Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ne mond senki nem értette miért ülök rá egy régi r1-re a fiatal után és teszek bele másik futóművet, féket, stb.
A reszelés csak egy dolog.
A lényeg pont az, hogy mire odáig jut a dolog, hogy 13,5-öt forogva is megbizhatóan működik, addigra már nem marad benne "gyárilag szar alkatrész. Ez is csak egy hobbi, semmi más. Nem fontos megmagyarázni és megérteni sem. Valakinek örömet okoz, valaki szopásnak veszi.
Ami gyárilag szar minek reszelni. Sokat eladtam belőle utáltam mindet. Az utolsó kiadású endurók éppen elfogadhatóak voltak. Kedvencem az utángyártott műanyag fékkar.
Görbíti a teret.
Egy cél elérése csak akarat (mazochizmus) kérdése. A konstrukció nem szempont. 15 lovas a jószág. De eléggé off, bocs
Havernak volt Puch cobrája. Idegesített, mert mindig lehagyott vele
A Zündapp jobb volt, csak keletre abból nem jutott.
Hallottam már extrém dolgokat. Nyilván tudom hogyan kell, de kiváncsi voltam hátha hallok valami újat
Ma mentem Simsonnal 120-at. Szóval nem elcseszett konstrukció. Csak elnagyolt.
Amúgy pénteken Slovakiaring pályanap hurrá
Nekem meg volt 2 rugóm, és mint kiderükt amit beépítettem rövidebb volt és szétugrott. Persze kb 100szor rúgtam be mert a fos kisipari főfúvóka nagyon nem volt méretpontos. Amúgy szerettem simon szerelni, volt s51em is, de annak a váltója szerintem egy elcseszett konstrukció volt, hiába a plusz sebességek beépítésének a lehetősége.
Éltörővel.
Nem, palást köszörűvel.
Vazz. Pontosan ugyanezt megszívtam a nagy fehérrel. Finom, napokig tartó gondos összeszerelés után a második rúgásnál eltört a berugókar rugója és este motorostalálkozó. Hát ott voltam a Deák Billen, de olyan CZ szerelést még nem láttak Strakonicében, amilyet én felmutattam aznap délután! Meg persze Pilis-nyergen és öt falun meg át alkonyatkor erdőben stiften lámpa nélkül ahogy kell. Egomtól már bomba részegen nyilván.
Amikor olyan munkahelyem volt ott volt leppelő gép akkor megcsináltam egyébként a szerelők nagy része csak meg szokta cserélgetni őket.
R1-en kellett volna most állítani, de nem volt rá időm, az új gazdája pedig úgyse fizetné meg az egész napos szopást. Mivel karbis a motor utána még szinkront is kell állítani.
Jut eszembe azóta mentem hondával, de iszonyat szar volt. 2000 km-es új motor, még az abs-t se tudtam hátul kikapcsolni.
,
Persze, síkköszörűvel.
Igen, az egy pár napos kihagyás.
Hogyan köszörülted úgy meg, hogy teljesen párhuzamos maradt? Síkköszörűvel?
Akkor az van, hogy nem tudok másnap motorozni. Így tudtam.
Szép idők voltak
Mi van abban az esetben ha elsétálsz a boltba és veszel lapkát 800ft-ért?
Mikor a frissen összerakott s50-ben szétugrott a berúgókar visszahúzó rugó. Na az nem volt jó érzés, de ahogy te is írtad vázból ki, blokk szét-össze, kb 1 óra alatt.
Igaz nem engem kérdeztél,de persze hogy lehet csiszolni. nem felületében edzett, "egy" anyagból van. nemrég csiszoltam mind a 8-at (sv1000) kevés volt a hézag, gyári lapkák voltak, 2,75-ös és 2,98-asok.
Ha már szóba hoztad a lapkázást, te szoktál belőle elcsiszolni?
Értem, de nem erről volt szó. Egyszerűen csak jeleztem, hogy szerintem meg tudja csinálni. És megindokoltam azzal, hogy mindenki meg tudja vagy tudná. Te is.
Semmi. Feltehetően egy ilyen (m)ember tette fel itt a hibakódos kérdést és én voltam az, aki eleve azt feltételezte, hogy képes megoldani a problémát a segítségnyújtást követően. Mások más véleményen voltak én ekkor szúrtam be, hogy szerintem nem olyan nagy kunszt megoldani, tehát célszerűbb lenne ennek szellemében segíteni. Én ugyanis mindig abból indulok ki, hogy azért vagyunk emberek/férfiak, hogy ilyesmikkel elboldoguljunk. Ha én valamit meg tudok oldani, sőt evidensnek vagy könnyűnek ítélem, akkor meg merem kockáztatni, hogy másnak is megy (érdkes, hogy ennek ellenére én vagyok nagyképű és nem az, aki egyből rávágja, hogy ne nyúlj hozzá - nem mintha annak az okát nem értettem volna, csak megjegyeztem). Ugyanez van a motorozással is. Nem értem mi bonyolult azon, hogy egykerekezünk meg 200al megyünk egy olyan motorral, ami 300-al is tud. Ez már kunszt? Nem is értem, azt, amikor ez nem megy? Hogy lehet? Ezért is nagyképű vagyok. Szokták mondani én sem úgy születtem. Pedig valószínűleg de, mert nem emlékszem hogy mikor volt olyan utoljára, hogy egy új (nagyobb, gyorsabb) motor első próbájakor nem stiften mentem egyből. Talán 12 éves koromban, mikor TS MZ-ről még nem ért le a lábam, akkor délelőtt még nem kapargattam meg ugrattam. Csak délután. Felfogni sem tudom, hogy lehet, hogy valaki nem így tesz. Sajnálom.
Eszköz nélkül nem tudsz otthon lapkát becsiszolni, és a legtöbb embernek nincs egy nyamvadt nyomatékkulcsa sem. Pont a sportmotoron hirdettem egyet 2000-ért a kutyának nem kellett, börzén megvették.