Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy személy alatt,ha rendesen ki van forgatva,kettes csutkán beszitál a gépezet eleje,két személy alatt semmi....... megdöglött a csillapító?
K5 gyári kormánylengéscsillapítója állítható?
Minek?


most néztem a lámBát, vannak hiányosságai :-) de szívesen odaadom, ha be van építve nem látszik a letört rész...
Írd meg hogy mennyi a csavaroknak a távolsága. (lyukközepet írj)
akkor k4-hez is jó :-)
kézzel csukd be, amikor ráadod a gyújtást kinyitja....

elvileg van lámBám, de majd erőt veszek magamon és megnézem a padláson, karcmentes púpom is van de csak k3 narancs színben
Helló mindenkinek!

Van egy eladó Leo Vince bold on sportkipufogóm K1,K2,K3.-as Gsx-R hez. Bármelyik köbcentihez jó. Nem kell hegeszgetni a gyárival megeggyező 4 csavaros felfogatása van.
(A sportdob nem az enyém csak egy ismerősöm kért meg hogy bonyolítsam le mert ő kint él...)

ez a hírdetése:
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...

Hell
szerintem mikor ráadod a gyújtást akkor megmozdul, én legalább is úgy emlékszem....
A felső pillangószelep-sor mozgását a motorelektronika vezérli a fordulatszámtól és a terheléstől függően. Mivel ebben az esetben nincs fordulatszám és terhelés, gondolom ezért nem mozog.
Kikérném a véleményeteket!
Ha leveszem a levegöszűrő fedelét,látszanak a folytószelepek.Na most;gyújtást rá:semmi,beindítom:semmi,fordulaton:semmi-t nem mozdulnak.Fi nincs,megy mint az állat,299 sima.
A kérdésem:hogyan ,és mikor mozdulnak el a folytószelepek.
Üdv!
Szükségem lenne gsxr1000 K3 hátsó lámbára,vagy ha van külön,akkor csak a búrára,mert sajnos betört.Meg kellene egy púp is(nem baj ha karcos,lehetöleg szürke)
Ha tudtok segíteni az nagyon jó lenne.
Megtettem...köszi
Köszönöm.....az első alsó,és a hátsó teló nincs benne? már bocs az elégedetlenségért ...ha már belekezdtem,betekergetem az összeset
15 perc mulva megmondom, addigra megvásárolom a repair manual-ját
Ehhez valami kompetensebb embert kérdezz, mondjuk oszit, csak ő épp nyaral valahol.
Már csak jól kellene beállítani......nincs valami fáma ezeknek a kis csavaroknak a tekergetéséről?
Uhh, az kanyarban nem túl egészséges.
Megoldódott a probléma,nem egyformán volt belőve a két teló.....
Vagy centíroztatni kellene a kereket gumicsere után.
Ez azt jelenti,hogy a tengelynél lévő jelölésnek nem kell mindkét oldalon azonosnak lennie?
No problem. Egy picit állítani kell a hátsó keréken...
Az ismerosnek mar voltak ilyennel negativ tapasztalatai... hore eldeformalodott a hasidom (kipufogo ugye ott megy...)
Nem azt mondom hogy a tied ugyanez lesz, de azert ugye ismerjuk a kinai termekek fantasztikus minoseget (mar amikor nem egy nagy gyartonak gyartanak (nagyjabol) ellenorzott korulmenyek kozott... akkor azert tobbszor jobban szamit a kulcsiny (na azert errol is lehetne regenyt irni... )

azert sok sikert
hahó ifjak! a kormányt elengedve ugye nyíl egyenesen kellene futnia a gépnek? az enyémen kicsit balra kell tennem a súlyt,ez ugye nem normális? a kerék jól van belőve,a váz állítólag nem volt sérülve....ötlet?