Pedig kurva idegesítő, vmi csak nem kóser ha így szól. Remélem sikerül rájönni. Én is inkább jobbról hallom fent. Majd ha meg van, azért érdekesség képen megírom, ha érdekel.
Ne is foglalkozz vele. Nem km-t veszünk hanem állapotot.
4-5 km/h. Nem tudnám megmondani, nekem csak 1szer volt fent /50.
Inkább /55-öt használok, főleg 200-ba.
Én hat éven át hallgattam ezt a recsegő-kattogó hangot megállásnál a K4-en. Minden tökéletes volt, mégis csinálta, senki nem jött rá mi az. Felülről jött és inkább jobbról. A Jt lánckerék nem gyári...
Jónak érzem én is, igaz kicsit ront a gyorsuláson, de nem hiszem h nagyon észrevehető lenne. Kicsit utána googliztam a témának, elvileg 3% körüli eltérést okoz a valós sebességben. Lehet h majd idővel (pl lánc cserekor) kap egy 43ast hátra a 42es lánckerék helyett.
Akkor ennyit arról, hogy gyári a láncszett rajta. Ezek után a km is kérdéses. Mondjuk ezek csak számok, amúgy rendben van sztem a motor 10 éves létére. A 190/50-es hátsó gumi helyett fent lévő /55 sebességben mennyit csal kb? Vagy mennyire érezhető vele a gyorsulás romlása?
Biztos, h nem! A gyári lánckerékről meg lehet mondani, h gyári, főleg az elsőről, mert azon van egy gumi rezgéscsillapító. Ami semelyik utángyártotton nincs.
Szia! Épp most akartam írni. Kicsit túl aggódtam, a jobb oldali kb 1mm-t, a bal oldali még annyit se lóg előre-hátra. A hang amit hallok se onnan jön, bár még mindig nem tudom, hogy honnan. Behúzott fékkel ha fel le erősen megrángatom, akkor jön fentről fémes kattanás. Én még mindig azt mondanám rá, hogy kormánycsapágy, bár felemelt első kerékkel nem érezni a kormánymozgatáson, hogy vmi nem lenne oké. Viszont terhelésen amikor a az első futómű előre vagy hátra mozdul, jön a reccsenés. Ötlet?
Minek?
Nem ilyen célból venném.
De majd meglássuk.