Ha nincs más, igen. Feldözsáraznám kézzel, aztán fúrógépbe fogott smirglipörgettyűvel kipolíroznám. Lehet, hogy Te azt mondod kókány. Vagy azt, hogy pontatlan. Igen, én is tudom. De azt is, hogy működne és azt is hogy azon a fordulatszámon, amin az pillangó "pörög" teljesen mindegy. Ahol jó teflon fogaskerék, oda jó a polírpasztával fényesített kézből csiszolt rézcső persely is. Mellesleg ha ma beszarik holnap kész és ingyen van. A kólás lemezke is 5 éve benne van, fingom sincs mi van vele, működik. Tudtam, hogy jó lesz és az is.
Csak halkan kérdezem a nagyérdeműt.
Vágott slic elöl.
Van olyanom ami beleér és reszeli az első sárvédőt.
Én csesztem el a méretezést vagy csak simán mellényűltam valaminek?
Ez valami michelin power mittudoménmi.
De egy mezei D211 120/70-es is ledarálta a belsejét.
Nekem egy szolidabb van amivel esr-t is tudok merni panelen belül. Van hozzá etalonom. Amekkora pontossággal mér az hobbiszintű erősitőjavitáshoz pont elég. Kőszegi csóka gyártja őket. Bbár mar nem azt hiszem.
Szerintem a motorszereléshez nem kell egyéb, mint türelem, figyelem, (fegyelem ) és az analitikus gondolkodás képessége. Érdeklődés a műszaki dolgok iránt. Rendben, az van akiben nincs - bár nem tudom elképzelni, hogy ez hogy lehet. Azt viszont felfogni nem tudom, hogy akik ezekkel nem rendelkeznek, azok minek motoroznak egyáltalán? A motor műszaki cikk ugyanis.
Nekem pl. bot fülem van, semmi kézügyességem, szolmizálni nem tudok, énekelni szintúgy nem. És milyen meglepő nem vettem még se gitárt se hegedűt. Mivel totál outsider vagyok a témában, mitől jó, ha nekem van olyan?
De értsd meg Cápa, nem mindenki furkál otthon. Nincs otthon dremmelje, meg induktivitás mérője sem. Nem tud hozzá perselyt csináltatni sem, mert tolómérője sincs otthon. Mondom, nem mindenki technikai beállítottságú...
Ha széteszedi akkor esetleg láthatja, hogy a fogaskerék nem illeszkedik. Már is ki tudja perselyezni és kipróbálja, hogy aztán jó lesz-e. Nekem bejött, mert a második pont volt igaz. Lehetett volna máshogy is, de előbb szétfúrtam és megnéztem mi van. Ja és előbb kértem egy másik motort valakitől, hogy ha valami gond van addig legyen STVA a gépben. Végül nem kellett, azóta is megvan a másik.
Pedig neki is van diplomája. Na ennyit ez emberekről. Ha az emberek nagy része legalább mechatronikai műszerész lenne, azoknak szívesen elmondom neki mit kell csinálnia...
Vágott slic elöl.
Van olyanom ami beleér és reszeli az első sárvédőt.
Én csesztem el a méretezést vagy csak simán mellényűltam valaminek?
Ez valami michelin power mittudoménmi.
De egy mezei D211 120/70-es is ledarálta a belsejét.
Csak nehezen (értsd egyáltalán nem) fogadom el. Férfi ember fúr farag, nem nyafog. Főleg nem lesz cukrász.
A cukrász sem áll neki motort szerelni, de szerethet motorozni...
Nekem pl. bot fülem van, semmi kézügyességem, szolmizálni nem tudok, énekelni szintúgy nem. És milyen meglepő nem vettem még se gitárt se hegedűt. Mivel totál outsider vagyok a témában, mitől jó, ha nekem van olyan?
Talán ez már ér valamit. http://muszerek-rapas.hu/spd/A...
Ez is 70e...
Vagy viszem a tripper és nem elhozom, mi?