Én is így tudom csak abban nem voltam biztos, hogy eleve lágyabb, vagy a munkapontja olyan, hogy melegen lágyabb lesz. Ez egyáltalán nem egyértelmű. Arra nem emlékszem, hogy régi lett volna (bár lehet mert sok gumin egy ideje nincs DOT szám) és a bonyolult jelölés miatt azt gyanítottuk, hogy valami speciális gumi. De lehet az is, hogy semmi gond nem volt vele, csak a két éves gumi két évet állt kint a napon. Ez nyilván benne van. Kértem egy másikat és az jó volt.
Na ezt nem tudtam, h a Dunlop miért ad jobb visszajelzést, de ez igaz. Amikor másik márkájú gumit használtam teljesen értelmezhetetlen volt a visszajelzése, ha egyáltalán volt neki(PR3)...
Pirelli/mezteler pályagumik annyira lágy szerkezetűek, hogy hidegen is nagyon jól tapadnak. A "kvalifikációs" meg általában extra lágy, ami marha gyorsan melegszik. Inkább az lehetett hogy nagyon öreg volt a gumi. Főleg ha nem te kezdted meg hanem használt is volt. Láttam már 9 éves használt pirellivel 2x pofára esni valakit a ringen egy nap. És még gyorsan se ment.
Körömmel, ujjbeggyel érezhető a sánc? Ha nem akkor 100 mikron alatt vagy és az még jó lehet. 10-50 mikront be lehet csiszolni smirglivel két nap alatt és az már belül lesz a körtől való eltérés gyárilag megengedett mértékén. Persze minek két főtengely, ha a motorba csak egy jó kell - ez jogos kérdés. Nem tudok rá válaszolni, nekem is van összesen három.
Mérd ki mielőtt eldobod. Csak azért mondom, mert már 20ezer kilométert mentem azzal a főtengellyel, ami az okosak szerint javíthatatlan és eldobandó. Mérés megmutatta, hogy nem ártott neki a kalapálás. Az elment szem se volt rosszabb, mint a többi. Betettem és noha a 4 szemből kettő ugrott egy színkódnyit, de még tűrésen belül volt és helyesen összeszerelhető volt. Azóta is megy.
Jaja, akkor félreértettem, mert nem gondoltam, hogy csak slickről van szó.
Fékezés is benne van amiért jobban szeretem ezeket a gumikat. az se baj, ha kanyar közepén látok meg egy akadályt. Volt olyan gumi ami talán már gázelvételre egyenesbe tette a motort :)
Nagyjából az osztrák rendőrök miatt szeretek inkább supercorsával vagy hasonlóval menni, de mióta megvan a motor többször volt fenn vágott slick. Főleg elől.
Na akkor most mivan?
SV főtengelyen jobban megoldották az olajzást. I
Fékezés is benne van amiért jobban szeretem ezeket a gumikat. az se baj, ha kanyar közepén látok meg egy akadályt. Volt olyan gumi ami talán már gázelvételre egyenesbe tette a motort :)
Nagyjából az osztrák rendőrök miatt szeretek inkább supercorsával vagy hasonlóval menni, de mióta megvan a motor többször volt fenn vágott slick. Főleg elől.