Jo tudni, ugyis van ket szegecsproblemas gyari tarcsam, ezen kivul hibatlan allapotban.
Erre a full floatingra visszaterve meg pl nekem az ilyen bremboim azert nem annyira mozognak, mint a videoban, de azert a mozdulatlantol is nagyon messze vannak ehhez a problemahoz gondolom extremen mozgo tarcsak kellenek, kulonben nem hasznalnanak pl a supersport vbn sem olyan tarcsakat, mint amik nekem vannak.
Persze, hisz több levegőt harap magába közép fordulaton, ahol használod. Nyilván ugyanettől lett erősebb is, nemdebár? A sűrítési viszony nem változott, de a kompresszió valójában nőtt.
Vida Tibinek 1-es kanyarból kijövet úgy becsapkodott a kormánya, hogy a 2-es kanyar féktávján nem volt fékje. Olyan messzire kiverte a betétet, hogy 2-3x kellett ráhúznia mire elérte a tárcsát.
Szóval ez létező jelenség.
Ezt most nem értem. Én nem akartam orvosolni semmit, ez a tárcsa elhasználódott kukaérett lett. A kopott, elhasználódott tárcsát ki kell dobni és cserélni egy újra, ezt ajánlja a Suzuki is gondolom.
Csak hát én okos magyarként ügyeskedek, meghallottam ezt a lehetőséget, kipróbálom. Pályamotor, nem utcán rajoskodok vele. :-)
Gondolhatod azt us hogy ha ennyivel orvosolható ez amivel a suzuki több éve betegeskedik akkor a mérnökök orvosolták volna. Egy akkoriba több mint 3 milios motornak mit dobott volna egy ilyen par tizezres orvosolási eljárás. Semmit. Itt ennél többröl vaan szó. Nem kötekedek. Kiváncsi vagyok milyen lesz.
Erre a full floatingra visszaterve meg pl nekem az ilyen bremboim azert nem annyira mozognak, mint a videoban, de azert a mozdulatlantol is nagyon messze vannak ehhez a problemahoz gondolom extremen mozgo tarcsak kellenek, kulonben nem hasznalnanak pl a supersport vbn sem olyan tarcsakat, mint amik nekem vannak.
Szóval ez létező jelenség.
Azért annyira nem reszelek... :D
Csak hát én okos magyarként ügyeskedek, meghallottam ezt a lehetőséget, kipróbálom. Pályamotor, nem utcán rajoskodok vele. :-)
A fék még bekoptatás alatt. Még nem tudok nyilatkozni róla.