Nem volt erre vonatkozó objektív mérés vagy próba, de nyilván nem. A K5 köbcentire több, más az injektora, más a hengerfeje. Nyilván ezek is mind számítanak, így az, hogy egy K5-nél jobb legyen nem volt elvárás.
Szó sincs erről. Egyszerűen csak egy írott fórum nem alkalmas arra, hogy utolsó részletig kivesézzük ezt. És mivel Te magad nem csináltál ilyet, viszont az egyik legjobb technikusnak fizetsz érte vagy kompetens, vagy érdekelt nem vagy abban, hogy választ adjak. Kénytelen vagyok arra gondolni, hogy kötekedsz vagy oda akarsz kilyukadni, hogy én valamit elrontottam. Előbbi nem zavar csak nem érdekel, a másodikra meg kíváncsi nem vagyok. Ennyi.
Sokkal több eredményt elértem mint ami szakmámból kifolyólag elvárható és sokkal kevesebbet annál, mint amit egy komoly szakember el tudott volna érni (akár csak több pénzzel is). Élvezem a motorozást mások szerint jól megy a gép. Ez legalább 75%-ban a saját munkámnak köszönhető. Én ezzel elégedett vagyok, ha úgy tetszik erre verem a nyálam.
Akkor jön az apró szőrszál hasogatás és még beesnek ide tízen "bocs, hogy bele vau, de" kezdetű mondatokkal, amelyek aztán egyesével forgatják ki az összes részletbeli, vagy fogalmazási apróságot azzal kapcsolatban amit leírtam és a végén kiderül, hogy én nem értek hozzá. Ami egyébként igaz is. Nekem ez nem szakmám, nem is tisztem másokat vezérmű tuningolásra tanítani. Sokan vannak akik jobban is csinálják és alaposabbak nálam. Én csak annyit teszek, hogy vállalom amit csináltam. De csak addig, amíg az szükségszerű. Ha minden egyes magyarázattal öt másik vizsgakérdést kapok, az már nem szükségszerű.
Attikám, bolond lenne el árulni Cápa Dr. Nekünk sem mondja meg a szerelőnk hogy mennyit késleltetett, vagy siettetett akár a szivó, akár a kipufogó tengelyeken (csak sejtésem van)! Csak megkérdi mindig hol menjen nagyon a motor! És mennek is!
Természetesen NEM! Van nekem erre megfelelő ember aki csinálja nekünk a verseny blokkokat! De rálátásom nekem is van a dolgokra, 2 dolog miatt, mivel nekem autószerelő a tanult szakmám, amit csináltam is, és már túl régóta benne vagyok a motor versenysportban (2000 óta)! Ugy hogy amit most előbb le irtál az nekem nem minden vág össze (főleg a fokolás hiánya, de az így van jó, nem kell hogy mindenkinek "kurva" gyors motorja legyen !), de ha neked úgy jól működik akkor semmi baj!
Soha nem mentem K7-el arról nem tudok véleményt mondani,de azt tudom,hogy a K9 egy teljesen új motor és azon kívül,hogy papíron egyforma a lóerő a K7-K8-al semmi más nem passzol bennük. Azért biztos nem olyan mint egy 600-es,de szerintem tuti jól megcsinálták.
Tegnap mehettem egy k7 ezerrel a bükkben, tényleg ütős az ereje. Viszont kanyarban a kis fordulékony 600asom után furcsa volt a lában között lévő plusz súly, szinte bele kellett erőltetnem a kanyarba. Gondolom azért majd meg lehet szokni :)
Másik téma a lendkerék. Szét fog robbanni könnyítés után, nem lesz nyomaték elinduláskor, stb. Sokkal jobb lett, mint gondoltam, csak utána esőben nem kellett motorozni
Ugyanez a sírás ment amikor a Z1000-be bele akartam rakatni a kawa szerelőnél a zx9 tengelyeket. Nem lesz jó, összeér, fokolni kell. Lófaszt. Gyári állásban belekerült a 2 tengely ha jól emlékszem egy jeladót még át kellett szerelni és sokkal jobb lett a motor, főleg 8000 fölött. Azóta se robbant fel
Persze, írtam is választ.
Vezérműtengelyt spec én még nem ittam de biztos az se rossz
És ez a K1 1000-es K5 tegelyekkel, ment ugy mint egy K5 1000?
Sokkal több eredményt elértem mint ami szakmámból kifolyólag elvárható és sokkal kevesebbet annál, mint amit egy komoly szakember el tudott volna érni (akár csak több pénzzel is). Élvezem a motorozást mások szerint jól megy a gép. Ez legalább 75%-ban a saját munkámnak köszönhető. Én ezzel elégedett vagyok, ha úgy tetszik erre verem a nyálam.
Mi lenne ha adatokat is irtál volna!