igazat adok.........most igaz én leáttételeztem a K3 1000-ret 15-45-re,de gyárival is egy vadállat,igy meg pláne aki nem tud 1kerekezni az is 1 kerekezik vele
Ezért nem is mentem el a próbára. Az összes japán naked le van butítva a sportmotorhoz képest és azt "kommunikálják", hogy meg van izmosítva a középtartomány, meg egyebek. A firkászok meg össze-vissza kozmetikázzák, aztán látom, hogy farmerbe, sportcipőbe ült rá a tag cordura dzsekiben.... . Most már ott tartok, hogy amíg egy motorra a firkászok nem írják rá, hogy kész életveszély és tilos lenne forgalomba állítani, addig nem igazán érdekel. (Csak jelzem, hogy K5-1000-re ezt mondták anno. )
Szóval ne ostorozd magad, én ezt az utat már végig jártam. Minden motor kurva jó, mindegyik dögös, izgalmas, húdehúde, minden naked, meg SV és a többi. Aztán mégis mindig ezres sportgépnél kötnek ki azok akik a tényleg izgalmas motorokat keresik.
Voltam kint, kipróbáltam a GSX-S1000-ret, nem mondom hogy rossz volt mert nem volt az, de hogy ennyit tud egy ilyen 2015-ös "csoda" masina.....röviden csak annyit hogy CSALÓDTAM!
Egy dolog jó volt benne.....nem vágyom már/most/egyenlőre másra a K2-őnél.
Nekem is csinálja nagyon alacsony fordulaton tartott gáznál pötyögve, rángatja a váltót, szaggat, (nem mindig) de ezt csinálta kipu szeleppel és most anélkül is. Állítólag ezek ilyenek.
Nekem is ilyen a K8. Exup kiiktatva, katalizátor 2 gyári dob a polcon, helyette 1 dob. Padolás után is az alapjárat picit ugrál (1250-1500), de a lőtéri kutyát nem érdekli, nem alapjáraton döcögök vele
egyenlőre megvagyok vele eglégedve..... alacsony fordulaton ha elkezdem neki huzni olyan érdekes kotyogo hangja van de magason nem jelentkezik... olajat még nemcseréltem rajtam nemtudom hogy a megfelelő olaj van e benne de arra kíváncsi lennék hogy ki milyen olajat használ illetve kinek milyen vált be... erről szeretnék hallani hogy kinek mi a jó...
Az exup szelepnek csak annyi a dolga,hogy alsó tartományban kicsit erősebb a motor (amiben nem nagyon hiszek) és ha ki van kötve attól nincs ilyen jelenség. Cimbimnek volt K4 1000-je aminek csak az alapjárata hullámzott amikor le lett cserélve a gyári dob és beállítás után egy brutális dög lett mindenhol. Ez a kipufogó gáz mérés nem tudom,hogy mennyire hatásos,mert állításnál több dolgot is nézni kellene egyszerre.
Igy van ezert szarok ra. Valamint van benne egy power box. Vagy speed box tudja a tokom hogy hivjak. Nem tudom hogy esetleg az is bele tud e szolni az ilyenbe.
Nem. Nem padon van beállìtva. Gyari leomlom van kiiktatott gazvezerlessel es azon van egy nyílt martin dob. Az alapjaratom ennek koszonhetoen kicsit ficereg ez meg siman jo. Gyar dobbal stabilabb lesz ami normalis. Egy gazellemzo ketyere vizsgalja az elegetett gaz osszetételet es az alapjab szamitogeben tudja a szerelom allitani a kakot neki. Ennyi. Szerintunk ez a rangatas lehet a dobtol is valamint a kiiktatott kipufogogaz vezerlo szeleptol is lehet.
Egyesek a hullámzó alapjáratból eredeztetik ezt a jelenséget, városban zavaró, egyébként egy sportmotort úgy is magasabb fordulatszámtartományokban használnak.
Padon be van állítva a nyitott dobhoz? Nekem amikor felkerült a nyitott rendszer alapjáraton össze-vissza hebegett, hatalmas luk volt benne az alsó tartományban és gáz vissza engedésnél nagyon durrogott...
Beállítás után minden megszűnt.
Stabil kis fordulatot nem szereti, terheletlenül oda-vissza rángatja a sebváltót, láncot. Mondjuk az enyém olyan 3000-ig ilyen, igaz, meg is van etetve rendesen.K5, 7, 9-en ilyesmit nem tapasztaltam, k1,2-vel meg nem mentem.
Be hebeg. Kis lassú kanyarokba mikor gurulok indulasnal akkor 1500 utan lenyelezem ott kicsit berangat betorpan. Aztan huz . Mintha sokat kapna de elvileg bevan love a gep. Kibocsajtasa is jo erteket mutatott. Nem tudom...
Ugyan ilyen fehér hasúm van. Pont venni akarok ra felnicsikot. A feher az nem tetszik, a piroson gondolkodtam és latva a tied,,, az lesz. :) Irj róla milyen. Nekem olyan 1700 korul rangat (kottyog mint egy kotló). Alitolag a dobom miatt.
Szóval ne ostorozd magad, én ezt az utat már végig jártam. Minden motor kurva jó, mindegyik dögös, izgalmas, húdehúde, minden naked, meg SV és a többi. Aztán mégis mindig ezres sportgépnél kötnek ki azok akik a tényleg izgalmas motorokat keresik.
Egy dolog jó volt benne.....nem vágyom már/most/egyenlőre másra a K2-őnél.
Legalábbis a sporttraktoron 1400-ra állítottam.
Beállítás után minden megszűnt.