Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki milyen olajat használ és ajánl a tásaknak? Ipon, motul, castrol, repsol?
Nekem is a 600as a 10w40 300Vből az első 3-4ezer km alatt egy cseppet nem eszik, aztán a következő 2000 alatt kb 2 decit hozzá kell öntenem. Mondjuk azt az olajat elvileg 3ezrenként kukázni is kéne, át is váltok 7100ra köv cserénél, kíváncsi leszek a különbségre.
Jócskán sokért hirdeti,de ha valós a km és tényleg hibátlan akkor egyszer valami fanatikus rá fog csapni. (egy 98-as Tdi 4-es golfért 1.6M-et kínáltam pár hónappal ezelőtt amiért elég sokan hülyének néztek,de mire mentem volna érte rám ígértek és gerinctelen volt az eladó és eladta. 60-ezer km, teljesen gyári és hibátlan...)
Mááá megint hirdeti...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_limited_edition-9287617
Kösz a választ!
Hidd el, abban a motorban még van tartalék...
Utcán a régi sradom nekem sem ette pedig le is volt àttételezve. Mikor elkezdtem kihasználni (nem utcán ) akkor a friss olajjal semmi, de 1000 km után ahogy kezdett az olaj hasznàlódni már kezdte csipegetni... persze ha ott használod ahova terveszték és megpróbàlod kihozni belöle a maximumot. 3000 km-es csereperiódus alatt minimum 2 dl (saját tapasztalat)...
Könnyen lehet.
A régi SRAD-om, az ette rendesen. Na, azt én is úgy használtam, h amikor ledadogott, akkor kellett váltani...
Kíváncsi lennék a Yoshi vezműtengelyre...
Tuti valami Stage 3-as cucc
Ha az a motor valóban "olyan" lenne mint írja/mondja akkor nem ennyiért adná.....szerintem. Vagy ha valóban jó vétel lenne ennyiért már elvitték volna.

Enyém se eszi az olajat, az lehet hogy kicsit fél fölé töltöm olajcserekor de mikor jön a következő csere ha fogyott is belőle max fél alatt lehet kicsikét és ha emiatt rá is töltök csak biztos ami biztos alapon teszem és nem hinném hogy 1 decinél többet. (K2 kb53.000km Motul 5100 10W50 és forgatom)
A 600-ast 750-est tiltásig forgattam az 1000-st már ritkábban.
Akkor biztos a különböző motorozási stílus miatt van az,hogy nálam minden motor eszi,de nem is szoktam tiltás előtt elváltani
(a K9-et nem néztem még,de az lehet,hogy így sem eszi)
Akkor valszeg nem használod ki a vasat rendesen...
Nekem 1 gixer se evett meg 1 félcent olajat se pedig volt k5,k6,k7 500-1000-ig.
Azt mondta a csávo a tiltás kiiktato is benne van... ettöl félek h akkor amiadt nagyon szétlehet hajtva...
Forgattad is gondolom rendesen.
Biztos fogyaszt, de ritkán nyomom azt az üzemmódot, amikor 12500-nál váltok el, és ugye tudjuk, h nagy fordulaton jobban eszi az olajat. Akkor úgy mondom, h amikor olaj csere van, úgy töltöm, h az ablak tetejéig van az olaj, és amikor cserélem 5-6000 múlva akkor is az ablak tetején van. Sose töltök utána egy csereperiódus alatt! De majd egyszer lemérem neked pontosan, h mennyit eresztek le belőle. Valószínű fél liter hiányát észrevenném...
Ha blokkot kell felújítani, akkor 2-300 között számolhatsz.
Persze, mert nem hívta senki más sem...
Ez olyan mint egy régi hirdetésben látott szöveg.
"Eladó sportmotor...megy 300-at is!"

Fényképez bizonyítékom van bíró úr!
Miaz ? :) jovan az agyalok rajta nagyon látok benne ráciot... agyalok még rajta
Ezt akis 50 est is senagyon akarta... otthagytam s 3 nap mulvairt sst hogy kicst enged belöle
Egy patent K4 1000 szerintem minimum 1M. és valószínű,hogy 70-ezerről van 30-ezerre vissza húzva az órája. Mérlegelned kell és csak Te tudod eldönteni,hogy neked megéri-e. (tapasztalatból mondom ha előveszed a zsetont és látja az eladó,hogy komoly vevő vagy akkor többet le lehet alkudni)
Voltam megnézni... az árbol enged... de annyit h kerek legye az összeg.. amotorral foglakozni kell.. 200 lovat énse éreztem benne denemvolt rossz. Xenon ki a arsze gyári már a többi acsavrk meg a idm amivel foglakozni kéne. Fkbeéte nemsokat használtak lánc-lánckerék jo... inkább az idommal kell foglakozni... mg egy uj rendszám mert sérülve volt de csak annyi vázkerék gumi minden rendbe... nemtom h annyit megér -e...
Király vagy mert megfejtetted a rejtélyt