Hát ezek szerint már határ volt, de szerencsére nem volt gyors, mert szűk volt a kanyar.
Éreztem én hogy baj lehet és nem fogja kiadni, de jöttek szembe, úgyhogy nem mertem elcsukni, nehogy akkor menjen el. Ez végül is sikerült, kivártam gázon és csak 10 méterrel később ment el, de addigra a szembe jövő már elment.
Pedig nem vagy letiltva.
Nem, mert tróger az ismerősöm akivel csináltam.
Igen, 15 fokozatban állítható volt a villogás száma meg az időzítés is(a két felvillanás közti). Meg lett bele még egy beállítás amivel a felvillanás időzítését is tudtad állítani(hogy mennyi ideig világítson).
Tegyél fel hátra pályaidomot, a segédváz felére nincs szükség, akkuból is van könnyebb, kipufogót is tudod rövidíteni, oldal támasz nem kell a motorozáshoz, már 10 kiló körül tartunk. Utána jöhet az endurance lámpa és a karbon.
Azthittem véglegeltűntél baszki ne ilyesztgess!
Nincs szétkapva (a blokk) ha ez megnyugtat. Első villát cseréltem, csak nem foglalkozom vele csak heti 1 órát, aztán nem halad.
Nem vagyok bizonygatós típus, de ezen már túl vagyunk szerintem. Euroringen majdnem a vonalig keresztbe állt a kormány pedig gyorsváltó nélkül váltottam és ezalatt két másik ezres motort megelőztem (na jó, V2-es volt mind a kettő) szerintem nagyon nem volt hova bizonygatni a dolgokat. A mozgási energiát a teljesítmény lapátolja össze, az a fordulattól is függ, az meg attól, hogy mi forog a vasban. Tehát amíg a vashoz valaki nem nyúl, addig azért nagy csodát ne várjon. De nekem is van ellenségem. A tömeg.
(Kicsit fogyni kéne. )
Az előzőben írtam neked is, erre az eltűnik...
A féklámpa villogtato biznisz megy még?
Úgy rémlik, hogy anno nem volt képes a relatív gyors ütemű villodzasra... Változott azóta?
A kép bizonyítja, hogy ez nem a teret, hanem a villát gorbiti
A géped pedig miért van már megint szetkapva, he ?
Csak nem fejedbe vetted, hogy bebizonyitod a topiktarsaidnak, hogy a hajukra kenhetik a pc, pufo, filter "tuningot" / finomhangolast / ameddig a vegfordulatot nem tolják ki 1-2ezerrel ?
Szia,
Lézerrel vágatni? Ilyet? Maradjunk a CNC-nél.
Inkább komplett fogsz kapni, mármint nem fogják legyártani neked, vagy többért mint a bolti fajta... http://www.x-bike.hu/LSL_tunin...
Éreztem én hogy baj lehet és nem fogja kiadni, de jöttek szembe, úgyhogy nem mertem elcsukni, nehogy akkor menjen el. Ez végül is sikerült, kivártam gázon és csak 10 méterrel később ment el, de addigra a szembe jövő már elment.
Nem, mert tróger az ismerősöm akivel csináltam.
Igen, 15 fokozatban állítható volt a villogás száma meg az időzítés is(a két felvillanás közti). Meg lett bele még egy beállítás amivel a felvillanás időzítését is tudtad állítani(hogy mennyi ideig világítson).
Nincs szétkapva (a blokk) ha ez megnyugtat. Első villát cseréltem, csak nem foglalkozom vele csak heti 1 órát, aztán nem halad.
Nem vagyok bizonygatós típus, de ezen már túl vagyunk szerintem. Euroringen majdnem a vonalig keresztbe állt a kormány pedig gyorsváltó nélkül váltottam és ezalatt két másik ezres motort megelőztem (na jó, V2-es volt mind a kettő) szerintem nagyon nem volt hova bizonygatni a dolgokat. A mozgási energiát a teljesítmény lapátolja össze, az a fordulattól is függ, az meg attól, hogy mi forog a vasban. Tehát amíg a vashoz valaki nem nyúl, addig azért nagy csodát ne várjon. De nekem is van ellenségem. A tömeg.
(Kicsit fogyni kéne. )
A féklámpa villogtato biznisz megy még?
Úgy rémlik, hogy anno nem volt képes a relatív gyors ütemű villodzasra... Változott azóta?
A géped pedig miért van már megint szetkapva, he ?
Csak nem fejedbe vetted, hogy bebizonyitod a topiktarsaidnak, hogy a hajukra kenhetik a pc, pufo, filter "tuningot" / finomhangolast / ameddig a vegfordulatot nem tolják ki 1-2ezerrel ?
Lézerrel vágatni? Ilyet? Maradjunk a CNC-nél.
Inkább komplett fogsz kapni, mármint nem fogják legyártani neked, vagy többért mint a bolti fajta...
http://www.x-bike.hu/LSL_tunin...