Eszköz nélkül nem tudsz otthon lapkát becsiszolni, és a legtöbb embernek nincs egy nyamvadt nyomatékkulcsa sem. Pont a sportmotoron hirdettem egyet 2000-ért a kutyának nem kellett, börzén megvették.
Máskép mondom,meg tudná csinálni sok ember,de idő,energia,pénz befektetés lenne hogy tényleg jól meg tudja csinálni.
És lehet hogy a szakmájában amiben tuti legyen az mondjuk kísérleti biológia vagy szálloda marketing több pénzt keres és gyorsabban mint ha nekiesne totál retkes aludaraboknak.
Ez inkább keres egy szerelőt kifizteti és megy tovább.
Én speciel szinte minden mechanikus dolgot meg tudok oldani,de ez nem volt így mindig.Ki kell túrni mi a menete a dolognak,ezután beszerezni hozzá a szerszámokat,helyet kell biztosítani,és legfőképp időt hogy ne este 10-11-ig kelljen megoldani a feladatot úgy hogy másnapra már mennie kelljen.
Mert úgy bocs de nem megy.Gyűlölöm összecsapni.
És aztán ott van az engine management/fuel system amihez tényleg iskolapadba kéne ülnöm.Ez meg nem megy már az én koromban olyan könnyen.
Pedig érdekelne,nyitott az ECU,és csak egy sima OBDII kábel az egész.De valszeg többet ártanék mint nyernék.
Azokkal az emberekkel mi van aki lecseréli az olajat a saját motorján meg az ilyen apróságokat megcsinálja magának, de egy szelephézag vagy injektor/karburátor szinkront szerelőre bíznak inkább?
Ok, akkor most bevallottad hogy egyet értesz. Tehát az kell, hozzá hogy egy ember ne egy 10 éves gyerek szellemi szintjén legyen. Én ehhez ragaszkodnék, ha ettől nagyképű vagyok akkor legyek az. Hogy ha valaki nem tudja megcsinálni abból következik-e hogy milyen szinten van, azon lehet vitatkozni, de most nincs kedvem.
10évesen már csukott szemmel húztam szét a Simson blokkot. Mindig főtengelyes lett a geci aztánszerelhettem a haverokét is. A dolog vagy érdekel valakit, vagy egész életében fél a csavarhuzótól, és inkább szerelőhöz megy.
De. És?
(Amúgy az olaj rossz példa, mert pont egy olyan téma, amiben a legképzettebb mérnökök is tanácsra szorulnának. Az olajat nem lehet szemrevételezéssel megérteni. Arról volt szó kelle-e diploma, vagy előélet, vagy műhely vagy tehetség vagy mit tudomén mi egy kézben fogható alkatrész tanulmányozásához, vagy szétszedéséhez. Nem. Semmi nem kell hozzá.)
Sziasztok!
Ti hol szerzitek be a GSX-r alkatrészeket?Én konkrétan vezérműlánc feszítőt keresek!Bontottan ezt érdemes venni szerintetek?
Köszi a válaszokat!
És lehet hogy a szakmájában amiben tuti legyen az mondjuk kísérleti biológia vagy szálloda marketing több pénzt keres és gyorsabban mint ha nekiesne totál retkes aludaraboknak.
Ez inkább keres egy szerelőt kifizteti és megy tovább.
Én speciel szinte minden mechanikus dolgot meg tudok oldani,de ez nem volt így mindig.Ki kell túrni mi a menete a dolognak,ezután beszerezni hozzá a szerszámokat,helyet kell biztosítani,és legfőképp időt hogy ne este 10-11-ig kelljen megoldani a feladatot úgy hogy másnapra már mennie kelljen.
Mert úgy bocs de nem megy.Gyűlölöm összecsapni.
És aztán ott van az engine management/fuel system amihez tényleg iskolapadba kéne ülnöm.Ez meg nem megy már az én koromban olyan könnyen.
Pedig érdekelne,nyitott az ECU,és csak egy sima OBDII kábel az egész.De valszeg többet ártanék mint nyernék.
http://youtu.be/0hE2GnnqWWE
(Amúgy az olaj rossz példa, mert pont egy olyan téma, amiben a legképzettebb mérnökök is tanácsra szorulnának. Az olajat nem lehet szemrevételezéssel megérteni. Arról volt szó kelle-e diploma, vagy előélet, vagy műhely vagy tehetség vagy mit tudomén mi egy kézben fogható alkatrész tanulmányozásához, vagy szétszedéséhez. Nem. Semmi nem kell hozzá.)
Ti hol szerzitek be a GSX-r alkatrészeket?Én konkrétan vezérműlánc feszítőt keresek!Bontottan ezt érdemes venni szerintetek?
Köszi a válaszokat!