Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is így tudom csak abban nem voltam biztos, hogy eleve lágyabb, vagy a munkapontja olyan, hogy melegen lágyabb lesz. Ez egyáltalán nem egyértelmű. Arra nem emlékszem, hogy régi lett volna (bár lehet mert sok gumin egy ideje nincs DOT szám) és a bonyolult jelölés miatt azt gyanítottuk, hogy valami speciális gumi. De lehet az is, hogy semmi gond nem volt vele, csak a két éves gumi két évet állt kint a napon. Ez nyilván benne van. Kértem egy másikat és az jó volt.
Persze, h ha 3db van 20-ért...
Akkor én majd ennyit vetődök.
Na ezt nem tudtam, h a Dunlop miért ad jobb visszajelzést, de ez igaz. Amikor másik márkájú gumit használtam teljesen értelmezhetetlen volt a visszajelzése, ha egyáltalán volt neki(PR3)...
Az enyém morze kopog 18e mk-es kora óta, most van benne 91e...soha nem volt leszedve a hengerfej.
Na akkor most mivan?
Hagyd a fenébe. Majd 100000-nél meg kell csinálni rendesen.
Pirelli/mezteler pályagumik annyira lágy szerkezetűek, hogy hidegen is nagyon jól tapadnak. A "kvalifikációs" meg általában extra lágy, ami marha gyorsan melegszik. Inkább az lehetett hogy nagyon öreg volt a gumi. Főleg ha nem te kezdted meg hanem használt is volt. Láttam már 9 éves használt pirellivel 2x pofára esni valakit a ringen egy nap. És még gyorsan se ment.
Utcáról betévedőtől jó idő. Amúgy most kevésbé jó, gyorsult idén a pálya. Nem véletlen a sok 2-3 másodperces javítás sokaknál.
Felhegesszük, leköszörüljük lsánggal megedzük
Rába Steiger azt is kihúzza.
Elakad minden. Mélyszántás van ott
Kettőt bazz.
Áhhh, venni kell újat!
gyenge fék mellé minek jó gumi? A seprűnyél futómű is érzéketlen a gumikra. A z1000 alá jobbat tettek azt is azonnal lecseréltem.
"karcoló lábtartóval is olyat lehetett fékezni" - ide nem kell a teljes fékhatás, nagyon kevés is elég. A gumiról beszélgetünk, nem a fékről.
A z750 első féke gyengébb, mint egy mai crossmotoré miről beszélsz?
Ha van hozzá hengered csinálhatsz belőle vízszivattyút.
Körömmel, ujjbeggyel érezhető a sánc? Ha nem akkor 100 mikron alatt vagy és az még jó lehet. 10-50 mikront be lehet csiszolni smirglivel két nap alatt és az már belül lesz a körtől való eltérés gyárilag megengedett mértékén. Persze minek két főtengely, ha a motorba csak egy jó kell - ez jogos kérdés. Nem tudok rá válaszolni, nekem is van összesen három.
Elég mélynek tűnik a berágódás, de majd megmérem. Remélhetőleg pár évig nem kell másik
SV főtengelyen jobban megoldották az olajzást. I
Mérd ki mielőtt eldobod. Csak azért mondom, mert már 20ezer kilométert mentem azzal a főtengellyel, ami az okosak szerint javíthatatlan és eldobandó. Mérés megmutatta, hogy nem ártott neki a kalapálás. Az elment szem se volt rosszabb, mint a többi. Betettem és noha a 4 szemből kettő ugrott egy színkódnyit, de még tűrésen belül volt és helyesen összeszerelhető volt. Azóta is megy.
Nekem még megvan TL főtengelye. Kicsit nézegetem, és ha megemésztem a dolgot elviszem a méhbe
Ma vittem ki a MÉH-be a Z750 régi lábtartóját, meg a CZ dugattyúkat. A régi szép emlékek. Amikor még tört, kopott meg olvadt minden, ahogy kell.
Úgy látom, mi értjük egymást.
Jaja, akkor félreértettem, mert nem gondoltam, hogy csak slickről van szó.
Fékezés is benne van amiért jobban szeretem ezeket a gumikat. az se baj, ha kanyar közepén látok meg egy akadályt. Volt olyan gumi ami talán már gázelvételre egyenesbe tette a motort :)
Nagyjából az osztrák rendőrök miatt szeretek inkább supercorsával vagy hasonlóval menni, de mióta megvan a motor többször volt fenn vágott slick. Főleg elől.