Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is vettem ilyet! Szar.
Ez nálam is viszi a pálmát, kegyetlen szar
Ninjá val történt.
Lehet már megtanulták gyártani lassan.
Ez volt a legszarabb patent amit láttam!
Aham. Csörgök...
Pedig gyárilag nem írnak oda rögzítőt.
Azért én szoktam használni...
Sziasztok Márkatársak!
Tudom, hogy ez nem az alkatrész rovat de már egy több körös bontó körbetelefonálás után jutottam arra, hogy talán közületek tud valaki segíteni: Gsxr1000K6-hoz keresek első-alsó villahidat(amin a két kis ütköző van). Megköszönném, ha valaki akinek van vagy tud olyat akinek van jelentkezne.....:) Előre is köszönöm a segítségeteket.
Fasza. Arra azért nem fogadtam volna, hogy ez K3-al is simán megtörténhet (más megtámasztás a nyeregnek). Vagy még Ninjával történt?
Nekem is volt már hátso féknyereg. Mistam a motort azt hozzáérrem a nyereghez az meg fityegett. Na mondom ez mi? 1 csavar fogta abbol is pár menet már csak. Mielőtt lemostam 270 - el kergettem. Azt hiszem az a nap a másik szülinapom.
Oszi jössz a fékért? Esetleg a szombati börze jobb lenne neked?
Megvan még ez a fehér szörny?
Ez sem mai kép gondolom Telitallppal talajt fogni CZ-ről azért nem gyenge
Biztos, hogy nem Suzuki alkatrész, de méretpontos. Nem volt vele gondom, jól illeszkedik. A probléma szerintem ott van, hogy a sok szét-összerakástól már kicsit kopottak a furatok az idomban.
Az lenne az extra brutál...gyorsan kiszámoltam, h 171-nél nem lenne gyorsabb a motor...de addig?
Arra inkább a 250-es extra-rövid áttételét tenném a 61/13-at. Nekem 58/14 volt.
Gixxerre jó?
Amit kapni fogsz az is sztem rossz lesz.
Az első képen egy gyári van. Amúgy azt is lehet kapni nem horribilis áron. Én pl Japánból rendelem, mert már tudom a gyártóját, meg a típusszámokat(harmadik kép).
A másodikon az ebay-es pl, amiből itthon is vásárolnak. Sorjás, szar anyagból, nem lehet benyomni, utána meg ha szeded szét tovább nyomni, letörik a füle, lötyög a furatba stb...én meg anyázok amikor ilyenekkel hoznak ide szerelni motort, aztán egy idom levételhez is fúrhatom ki ezeket a szarokat...
Ja. 58 fogú, hogy csak 150 legyen, ne 170.
Ja amúgy nem vettem észre, hogy a farokidomról van szó. Ott nekem eleve nincs.
Azé van rajta lánckerék...
Szia,
És milyet kaptál? Gyanítom nem olyat mint a gyári...
A CZ és a GSX-R között számomra az volt a különbség, hogy a CZ mindig elkészült tavaszra.
45Ló, rohadt sok nyúton de csak 8000-től, 4 gang, száraz kulplung, ahogy kell. Normális elindulások lehetetlenek, 150 a vége a tereptől függetlenül.

Hát nem pont olyan, mint egy fehér cápa? Uszonyai vannak.
Én meg csak a 380-ast ismerem (egyből a királykategóriába neveztem ). 250-ből csak Husquarnát próbáltam hasonló korút, az sehol nem volt Csehszlovákia büszkeségéhez képest. Az finom gép volt. A 250-es KTM-et (`70-es évek vége) viszont megmutatnám egy-két mai krosszhuszárnak, csak hogy a fejüket láthassam. Kb. 20 centivel van magasabban az ülés, mint egy mai 250F-en.
Nem tudom hol laksz,de Budapesten van egy olyan bolt,ahol aztán minden fajta kárpitbolha van.
Mert nem csak a furat számít,hanem a mélység,hogy hol kell neki szorítani.Na meg maga a kialakítás.
Amikor a haveromnak raktam össze a motort ő ott vette,elmondta milyen típushoz kell,de azért vitt magával mintát is.
Na az mind tuti volt!
A CZ tényleg kegyetlen durva, habár 380-assal nem sikerült mennem csak 250-essel. Emlékszem, valamelyik magyarországi veterános versenyzőnek volt 380 blokkos pályamotorja. Ő mondta, hogy annyira rezonál, hogy nem látja rendesen a féktávokat.