárazni basszus egy gépet hogy ez mennyit ér.
Nekem még annyit sem ér, mert a K9-et nem tartom jól sikerült motornak és nem kell.
De ha azért akarnám megvenni, hogy utána eladjam piaci áron és nyerni akarnék rajta, akkor kénytelen lennék ezt mondani. Valamivel meg kellene indokolnom ugyanis, hogy mért nem akarok ennél többet adni érte.
Nem értem, hogy ez mért nem világos. Hogy ennyiért nem adják oda neki, az rendben van, azt sem vitatom. De hogy mit nem lehet érteni azon, amit mond, azt sem értem. Gyengeelméjűek vagytok, számolni nem tudtok, vagy az átírási költségeket nem ismeritek?
Azt még értem amikor azon vitatkozunk, hogy akkor a barna-fekete szál az most az EXCVA vezérlő-e vagy a test. De hogy mi értelme van mások mondandójában keresni az igazság tartalmat akkor amikor,
- nyilván valóan nem akarja elmondani az igazat
- a kétkedők is ritkán mondanak ilyet
ezt nem értem pontosan. De feri ilyen, ő akkor is fontosnak érzi megvédeni a becsületét, amikor nem róla van szó és nem az ő becsületén esne csorba. Ember betesz egy Prop-Tech diagrammot, vagy fokol egy vezérnyűvet és két hétig áll a bál, mert végjana neki mást mondott. Ez a "mennyit ér a GSX-R" a másik gyengéje.
Eszemben sincs védeni sedut mert nem kell,viszont tényszerűen azt közölte tud bmw-t 2 millért.
Se állapotról nem szólt sem arról hogy a mobilén van se azt nem mondta hogy rózsaszín szalaggal átkötött magyar forgalmival tudja.
Mondjuk nem tartom valószínűnek hogy idős német fogorvostól karcmentesen de nem is ez volt a közlés.
De egyszer ezzel a Seduval, olyan szívesen elbeszélgetnék motorokról a szünetben és elmotorozgatnék vele egy H.ringi pályanap alkalmával a K2-es csoportban! De erre véleményem szerint sosem fog sor kerülni, de nem azért mert én nem lennék ott!
Arról nem is beszélve, hogy az előbb még 2012-es bmw volt 2milláért, most meg egy 2010es állt meg mindenestől 2.3-ban. Nem értem miért kell kamuzni, múltkor is vmi ducati M4-es nyergeit akarta eladni M50-esként.
Már megbocsáss, de egyik szavad üti a másikat! Előbb még azt mondtad hogy van németben 2012-es Bmw, most meg azt mondod, nem csak németben árulnak bmw-t, ez érdekes! De ha megvette azt a 2012 -est szólj mert engem érdekel! Nem kell egyáltalán elájulni a K9-esemtől, de megkérdem tőled, ennyire hülyének nézel engem, vagy te vagy ennyire hü...e, hogy nagyvonalúan bekínálsz 1.5-öt érte! Tudod vannak olyan motorosok akinek nem feltétlen mindenárőn eladó az a motor! Szerinted egy szép Bordó k6 1000-ot oda fognak neked adni 1.1 ért mert te vagy a Sedu nepper, hülye lenne odaadni! Vannak olykor csodák, de nem mindennap ahogyan te előadod!
Már egyet hoztam. Lehet nepperezni, de nem ájulok el két sportdobtól és egy magyar forgalmitól. 2,3 lett a teljes költség magyar papírokkal, a 2010-es BMW-re.
Ezeket nézegetem 1 hete, a normálisak 12ezer körül vannak, annyiért már lehet válogatni. Végül is lehet, hogy Sedu csak szimplán jól váltja az eurót, mondjuk 180ban
No ugye, milyen jól járna mindenki! Csak az a érdekes hogy Sedu azért a 2 milliós német 2012 es Bmw-ért, miért nem megy már vagy 3 hónapja érte? Már akkor is írt róla! Valószínű azt is drágálja, kurva németek nem adják oda 1.5 millió ért forintban, pedig az a reális ár érte!
Magamnak fiatalabbat néztem az 7000 eur+költségek nagyjából 8000eur. Pályán ment, garanciában kapott új blokkot, de mindenki csak lebeszél róla, akárcsak a k9-es suzukiról. Eddig egy 2005-ös zx10r a nyerő. Olyanom már állt a garázsban, szerettem, csak ezért is sokat kell utazni.