Végül is pont erről ment a vita két napig, de Sedu remek üzleti érzékkel bedobta, miután ddt500 4 darabot ajánlott ennyiért én meg eleve deklaráltam, hogy ennyiért maximum új gumit veszek az ETZ-re.
Én is így tudom csak abban nem voltam biztos, hogy eleve lágyabb, vagy a munkapontja olyan, hogy melegen lágyabb lesz. Ez egyáltalán nem egyértelmű. Arra nem emlékszem, hogy régi lett volna (bár lehet mert sok gumin egy ideje nincs DOT szám) és a bonyolult jelölés miatt azt gyanítottuk, hogy valami speciális gumi. De lehet az is, hogy semmi gond nem volt vele, csak a két éves gumi két évet állt kint a napon. Ez nyilván benne van. Kértem egy másikat és az jó volt.
Na ezt nem tudtam, h a Dunlop miért ad jobb visszajelzést, de ez igaz. Amikor másik márkájú gumit használtam teljesen értelmezhetetlen volt a visszajelzése, ha egyáltalán volt neki(PR3)...
Pirelli/mezteler pályagumik annyira lágy szerkezetűek, hogy hidegen is nagyon jól tapadnak. A "kvalifikációs" meg általában extra lágy, ami marha gyorsan melegszik. Inkább az lehetett hogy nagyon öreg volt a gumi. Főleg ha nem te kezdted meg hanem használt is volt. Láttam már 9 éves használt pirellivel 2x pofára esni valakit a ringen egy nap. És még gyorsan se ment.
Körömmel, ujjbeggyel érezhető a sánc? Ha nem akkor 100 mikron alatt vagy és az még jó lehet. 10-50 mikront be lehet csiszolni smirglivel két nap alatt és az már belül lesz a körtől való eltérés gyárilag megengedett mértékén. Persze minek két főtengely, ha a motorba csak egy jó kell - ez jogos kérdés. Nem tudok rá válaszolni, nekem is van összesen három.
Mérd ki mielőtt eldobod. Csak azért mondom, mert már 20ezer kilométert mentem azzal a főtengellyel, ami az okosak szerint javíthatatlan és eldobandó. Mérés megmutatta, hogy nem ártott neki a kalapálás. Az elment szem se volt rosszabb, mint a többi. Betettem és noha a 4 szemből kettő ugrott egy színkódnyit, de még tűrésen belül volt és helyesen összeszerelhető volt. Azóta is megy.
Na akkor most mivan?
SV főtengelyen jobban megoldották az olajzást. I