Pedig neki is van diplomája. Na ennyit ez emberekről. Ha az emberek nagy része legalább mechatronikai műszerész lenne, azoknak szívesen elmondom neki mit kell csinálnia...
És ha szétszedi normálisan mit csinál? Vesz 1 milláért egy LRC mérőt aztán megméregeti vele a tekercsek induktivitását?
Sztem még te is eltörnéd a szétszedésnél a tengelyt, mert olyan szarul van megtervezve...
Azt nem tudom, de azt igen, hogy ügyvédhez én csak felkészülten megyek. Tapasztalatból tudom, hogy jobban járok, ha én tudom a jogszabályt és nem tőle várom el, hogy tudja.
Alap egy műszer hozzá.
OK ott a tuneECU,De spec szinkronhoz kell egy hosszabbító a nagynomású özemenyagvezetékből és az AC csatlakozóból.
Nameg az a cseszett ISCV motor.
Inkább szerelő.
Egy vízpumpát,komplett radiális fék/teleszkóp cserét megcsinálok de ilyen digitális üzemanyagrendszert nem oktattak a 202.-es Mez.Gazd szakközépben.
Mást igen de általában is csak aludtam az órákon.
És az angol sem megy.
Azért a motorszerelés még nem atomfizika, hogy ahhoz egy normál férfiember kevés legyen. Rendben, urándúsítást nem csinálunk télen a fészerben, de azért egy motort megjavítani még nem kell diploma. Amúgy van, ha esetleg mégis kell.
Hát, őőőőőő manapság egy 4 ajtós (KB swift sedan) auto vs 110x77x40-es komod fejben méretileg összehasonlítása is meghaladja az ismereteket.
És mikor mindkét tárgy leamortizációja után születik a döntés hogy jó lesz az az 5000 forintos tehertaxi akkor nincs mondanivalóm-.
Nem hiszem, hogy ezek megoldhatatlan dolgok. Ha egy férfinak annyi önbizalma nincs, hogy egy léptetőmotort nem mer szétbontani, akkor akkor azt nem értem hogy merte megvenni, vagy hogy mer ráülni egyáltalán. Azt se nagyon értem, hogy ezekben mi a bonyolult.
Nem egy egyszerű téma az otthoni hobbi szintű motorszerelés. BIzonyos dolgokat már én is szerelőre bíznék. Bár eddig olyat nem találtam, de egyszer bármi előfordulhat
Most komolyan,az ilyen fórumos how to leírások alapján esnek neki az onbizalom oszlopos ifjú titanjai a motor szetcseszesenek.
Ha ez könnyű,le van írva felkiáltással.
Sztem akinek van egy kis esze, az egy ilyen leírás alapján felfogja, hogy képes-e megcsinálni, ha meg elbassza, akkor így járt (tudom, amcsiban rá kell írni a superman jelmezre, hogy nem fogsz tőle tudni repülni, de hátha itt még értelmesebb emberek vannak). Mellesleg nem a javításával kapcsolatban akartam segíteni, csak beírtam a google-ba a hibakódot és az első amire rákattintottam már tartalmazta a javítási útmutatót is.
Az utolsó mondatoddal 100%ig egyet értek.
Az első részét is hozzá kellett volna írnod.
Sajnos nem avval kezdem, mert ha a hibakód kiolvasás is nehezen ment, gondolom szétszedni egy leszegecselt léptetőmotort sem menne könnyen neki. Főleg utána kiönteni műgyantával. Meg az utolsó kettő amit javítottam, szét volt barmolva, eltörték a belsejében a fogaskerék tengelyét, plusz a szegecsekből kb 1 furat maradt ép. Mert ez a majd én otthon megcsinálom effekt megy mostanában...
Mért pont én? Ki ajánlott?
Ha STVA hiba, az két dologról szokott lenni.
1. Leokszidálódik a NYÁK a léptetőmotorban, nem vesz fel elég áramot és emiatt nem léptet, csak ide-oda ugrál.
2. Elkopik a teflon fogaskerék tengelye, emiatt a fogak átugranak. Ilyenkor folyamatosan recseg, de a pillangó nem viszi el a végállásig.
Mindkét probléma javítható.
Ezek a motorok már nem a "Danuvia 125" kategóriába tartoznak. Remélem akinek egy ilyen számítógépes műszere van, az nem barmol bele, hanem ha a tennivaló meghaladja a tudományát akkor van annyi intelligenciája , hogy javítás céljából szakemberhez viszi!
Köszönöm a segítséget. Én is kicsit turkáltam és pár videón láttam hogy miről van szó, de sajna gyenge az angolom így még fordítgatni kell hogy mért is kell azt nekem szétszednem, és mit kell nekem vele csinálnom!!! Köszönöm Olivér.
Sztem még te is eltörnéd a szétszedésnél a tengelyt, mert olyan szarul van megtervezve...
OK ott a tuneECU,De spec szinkronhoz kell egy hosszabbító a nagynomású özemenyagvezetékből és az AC csatlakozóból.
Nameg az a cseszett ISCV motor.
Inkább szerelő.
Egy vízpumpát,komplett radiális fék/teleszkóp cserét megcsinálok de ilyen digitális üzemanyagrendszert nem oktattak a 202.-es Mez.Gazd szakközépben.
Mást igen de általában is csak aludtam az órákon.
És az angol sem megy.
És mikor mindkét tárgy leamortizációja után születik a döntés hogy jó lesz az az 5000 forintos tehertaxi akkor nincs mondanivalóm-.
Brrrrr,kihagyom egy életre,szerelő csinálja..
Ha ez könnyű,le van írva felkiáltással.
Az utolsó mondatoddal 100%ig egyet értek.
Sajnos nem avval kezdem, mert ha a hibakód kiolvasás is nehezen ment, gondolom szétszedni egy leszegecselt léptetőmotort sem menne könnyen neki. Főleg utána kiönteni műgyantával. Meg az utolsó kettő amit javítottam, szét volt barmolva, eltörték a belsejében a fogaskerék tengelyét, plusz a szegecsekből kb 1 furat maradt ép. Mert ez a majd én otthon megcsinálom effekt megy mostanában...
Ha STVA hiba, az két dologról szokott lenni.
1. Leokszidálódik a NYÁK a léptetőmotorban, nem vesz fel elég áramot és emiatt nem léptet, csak ide-oda ugrál.
2. Elkopik a teflon fogaskerék tengelye, emiatt a fogak átugranak. Ilyenkor folyamatosan recseg, de a pillangó nem viszi el a végállásig.
Mindkét probléma javítható.