az volt a mágnes..........4-ből 2 eltünt de ugye a tulaj aszonta hogy azt megnézzette egy villanyásszal és aszonta jóóóóóóóóóó én meg szétboritottam a 2008-as R1-et lett rá rendelve és müködik,azért meg kérdeztünk egy uj árát is...........700ezer az öninditó
Én ha újra születnék olyan szetetnék lenni mint te! Tökéletes, okos, megfontolt, ovatos tökéletes mechanikai rálátás lehetővé tenné hogy meg oldjak olyan problémákat mint például mindent! Megérdemelné a motorom hogy szereljem hisz ki más ha nem én. Megérdemli hogy használjam ezért. A motorszerelők éhen halnának ha olyan emberekkel lenne a föld tele mint én akkor ha újászületnék.
Kol meg csonálnék mindent és ezt mind ingyen. Ha szarrá megy megint akor megcsinálom megint mint ezt addig míg tökéletes nem lenne addig míg megen szét nem megy.
Több téren is elég jol informált lennék. Nem is informált mert saját tapasztalataim fizika, kémia, elektronika és még sok tudományt ismerve és felhasználva olyan dolgokat látnék és felismernék megelőznék javítanék amit egy egyszerű pék nem is lenne képes. Pedig az is kijárta,a 8 ellemit.
Szerintem érdekes. Én is ilyen antiszociális gépész vagyok, mint cápa, kevés a barátom is...
1985 óta nem kellett tekercset mérnem, ha gyanús volt kicseréltem/újratekertem.
Ezért nem gondolom, hogy ördögtől való amit mondok. A különbség annyi, hogy én kimondom, Te meg nem. Ez talán csak technikai kérdés, ami nem is változtat a lényegen. Talán csak annyit, hogy Neked biztos vannak barátaid, nekem meg nincsenek.
Nagyon sok mindent (gyakorlatilag mindent) máshogy csinálok, mint a legtöbb ember. Csak kisebb részben direkt. Nagyobb részben tényleg nem tartom jónak, ahogy csinálják. Hogy hányszor tévedek? Rengetegszer. Minél szélesebb körben próbálsz valamit elsajátítani, annál inkább terhel és annál több idő. Néha emiatt megkockáztatok dolgokat, hogy haladjunk és sokszor nem jön be. Igy mégis jobban érzem magam, mint amikor a szervízből úgy jött vissza a motor hogy 2000km múlva szét is ugrott a blokk. És akkor sem nem az fájt, hogy buktam a szezont vagy két kilót. És nem haragudtam senkire. Csak magara, hogy jó nagy majom voltam megint. Ahányszor adom az életem más kezébe, annyiszor szívom meg, ideje lenne megtanulni. Te hülyegyerek. Már mint én.
Félre ne értsd, tényleg én is azt tartom normálisnak, ha valaki aki motorozik (ez a hobbija, szeretetből csinálja és nem muszájból) érti, hogy mi hogy működik. Viszont ha vki mégse, akkor se mondom, hogy ne motorozzon, csak szimplán meg van a véleményem a dologról és ennyi.
A mechanikára csak egy szó erejéig, sztem nagy részt logika az egész, bár például motort szerelni elsőnek csak úgy állnék neki, ha vki ott lenne mellettem és mondaná mit hogyan. Másodszorra már menne magamtól is, csak nekem kell a 100%-os tudat, hogy meg tudom csinálni, mert nem egy drága motoron akarok vmit elbaszni. Bár azért most, hogy sok dolgot vettem a motorra, jó pár dolgot én magam is raktam fel, de így elsőre azért 2x elolvastam az instrukciókat.
Én veled értek egyet, igaz nincsenek ekkora elvárásaim a motor felhasználókkal szemben.
Szerintem is elvárható némi hozzáértés, vagy problémamegoldó képesség egy adott hibajelenséggel szemben.
Az már egy másik dolog hogy van aki inkább másra bízza és nem áll le vele szarakodni de hogy azt se tudja mi merre kiábrándító.
Van aki még láncfeszesség beállítását is szerelővel csináltatja na azért az már tényleg röhej.
Eszem kenyeret pedig nem vagyok pék de azért a vajat nem kenetem fel rá egy szakáccsal
Egy dolog, hogy én olyan vagyok, hogy minden amit csinálok, azt mélyrehatóan tanulmányozva teszem. Másoknak is ezt tanácsolom és javaslom. Sokkal kevesebb gond van az életben, ha tudjuk, hogy mit csinálunk. Én pl. elolvastam a hitelajánlat minden betűjét és amit nem értettem azt elolvastam üzleti tananyagokban, mielőtt 2007-ben úgy döntöttem, hogy nem veszek fel hitelt motorra. Mások ezt nem csinálták végig. Ma nekem van motorom, olyan amilyen, nekik semmilyen nincs. Persze nem ritkán mondják, hogy vagy vesznek egy rendeset, vagy semmilyet. Picit mosolygok, ha szabad.
Egy másik dolog a mechanika. Már párszol elmondtam, hogy a mechanika nagyban különbözik az összes többi tudománytól, mégpedig abban, hogy az szemrevételezéssel megérthető. Amikor elrúgsz egy követ, az is mechanika. Amikor a csimpánz összetör egy diót, vagy leszakít egy ágat az is mechanika. A megértés képessége velünk van, csak rá kell nézni. Tényleg, még a kenyérsütés is bonyolultabb. Beteszed a masszát aztán valami lesz vele. Kitapasztalni ki tudod, iskolában meg is tanulhatod, de látni nem látod mi történik. A mechanikánál viszont igen. Ezért igen is tartom, hogy amíg a motorkerékpár javítás és karbantartás 90%-ban mechanikai feladat, addig emberi mivoltára kicsit is adó férfi természetességgel veti bele magát.
Nálam mindkét dolog játszik, de az eredeti téma csak a második kérdésre irányult. Természetesen szükség lehet LRC mérőre adott esetben és nem titok nincs olyanom és nem is tudom pontosan hogyan kell használni. Ezt ugyanis tanulnom kéne. De szervómotor meghibásodásának ez csak az egyik lehetséges esete, erre direkt világítottam rá. A másik mechanikai hiba, amit egy szakácstól egy festőművészig bárki meg tudna oldani, ha kicsit is érdekelné hogy működik egy talicska kerék is. Ha esetleg nem tudja és mégis a motorozás világába érkezett azt én furcsállom, ezt az életpályát én nem tudom hogy tud kialakulni. Nem vagyok szociálisan elfogadó típus, kicsit sem. Nem is vagyok rá hajlandó, ez tény.
Egész ingyééé van...
Jah, leesik a mágnes bazz...
Pl nekem sem volt sokáig 36-os kulcsom hozzá...
Ne haragudjatok rám, de én jol szorakozom!
Kol meg csonálnék mindent és ezt mind ingyen. Ha szarrá megy megint akor megcsinálom megint mint ezt addig míg tökéletes nem lenne addig míg megen szét nem megy.
Több téren is elég jol informált lennék. Nem is informált mert saját tapasztalataim fizika, kémia, elektronika és még sok tudományt ismerve és felhasználva olyan dolgokat látnék és felismernék megelőznék javítanék amit egy egyszerű pék nem is lenne képes. Pedig az is kijárta,a 8 ellemit.
1985 óta nem kellett tekercset mérnem, ha gyanús volt kicseréltem/újratekertem.
Nagyon sok mindent (gyakorlatilag mindent) máshogy csinálok, mint a legtöbb ember. Csak kisebb részben direkt. Nagyobb részben tényleg nem tartom jónak, ahogy csinálják. Hogy hányszor tévedek? Rengetegszer. Minél szélesebb körben próbálsz valamit elsajátítani, annál inkább terhel és annál több idő. Néha emiatt megkockáztatok dolgokat, hogy haladjunk és sokszor nem jön be. Igy mégis jobban érzem magam, mint amikor a szervízből úgy jött vissza a motor hogy 2000km múlva szét is ugrott a blokk. És akkor sem nem az fájt, hogy buktam a szezont vagy két kilót. És nem haragudtam senkire. Csak magara, hogy jó nagy majom voltam megint. Ahányszor adom az életem más kezébe, annyiszor szívom meg, ideje lenne megtanulni. Te hülyegyerek. Már mint én.
A mechanikára csak egy szó erejéig, sztem nagy részt logika az egész, bár például motort szerelni elsőnek csak úgy állnék neki, ha vki ott lenne mellettem és mondaná mit hogyan. Másodszorra már menne magamtól is, csak nekem kell a 100%-os tudat, hogy meg tudom csinálni, mert nem egy drága motoron akarok vmit elbaszni. Bár azért most, hogy sok dolgot vettem a motorra, jó pár dolgot én magam is raktam fel, de így elsőre azért 2x elolvastam az instrukciókat.
Szerintem is elvárható némi hozzáértés, vagy problémamegoldó képesség egy adott hibajelenséggel szemben.
Az már egy másik dolog hogy van aki inkább másra bízza és nem áll le vele szarakodni de hogy azt se tudja mi merre kiábrándító.
Van aki még láncfeszesség beállítását is szerelővel csináltatja na azért az már tényleg röhej.
Eszem kenyeret pedig nem vagyok pék de azért a vajat nem kenetem fel rá egy szakáccsal
Egy dolog, hogy én olyan vagyok, hogy minden amit csinálok, azt mélyrehatóan tanulmányozva teszem. Másoknak is ezt tanácsolom és javaslom. Sokkal kevesebb gond van az életben, ha tudjuk, hogy mit csinálunk. Én pl. elolvastam a hitelajánlat minden betűjét és amit nem értettem azt elolvastam üzleti tananyagokban, mielőtt 2007-ben úgy döntöttem, hogy nem veszek fel hitelt motorra. Mások ezt nem csinálták végig. Ma nekem van motorom, olyan amilyen, nekik semmilyen nincs. Persze nem ritkán mondják, hogy vagy vesznek egy rendeset, vagy semmilyet. Picit mosolygok, ha szabad.
Egy másik dolog a mechanika. Már párszol elmondtam, hogy a mechanika nagyban különbözik az összes többi tudománytól, mégpedig abban, hogy az szemrevételezéssel megérthető. Amikor elrúgsz egy követ, az is mechanika. Amikor a csimpánz összetör egy diót, vagy leszakít egy ágat az is mechanika. A megértés képessége velünk van, csak rá kell nézni. Tényleg, még a kenyérsütés is bonyolultabb. Beteszed a masszát aztán valami lesz vele. Kitapasztalni ki tudod, iskolában meg is tanulhatod, de látni nem látod mi történik. A mechanikánál viszont igen. Ezért igen is tartom, hogy amíg a motorkerékpár javítás és karbantartás 90%-ban mechanikai feladat, addig emberi mivoltára kicsit is adó férfi természetességgel veti bele magát.
Nálam mindkét dolog játszik, de az eredeti téma csak a második kérdésre irányult. Természetesen szükség lehet LRC mérőre adott esetben és nem titok nincs olyanom és nem is tudom pontosan hogyan kell használni. Ezt ugyanis tanulnom kéne. De szervómotor meghibásodásának ez csak az egyik lehetséges esete, erre direkt világítottam rá. A másik mechanikai hiba, amit egy szakácstól egy festőművészig bárki meg tudna oldani, ha kicsit is érdekelné hogy működik egy talicska kerék is. Ha esetleg nem tudja és mégis a motorozás világába érkezett azt én furcsállom, ezt az életpályát én nem tudom hogy tud kialakulni. Nem vagyok szociálisan elfogadó típus, kicsit sem. Nem is vagyok rá hajlandó, ez tény.