Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De remélem nem árulod magad.
Adokérte egy ketrec tojótyúkot.
Én meg hogy még várom a jobb ajánlatokat
Mondtam már, hogy a régi tárcsáidat vas árban átveszem.
Nekem is néga csikorog. Szinter betétnél előfordul.
Neztem, ugy is van ahogy mondod. Bar hidegen sem annyira veszes. Inkabb a csikorgas zavaro egy kicsit enyhe fekezesnel.
Szerintem pár kör után a pályán már kevésbé lötyög. Vagy nem nézted?
Jo tudni, ugyis van ket szegecsproblemas gyari tarcsam, ezen kivul hibatlan allapotban.
Erre a full floatingra visszaterve meg pl nekem az ilyen bremboim azert nem annyira mozognak, mint a videoban, de azert a mozdulatlantol is nagyon messze vannak ehhez a problemahoz gondolom extremen mozgo tarcsak kellenek, kulonben nem hasznalnanak pl a supersport vbn sem olyan tarcsakat, mint amik nekem vannak.
Csúnya lenne.
Vajon, ez úgy is előfordulhat, hogy bár a tárcsa nem mozdul oldalra, de a betétet mégis elviszi a rezgés oldalra?
Persze, hisz több levegőt harap magába közép fordulaton, ahol használod. Nyilván ugyanettől lett erősebb is, nemdebár? A sűrítési viszony nem változott, de a kompresszió valójában nőtt.
Vida Tibinek 1-es kanyarból kijövet úgy becsapkodott a kormánya, hogy a 2-es kanyar féktávján nem volt fékje. Olyan messzire kiverte a betétet, hogy 2-3x kellett ráhúznia mire elérte a tárcsát.
Szóval ez létező jelenség.
Te még akkor is nehéz vagy hozzá...
Érdekes, h a motorfék is javult. Nem értem...
Azért annyira nem reszelek... :D
Ezt most nem értem. Én nem akartam orvosolni semmit, ez a tárcsa elhasználódott kukaérett lett. A kopott, elhasználódott tárcsát ki kell dobni és cserélni egy újra, ezt ajánlja a Suzuki is gondolom.
Csak hát én okos magyarként ügyeskedek, meghallottam ezt a lehetőséget, kipróbálom. Pályamotor, nem utcán rajoskodok vele. :-)
Ne fogadj rá.
Bepadozod és még jobb lesz. Könnyített főtengővel meg még jobb lenne.
Én is maradok a másik tárcsa effektnél. A fék és a medve nem játék...
Akkor tényleg nem foglak utolérni. Max Fehérvár fele...
1-1,5 milla...
Aham. Érezhető a dolog nagyon. Még nem, ez csak a nyers változat.
Igen, most hibátlan.
A fék még bekoptatás alatt. Még nem tudok nyilatkozni róla.
Gondolhatod azt us hogy ha ennyivel orvosolható ez amivel a suzuki több éve betegeskedik akkor a mérnökök orvosolták volna. Egy akkoriba több mint 3 milios motornak mit dobott volna egy ilyen par tizezres orvosolási eljárás. Semmit. Itt ennél többröl vaan szó. Nem kötekedek. Kiváncsi vagyok milyen lesz.
Az a baj ha egy elpattan elesel.
Gondolhatod nem az elsőt csinálja. :-) majd tesztelem és beszámolok. A látványnak én sem hiszek (de mindenesetre tetszetős)