Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bazzaz van nekem, ami gyorsváltó minden sebességben más megszakitási idő állitással, kipörgésgátló kinti potméterrel állitás 10 fokozatban, és üzemanyag térkép állitás nagyjából ugyan az mint a pc , mind az összes 2 térképben állitható!
Pc + gyorsváltót keresek Gsxr 1000 K7-K8-hoz akinek lenne kérem jelezze!
Helló! 1000-es, K6, jobb oldali, fehér idomra lenne szükségem! Ha vki tud, kérem segítsen! Thanx!
Én annak idején a Raptorossal csináltattam meg a Yoshimurámat.
(szerintem a Bodis nem foglalkozik vele)
K8 ezer motoromon a yoshimura kipufogó szétnyílott a lengőkar felőli oldalon valószínűleg kiégett a gyapot belőle és ez lehetett az oka!
Kérdésem kivel lehetne megcsináltatni, újrapalástolni? Illetve kaposváron Bódisék elvállalnák e? :D
Ok akkor elkezdem csinálni neked a szöges gumikat Hogy bírod ki?
Már megy a gép, de eddig még csak egy utcányit mentem vele. Ennyi az idei műsor. Időhiány. Nem azért álldogált, mert nem volt pénzem megcsináltatni szervizben.
Hát ez a téma örök dilemma......
Én is azt látom,hogy a kispolgári fizuból élő mocisok(Én is...)
Jobban odafigyelnek a vasra,azt veszi amit kell!
Az újgazdagok meg leszarják.!Majd veszek másikat......stb
Na ezek a motorok lesznek majd előbb utóbb(Sajnos már van is jó néhány) hirdetve minden féle kamu dumával.
Meg legyünk őszinték !
PL...K2,és a K8 között teljesítményben nem oly eget verő a különbség!
Közútra a K2 is baszott sok!
Persze aki versenyezni akar,és van is rávalója az vegyen újat......
Nekem bőven elég a K2,igaz már nem gyári a vas(175le kb) itt ott hozzá van nyúlva(csak a blokk)
Nincs tiltatva,nincs felvonulás olajforralás...stb
Arra használom amire való.kanyarvadászat,egykeró,némi versenypálya(Hobby szinten!)
Csúszva volt e?
Melyik 13 éves vas nem volt .......
Igen volt,kazal pénz rá is ment,de makulátlan az állapota még mindig,mert költök rá,odafigyelek minden apró rezzenésére.
Oké, akkor 40 pénz miatt szaladjak eladni még ősszel?
A kétmilliós motort?
Még mindig nem reális ez a story.
Persze kinek hogy.
Teljesítményadó kalkulátor 2015
Gyártási év: 2008
Teljesítmény: 136 KW

Fizetendő: 81600 Ft

Ebben a pakliban véleményem szerint azért az is benne lehet, hogy novembertől áprilisig azért nem sok sportmotor rohangál az utakon, mert az idő nem olyan kegyes (aki meg ugye kimegy, azt rögtön le is ugatják, hogy hülye vagy ilyenkor motorozni?!) Ha meg addig úgysem megy ki minek fizessen a semmire? Van éppen elég ilyen hülyeség... El lehet költeni azt olajra, gyertyára stb... (mondom ezt úgy, hogy sose vonattam ki)
Ezt a télire kitartja dolgot tényleg nem értem.
Mennyi is a súlyadó, 40k két részletben?
20 ezer forintot akar valaki spórolni egy közel kétmillás motoron?
Mondjuk kapsz ennyiért egy lefingott hátsó pájrellit
Aki ezen a téli "költségen" problémázik, annak minek ilyen drága motor?
Ez lenne a legutolsó szempont az eladásnál. Nevetséges 20k
Nem is motorozol Mikor rakod össze?
Érdekes amiket írtok, és azt kell mondjam mindegyikőtöknek lehet igaza.
De én mindemellett nap mint nap azt tapasztalom hogy a vevő aki olajat vagy bármi mást akar a motorjához (autójához), minél fiatalabb, drágább a gépe annál szarevőbb.
Nem tudok olyan árat mondani neki hogy ne húzza a kibaszott száját és ne kezdene el okoskodni. Vagy olcsóbban akarja vagy olyan terméket akar ami kurvára nem az Ő motorjába való.
Akin meg azt látom hogy földönfutó az meg gondolkodás nélkül megveszi amit kell.
Persze mindig mindkét oldalon vannak kivételek de a többséget ÉN ilyennek látom.
Ennyit arról hogy ki mennyiért adja el a motorját és hogy enged-e belőle vagy sem, árában adja vagy sem, egyszerűen agyhalott a többségük, ennyi, nincs mögötte anyagi ráció.
Az olajon spórol 1-2rugót mert vesz nem bele valót stb, de kitartja az árát és megtartja télire, ami ez idő alatt is csak viszi a pénzt, de az nem számít. Hát dögöljek meg ha értem. Persze ki lehet vonatni a forgalomból de akkor is. És ha áron felül akarja eladni mert ráér és nem kenyérre kell akkor csak árulja, attól még egy agyhalott szarevő barom és nem én vagyok a csóró mert piaci áron akarom és nem felette. A ma igazán fiatal gépeket meg majd ilyen gyökerektől fogjuk megvenni ha egyszer eladó sorba kerülnek. De az is igaz amíg lószar van veréb is van.
Én nem motorozok anyagi alapon. Nem a motor árát nézem, hanem a teljes élménycsomagét, amiért fizetni szeretnék. Ebben a motor csak egy összetevő (noha a legfontosabb is) és én úgy szoktam gondolkodni, hogy előre elgondolom, mennyi pénzt akarok elkölteni a hobbimra. Az akarat fontos, ugyanis ez mindig kevesebb annál, mint amennyi van. Ennek ellenére érdekes módon számtalan tanácsot kaptam már, hogy mit kéne máshogy csinálnom, mindezt kéretlenül. "Ha még gyűjtöttél volna", "ha akkor rám hallgattál volna", stb.
Bizony, tízmillió nepper országa ez, ahol senki sem vesz árában semmit, eladni meg mindent busás haszonnal fog.
Az is sok mindent elárul, hogy amikor egy akármilyen kérdés felmerül magáról a GSX-R-ről, akkor egy két hozzászólás ha akad. De amikor anyagias téma kerül elő, akkor aztán mindenki nyomja a tudnivalókat. De ez nem okoskodás!
Sziasztok!
Hàt azért a kinti motorokat nem szabad az otthoniakhoz hasonlítani!
Én kint élek az Osztràk Német hatàron (sajnos) jó ideje, rengeteg motoros boltban/szervízben jàrok de én még nem làttam agyontàkolt kókler motort! Tény hogy dràgàbbak de itt nem sajnàljàk rà a pènzt az tuti! Ha tuningról van szó,csakis TÜV engedélyes,forgalmiba bejegyzett cucc lehet a motoron! Az osztràk oldalon még egy sportkipufogós motort se làttam közlekedni!
Azhiszem nàluk még szigorúbbak a szabàlyok!
Én elgondolkodnék hogy hol vennék motort!
Nem kék fehér de nem olyan drága és még alkudni is lehet!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-9143824
Valahol érthető, hogy mindenki próbál ügyeskedni, mert ugye a jövedelmek nem ezekhez a motorokhoz vannak igazítva.
De erre meg az a válasz, aki majmot tart, vegyen hozzá banánt is.
Addig nyújtózkodj...stb.
Persze sulykolja a propaganda hogy merjél nagyot álmodni, így talán megcsillan egy kis fény az ürüléken, látszatra meg mindjárt más
Jól tudom miről beszélsz.
Valahol én is csodaváró mókus vagyok, pld. 2 éve akarok autót venni, de egyszerűen a behozottak a halálból feltákolt romok, aminek ugyanúgy megkérik az árát. Ennek az lesz a vége, hogy kimegyek én és behozok egyet. Amiben ugyanúgy benne van a bukta persze, de legalább megpróbáltam.
Jó motornak mindig is meg fogják kérni az árát. Szerintem itthon így is túl alacsonyak a sportmotorok árai, mivel (tisztelet a kivételnek), fizetés után húzza a gázt, ha költeni kell rá, na azt majd megoldjuk okosba` verzió jön, ezek az emberek engedni is fognak az árból, ezeket az alsó harmadban látod árszint -ügyileg.
Pár éve nyaggatott egy "haver", hogy adjam el a motorom. Mondtam neki hozd az X pénzt és viheted. De majd ő megnézni, meg kipróbálja meg minden, meg majd megalkuszunk mer kicsit sokat kérek érte.
Hát nem, nem alkuszunk meg. Mintha nem is ismerte volna az újkorától kezdve mire ülne rá, együtt motoroztunk a kezdettől fogva (első tulaj vagyok 0 km-től, most van benne 20k).
Mondtam neki nézz körül a lomisok között, ott biztos lesz olcsóbb az enyémnél , ha már nem akarod megfizetni az ismert előéletű, patika állapotú motort.
Ilyen vegyen szart. De tényleg.

Az a baj a kis országunkban, hogy sok embernek sajnos sok minden drága! És azzal jönnek sokan hogy drágább az a motor most pár 100 ezerrel mint 4-5 évvel ezelőtt ugyan az a motor! De miért, mert akkor 3.5 milla volt az áruk és sokat eladtak belőle, most meg 5 milla, és szinte nem veszik az újat! És szerintem csak ez fokozódik jövőre mert újitani fog a Suzuki, a Honda, a Kawasaki, és azok sem 3 millába kerülnek majd újjonnan, hanem 5.5-6-ba!
És nézzétek meg pl. a Mobile de.-t, drágábbak a motorok németben mint itthon!
Szerintem rosszul látod.Lehet,hogy nekik nem kenyérre kell a pénz,és ezek a motorok is el fognak kelni,csak nem te fogod megvenni.És őket nemérdekli,hogy neked drága.Most ez a kínálat.Ha lenne pénzed,már kifizetted volna valamelyiket,és motoroznál.
A sárgán valóban egy nullát érő csövek vannak (már mint teljesitmény szempontjából, egy motornak nem orditani kell, hanem jól menni), de a narancs feketén az egyik legjobb 1-es slip-on van, amit a K7-re lehet kapni, (hang és
power)! Attól hogy a nagy nyomású meleg vizes mosó levágta róla a piros és fekete festéket a dob alu táblájáról, attól még semmi baja a dobnak! De egyébként pont ilyen Yoshi 1-es Slip-on dobot keresek az egyik K7 pálya gépünkre, nem véletlenül!
ha figyelmesebben olvastál volna akkor tudnád miről beszéltünk...
elejével egyetértek, de nem arról van szó hogy nincs pénzem, k7-8 is képbe jött, (illetve egy 2009-es cbr1000rr is), de nekem "beakadt" a k5-6 és csak a kék fehér.
itt arról van szó, hogy típuson belül egyik másik túl van árazva.
mert mennyit ér az adott motor? amennyit megadnak érte!
úgyhogy sztem 1-2 hirdető reménykedik a csodában (hónapok óta)...
nekem több mint ezren nézték meg a hirdetésem, de csak egy hívott, el is vitte... (2hó alatt, és egyszer vettem lentebb az árat, na meg alkudott is, de had vigye, mert én el akartam adni...)
Akkor te nem adtad véletlenül drágán, mert rosszabb is volt, és öregebb is mint a jó pár évvel ezelőttid?
DE TUDOM CSAK AKKOR DRÁGA HA MÁS HIRDETI!