Nem ez a kérdés hanem az új szegecs anyaga. Keménysége nem annyira fontos, szakító szilárdság, hőtágulás, nyírással szembeni ellenállás inkább érdekelne. Vagy csak tett bele valamit?
Nem cég, maszek. Rajtam keresztül tudjuk megoldani, ha érdekel valakit. 40.000Ft körül áll meg a teljes felújítás. (munka + gépimunka + alátét rendelés).
A másik dolog, ismét felszínre hozva a full-floating tárcsát. Mutattam neki a videot amit itt belinkeltünk arról a két motorról amikor egymás mellett forgatja meg emelőn a sima meg a full floatingosat.
Nem okoskodós gyerek, csak szerényen annyit jegyzett meg, hogy azzal nem lehet motorozni pályán. Azt mondja, hogy akkor szokta versenyzőinek így felújítani a tárcsát ha már fele annyira mozog mint a videon az a csattogós (a srácok hozzák neki oda). Oka: a rázókövön, pályahibákon minél jobban mozog oldalirányban a tárcsa kiveri a dugattyúkat és a következő féktávon már nem ott van a fékpont a karon ahol az előző kanyarba bementél és ez k...idegesítő...
Na engedjétek meg egy kis innovatív fejlesztést hadd mutassak be én is. Ugye beszélgettünk itt a féktárcsákról 1 hónapja. Nekem lötyögött minden irányban valamit csinálni kellett vele, de nem vette be a gyomrom, hogy 80.000-ért vegyek egy új párt.
Gondoltam, hogy azok akik versenyszerűen pályáznak sem engedhetik meg, hogy minden alkalommal 100ezreket locsoljanak el új tárcsákra. Informálódtam a témában és bejött.
Szétszedtük a tárcsát, szegecsek ki, egy nagyon professzionális speciális befogó szerszámba bekerült. ("század" milliméterre központosítja). A kopott szegecs furatok fel lettek bővítve, majd spec esztergált új szegecseket kapott, alátétes rögzítő gyűrűs verzióval, tehát legközelebb már könnyebben szétszedhető. A tárcsa maga fel lett köszörülve, így mintha új lenne még 5mm a vastagsága tehát elméletben ez még belefér. Új betétet kapott és íme az eredmény.
Pedig kemény lehetett így, írta a tulaj, hogy 4. alatt nem nagyon kellett rátenni a max turbo nyomást De ahogy nézem, turbo nélkül is szépen "felszerelt" motor volt.
Pedig gyanítom elég izgalmas gép lehet, főleg ha hozzávesszük, hogy a TLS egész felépítménye olyan amilyen. Kellő mértékű félelem garantált lehet rajt a
TL topikba tettem be egy átalakítást ahol kompresszor került a Tl-re. 200lóerő, meg gondolom egész korrekt nyomaték. Na az egy izgalmas projekt, de ki sem merem számolni mibe kerül.
Terv: +3mm furat, könnyített főtengely, K5 szelep, K5 vezérnyű de úgy fokolva mint oszinak ez amit betett. Szerintem ez lenne az a GSX-R variáció, amire azt mondanám, hogy "the bike is ok". Nyugodtan lehetne jönni akár mivel.
Én ezért vettem ki azt a tengelyt, mert elfogyott felül és idegesített. Most jó felül, de hiányzik lentről a jó kis tolóerő, úgyhogy rájöttem, hogy meg kell fúrni inkább.
A másik dolog, ismét felszínre hozva a full-floating tárcsát. Mutattam neki a videot amit itt belinkeltünk arról a két motorról amikor egymás mellett forgatja meg emelőn a sima meg a full floatingosat.
Nem okoskodós gyerek, csak szerényen annyit jegyzett meg, hogy azzal nem lehet motorozni pályán. Azt mondja, hogy akkor szokta versenyzőinek így felújítani a tárcsát ha már fele annyira mozog mint a videon az a csattogós (a srácok hozzák neki oda). Oka: a rázókövön, pályahibákon minél jobban mozog oldalirányban a tárcsa kiveri a dugattyúkat és a következő féktávon már nem ott van a fékpont a karon ahol az előző kanyarba bementél és ez k...idegesítő...
Gondoltam, hogy azok akik versenyszerűen pályáznak sem engedhetik meg, hogy minden alkalommal 100ezreket locsoljanak el új tárcsákra. Informálódtam a témában és bejött.
Szétszedtük a tárcsát, szegecsek ki, egy nagyon professzionális speciális befogó szerszámba bekerült. ("század" milliméterre központosítja). A kopott szegecs furatok fel lettek bővítve, majd spec esztergált új szegecseket kapott, alátétes rögzítő gyűrűs verzióval, tehát legközelebb már könnyebben szétszedhető. A tárcsa maga fel lett köszörülve, így mintha új lenne még 5mm a vastagsága tehát elméletben ez még belefér. Új betétet kapott és íme az eredmény.
http://www.ebay.co.uk/itm/Turb...
Fék?