Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon jó, h belinkeled, csak a sok paraszt nekiáll aztán szétbassza a motort, meg a házát.
Hoztak hozzám már több olyat, mert otthon ők szétszedik vésővel meg kalapáccsal.
Inkább ne csináld ezt....
Itt a problema es a megoldas: http://www.motorcycleforums.ne...
Jó reggelt mindenkinek. Cápabácsi hozzád küldtek első sorban de mindenkit meghallgatók akinek van ötlete. Van egy hiba kódom FI. Aztán ügyeskedve kiirt egy C28 at. Gsxr 600K5. Ehhez kellene egy kis segítség. Köszönöm.
Volt akinek be se kellett indítani. Persze eddig karcos volt, most adtam neki 2 deci pirosat, úgyis fújni kellett az MV-t is. Nem ültek fel rá, mert volt egy pici repedés a fejidomon, jaj mi lesz ha gyorsan megy vele. B+ tartsa be akkor a 90-et és vegyen robogót.
Mért, az eddigiek ki sem próbálták?
Elkelt az eregy, megmaradt a brembo m50 ha érdekel valakit. Az első ember aki kipróbálta megvette.
Nekem csak a tankon van lakkozva a matrica, a műanyag idomokon nincsen. Ha lakkozva van, azt látod. Szerintem fölösleges ezzel foglalkozni, egyrészről 3x annyiba fog kerülni a végén, plusz eleve sérülékeny az oldala és semmivel sem mutat többet, mint egy szimpla matrica. Ha gyárilag is lakkozott és emiatt esetleg nagyon elüt, az más kérdés.
http://onlinedekor.hu/32-motor...
Ha meg adod nekik mit szeretnél (fénykép, stb.), és a pontos mérteket, legyártják. Nagyon jó minőségben dolgoznak.
Helló Oszi,csörgess vagy viber,mert beszélni kéne.rá kéne pillázni egy k3-ezredesre.
Mkst szereztem a gepet... A bal idomon van egy kicsi repedes meg horzsolas szoval azt megcsinaltatom szival a matrica felrakast a fenyezore bizom, aki ismerosom neki biztos jobb keze van hozza mint nekem :D a matricat ugy gondoltam, h lakkozuk ra gondolom a gyari is ugy van??!
Én egy bulgár gyerektől vettem a 600-as oldalára, ebay-en itt találod: http://www.ebay.com/sch/nikola...
Nem kellett a teljes szett. Email-ben megegyeztünk, hogy mennyiért adja csak az idomra. Paypalon utaltam neki és 1 héten belül itt volt. 10-15 ezer körül volt, ha jól emlékszek. A teljes szettek 25 körül vannak, ha megnézed. A színe szinte tökéletesen egyezik a gyáriéval, a mérete pedig 100%-ban. A felrakással kell kicsit ügyeskedni, de a utubon vannak fent videói, amin látod, hogy csinálja pontosan (most nem találom, de sztem linkelni fogja). Én vízzel raktam fel, majd mikor a helyén volt, a matricához kapott műanyag lappal tologattam ki alóla a vizet. Áll, mint Katiban a gyerek. Csak matricát, idom nélkül, szerintem gyárit nem lehet kapni. Anno suzuki kereskedésekben kérdeztem a gyári idomot, 1db jobbos idomra (szín és matrica mindegy) mindenhol 170 ezret mondtak. Végül bontott lett belőle......
Igen neztem mar a suzuki oldalt lattam rgy darab muanyagert mennyit kernek el, meg is jelent az izzadsagcsepp bal felul a homlokomnal :D ... Es itthon nem tudtok olyan matricasat aki szepen dolgoznak?
Hát ha gyárit szeretnék, akkor irány egy suzuki kereskedés. Bár szerintem ha meglátod az árakat, már nem akarsz majd gyárit.
Amúgy Oszi linkelt be valahol egy cseh, vagy szlovák oldalt akik jó minőségben csinálnak matricát. Vissza kellene keresned egy kicsit a fórumban.
Sziasztok. K7-re oldalidomra gyari matricat szeretnek. Tudtok ajanlani valakit? Koszi :)
Nekem a Prop-tech szerelte bele az Fl tunert,és padon állitották be. Azon kivül ,hogy a nyomaték diagramot kisimitották teljesitmény növekedést nem vettem észre csak felsö fordulatszám tartományban. Érzetre "szelidebb " lett a motor közép tartományban. Igaz nekem akra rendszer volt fenn ,k&n légszürö, magasabb gumi ,más áttétel ,stb
Ha szeretnél FI tunert,vagy power commandert a motorodba,és padoztatni is szeretnéd,akkor érdemes kivenni.Ha nem,akkor hagyd így.
A dugattyúd alatt ne nyomás, hanem vákum legyen. Gondolkozz és ne kérdezz hülyeségeket!

GSX-R kék fehér Dainese 43-as csizma olcsón érdekel valakit? 1 szezont használt jó állapotú.
Te gyári megszállott vagy. Miért szeretnéd kikötni a pair-t?
Nem hiszem, h bármit befolyásolna amit érezhetnél a motoron. És környezetszennyezőbb leszel...
Ez de hülyeség. Kifejtenéd, h miért ne kössük le?
Igen, de a kartelgáz csövet ne kösd le, ront a teljesítményen. Kivéve ha turbós lesz a gép.
Köszi a felvilágosítást , de akkor azt hiszem nekem erre nem lesz szükségem!
Bőven elég ami erő most van nekem!

Egy másik kérdés sokat olvastam erről a PAIR másodlagos levegő rendszerről?? Azt tényleg érdemes lefalazni? Megszüntetni????
Nehéz lesz olyan Ridert találni, aki csak az FI-Tunert dobja a motorba és máshoz nem nyúl! (pl. áttétel, gumi, sportdob vagy rendszer, körny. véd. kiiktató, alátét rugóstaghoz, sportlégszűrő, mech. tuning etc.) Az eredmény, hogy jobb lesz a motor, de melyik változtatásnak köszönhető és milyen mértékben, az kérdés. Nekem Végh Jana a hiteles forrás az ügyben, és ő mondta, hogy a gyári ECU-t is meg tudja írni úgy, hogy nem veszel észre nagy különbséget az FI-Tunerhez képest. kispok tapasztalatait én is kíváncsian várom!
elvileg minden nemü csipsz tuningnak ez lenne a lényege
Pont azért kéne durrognia mert emiatt "benzinben" dúsabb a kipufogó gáz, legalábbis aki így tett mint én annak baromira durrogott és emiatt vissza is rakta a szelepet. Végül is lényegtelen, nekem tetszene ha durrogna de nem teszi sem így sem úgy.
Az enyémben még nincs elektromos csati rajta, teljesen kivettem és áthidaltam a két membrán közt egy toldóval.