Nem mindegy milyen motoron van,és mennyire van emelve a gép hátulja...de még az sem mindegy hogy helyezkedsz a motoron! ...én is pislogva halgattam,de itt az élő példa. Hétfőn lecserélik a gumikat,kiderül...
milyen gumi van fent?
a dunlop valamely szériája "szitált", bár nekem a d209-re is azt mondták fog, de valszeg mivel más első gumim van ezért nem csinálja...
Megnézték ma szervízben,nem a kormánystabilizátor a baja...megnézték a kormánycsapágyakat,az is jó....átküldtek gumishoz centírozni,azzal sincs probléma,már csak a gumi maradt hátra....de ha nem az lessz a baja,tökönszúrom magam
fel szokott 1 kicsit levegősödni, amit hallhatsz is ha fordítod a kormányt amikor át"pattan" a levegőbuborék a csillapítóegységben, vagy ha nagyon sok a levegő akkor már "szörcsög".
nekem elég volt eddig utántölteni (alján egy 2es imbuszcsavar), de lehet az olaj sűrűséggel is játszani....
Majd kérnénk a tapasztalatokat...
de nekem mondom nem csinálja a 190/60-as, elöl pedig racetec k1-es első van.
a dunlop valamely szériája "szitált", bár nekem a d209-re is azt mondták fog, de valszeg mivel más első gumim van ezért nem csinálja...
mert láttam egy hirdetést amire azt hittem eladod....
Mondjuk a K4-en gyári volt és nem volt vele semmi bajom.
nekem elég volt eddig utántölteni (alján egy 2es imbuszcsavar), de lehet az olaj sűrűséggel is játszani....
Max. sűrűbb olajjal töltöd fel.