Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismert probléma, de nekem eddig minden slick megfelelt ebben a tekintetben.

Ez egyébként szerintem minden motornál különbséget jelent, nem csak a TL-nél. A fordulékonyság csak a második lépcsőfok, az első szint ahol rögtön érződik a különbség az a bejárati féktáv. A régebbi szerkezetű utcai sportgumik és a slickek között óriás volt a különbség ilyen tekintetben. Egymás után próbáltam a BT mittudomén hanyast meg a Pirelli Dragon Supercorsát (szerintem bombasztikus gumi, megkockáztatom jobb cucc mint a D211) a Z750-en, ami egyébként egy eléggé fordulékony motor. Hát leírhatatlan volt a különbség. A Supercorsával karcoló lábtartóval is olyat lehetett fékezni, hogy rakta ki a seggét és nem hogy a féket nem nyomtam már inkább a kuplungot is behúztam, hogy ki ne rakja. Soha többé nem akartam utcai gumit a motorn látni, ott eldőlt a kérdés.

Azóta persze eltelt 10 év ma már vannak komoly sportgumik és létezik ez a köztes gumi kategória a slick keverék gyárilag mintával. (Anno csak a Supercorsát ismertem mint ilyen gumi.) Most már nem vagyok annyira szigorú mint régen, tudok örülni egy jól specializált mintás guminak is. De még mindig nem kezdek bőgni a slick kerül fel.
Abban igazad van, hogy a tapadás utcára bármelyik normálisabb guminál elég lehet. Viszont amitől én hülyét kapok, hogy bizonyos guminak olyan szar a geometriája, hogy a motor nem úgy fordul vele ahogy megszoktam, és ahogy szeretem. Olyankor már az a 2-3000km el van b..va Persze ez lehet csak egy TL-nél számít, és egy gsx-rnek tök mindegy. Ezt nem tudom.
Oldalán kicsit kopott d211gp 190-es (utcai) érdekel benneteket? 20 pénz. Posta nincs, budán személyesen oda tudom adni.
Szerintem a Michelinnél jobban tapad, de ha nem is, akkor mindenképpen kiszámíthatóbb. A Dunlopnál lehet, hogy nem jobb, igazad lehet.

Egyébként azt, hogy nem válogatok a gumiban nem csak a piaci kényszer miatt cselekszem, hanem azért is, mert úgy gondolom, hogy noha a gumiknak bizonyos tulajdonságai között esetleg tudok is különbséget tenni, maga a tapadás elegendő utcára bárlmelyik slick esetében. Az elegendőt úgy kell érteni, hogy a nagy kérdésre miszerint fel lehet-e melegíteni eléggé és az így nyert tapadás elegendő-e esetemben a válasz egyértelmű igen. Emiatt igazából nem érdekel, hogy milyen kerül fel, állapotot vagy méretet inkább nézek mint keveréket vagy márkát.

Eddig egyetlen egy esetben fordult elő, hogy 250km után visszavittem egy első gumit és kértem egy másikat, mert bármit csináltam az nem akart tapadni. Az egyébként Metzeler volt. Abban maradtunk, hogy lehet, hogy kvali gumi és azért nem tudom felhevíteni, mert ahhoz már tényleg nagyon kéne pörkölni és azt nem tudtam eléggé. Ezt leszámítva a többi esetben mindig megfelelt, ami felkerült. (Érdekes, hogy eddig az az egy Metzeler volt ezen a motoron és nem működött. Nem tudom mi volt az oka.)

Hátha Ti tudjátok. Igy hivták a gumit:
Metzeler Slick 120/70R17 004 (261/K004) RS1

(Lehet, hogy már beszéltünk róla, valami rémlik.)
Igazi rajongó vagy, mindenhova követsz! Ebből is látszik mekkora agyhalott vagy!
Ebből is látszik mekkora agyhalott vagy
A 2.00 az jó idő
Nem poén volt....
Köszönöm szépen srácok a gyors választ!
És ezzel a szar poénnal véget is ért a társalgás.
De ő valószínűleg 2 alatt lenne egy kevésbé ratyi géppel, mondjuk GSX-R.
A jó az egy relatív fogalom. Valaki megy 1:56-ot az S1000RR-el.
Szerinted az szar mert a Ricsi 54-et ment a régi ZX-10R-el.
Viszont a pályamotorosok 99,9%-a soha életében nem megy 2 perc alá szóval az 1:56 azért nem olyan szar.
Nem mi vagyunk meglepődve! Nem én idiótáztam le a galériát és nem én kértem technikai adatokat a motorról. Ez csak egy szembeköpés a sok ratyiknak, akik ilyeneket írnak, hogy kell a TC ahhoz hogy versenyképes legyél etc.
Én látom, de a szakértők nem, ez egy full tuning kawa... Égő ez a sok csak a 200le csak a öhlins, brembo, tc stb. rajongóknak.
De most ti min vagytok meglepődve? Mindig is igaz lesz az is, hogy akinek van egy jó hangszere az még lehet nem tud rajta jól játszani.
Nem lehet SBK szint mert ránézel a motorra és széria a villa, fék, felni. A rugóstagot nem láttam de egy TTX-től nem lesz SBK a motor.
A blokkot meg hiába tuningolod mert 25Le hátrányból indulsz.
Nem mondom el, hogy kinek van felfúrva az S1000RR-je a rajtrácson. Valakinek a keréken 200Le is kevés.
Azt nem értem miért hihetetlen ez a kör, ez is bizonyítja, hogy faszom csingilingik nélkül is lehet egy motor és egy versenyző is jó. Nem kell TC.
Én gondoltam ,hogy nem egy SBK szint, de na... ciki ez a 6-7 milllás csoda széria ezres tulajokra nézve.
Az ilyeneket szeretem. Annyi köze persze nincs a pályamotorozáshoz a fickónak, hogy mondjuk kimenjen vasárnap a Hungaroringre és megnézze a versenyt. De okoskodni azt tud. Ha jól tudom a Kaszás Tomi motorját vette meg a H-Moto. Nem egy SBK masina.
a vége tetszik!
Már ezerszer mondtam, hogy az nem én vagyok!
Idézem...

"Töltsd fel a képeket a ZX10-ről is, meg a motor paramétereit is, futómű, blokk stb, amúgy utólagosan a szériában kaphatónál jobb rendszereket is be lehet építeni akár 2004es motorba is, szóval ne két nem aktuális képet töltsél fel, hanem a motort és valami hihető bizonyítékot, nem csak ujjadból kiszopkodott valamiket, te hajléktalan te."
Háááá ott főőőzöd rajta a pörköltet te hígagyú!
Saját képekből gazdálkodom, nem ismerem a guglit....
Mit nem hittek el? Hogy a Bódis tud 54-et vagy, hogy egy 2004-es ZX-10R-el tette?
Nincs facebookom.... Köszi!