Én egy bridgestone s20 evo hypersport nevű gumit vettem tavaly hátra,gondoltam kipróbálom,nem lehet olyan rossz utcán a sport gumi,talán nem is kopik annyira. Nem veszek többet sport gumit.Bárhova állítottam a nyomást,szar volt.Csúszkált vagy pattogott.Túra gumival nem megyek,ez sportmotor,és arra is van használva.
A pirelli nem tapad jobban szerintem,csak a lágyabb carcas miatt jobban dolgozik,deformálódik,ezért olyan érzés,mintha nem csúszkálna.A dunlop a keményebb oldalfal miatt több visszajelzést ad.Mivel a cbr-en a hátsó gátló magassága nem változtatható,ezért én az első telót először 2 mm-t beljebb engedtem,így a motor sokkal jobban fordult a dunlop gumival is könnyebb volt dönteni.
Nem biztos, ezt még nem számoltam ki.
De nem érdekel, kussoljon és menjen. Márpedig a szelepszár miatt nem csökken jelentősen a teljesítmény tehát csak szépséghiba.
Gyűrű problémát nem ismerek, a henger-dugó páros is jól bírja nálam. El tud menni 1-2 ezredet de nem 37 ezernél és attól egyébként sem eszik ennyit.
Az összes Suzuki sport blokk közül a K1-K4 sorozatnak van a legvékonyabb szelepe. 4mm-es a szár. A régi 600-asoktól kezdve az újabb K7-K9 blokkokig mindegyik vastagabb. Ez egy gyenge pont, alul méretezték ezt. Ezért jellemzően itt kotlik meg és kezdi enni az olajat. Mikor észleltem ezt, akkor szimmeringeket cseréltem de vezetőket nem. Nem tartott sokáig ismét enni kezdte. Azóta is eszi, jó étvágyat neki.
A szimmering szett 30ezer forint, a szelepvezető még plusz pénz és sokkal több. Bő 100ezer lehet hely korrekt vezérlés felújítás, ha a tengelyek jók. Hogy érdemes-e megcsinálni azt nem tudom helyetted eldönteni.
Bár nem GSXR motorom van a témához az alábbit fűzöm: A szelepvezetőket érdemes kicseréltetni, bronzra. Ált. valamelyik autószelepvezetőből ki lehet alakítani a motorokét is, filléres dolog. Azt, hogy a szelepvezetőd kopott-e el, szétbontás nélkül onnan fogod tudni megállapítani, hogy benézel a légszűrőházból a szívószelepre, és ha szépen rá van égve az olaj a szeleptányérra és a szelepszára, akkor bingó. Vagy esetleg alapjáratnál morze-távíró szerű kopogás-hangot hallassz a hengerfejből akkor szintén. Én nem várnám meg a szeleptányér-leszakadást, főleg 200 kmh felett....
Hát papirforma szerint az elözö embernél 7 évig volt elötte 1 évet kereskedésbe állt, és azelött 1 tulaja volt végig....törve nemvolt egész szép hangja van azérrt gyanitottam hogy valos lehet a km. Mind 1. Gyürüsek ezek mennyire szoktak lenni? Vagy csak tényleg a szelepvezetö kikopása és a szimeringet széteszi? Mennyibe kerül ezekhez egy garnitura szelepszárszimering? Érdemes leszedni a hengerfejet és megcsináltatni a szelepvezetöt vagy nem hagyjam igy a fenébe..... köszi a gyors választ
Igen, az. Nekem van ilyen problémám. Úgy ki vannak kopva a szelepvezetők, hogy hiába teszek fel új szelepszár szimmeringet, néhányezer km. után kinyújtja őket és már nem zárnak teljesen. Kb. ugyanezt a fogyasztást produkálja és a blokkban óra szerint is kétszer annyi van, mint amennyit írsz. Plussz még a kitudja mennyi. 7100 15W40-nel a probléma jelentősen csökkent, élhető. Aztán majd jól leszakad a szelep és kuka lesz a blokk.
De van másik.
Sziasztok. A kérdésem a következö volna srácok. Adogg suzuki gsxr 1000k3-4 ha huuok neki egy jo kövéret akkor lök egy kis kék füstöt. Elméletileg 37 ezer km van a motorba. Motul 10w40 7100 as olaj vam benne. Van ezeknek valami tipus betegségük ami miadt eheti az olajat? 1000 km re 3-4 dl olaj....-valakinek van hasonlo problémája, vagy elkell fogadni ezt a tényt? Gyürü hiba vagy szelepszár szimering betegség? Köazi elöre is.
Az meg, hogy milyen motorral ment látszik a képeken.
Vágottlickér se szóltak sosem
De nem érdekel, kussoljon és menjen. Márpedig a szelepszár miatt nem csökken jelentősen a teljesítmény tehát csak szépséghiba.
Az összes Suzuki sport blokk közül a K1-K4 sorozatnak van a legvékonyabb szelepe. 4mm-es a szár. A régi 600-asoktól kezdve az újabb K7-K9 blokkokig mindegyik vastagabb. Ez egy gyenge pont, alul méretezték ezt. Ezért jellemzően itt kotlik meg és kezdi enni az olajat. Mikor észleltem ezt, akkor szimmeringeket cseréltem de vezetőket nem. Nem tartott sokáig ismét enni kezdte. Azóta is eszi, jó étvágyat neki.
A szimmering szett 30ezer forint, a szelepvezető még plusz pénz és sokkal több. Bő 100ezer lehet hely korrekt vezérlés felújítás, ha a tengelyek jók. Hogy érdemes-e megcsinálni azt nem tudom helyetted eldönteni.
De azért egy kisbuszkolcsonzo számát mentsd el.
De van másik.