Rengeteg motorral volt már dolgom és én még soha nem találkoztam olyannal ami ne enne meg valamennyit. K2 750-em valós 15-ezer kilométerrel került hozzám és az is csipegette ezért érdekes,hogy ugyanarról a gyárszalagról jöttek és neked meg 86-ezerrel semmit nem eszik
Nem a km miatt, hanem a gazdája miatt én hagynám.
Pl ezek a lefűrészelt kipufogók az 1ik herótom... Sztem ebben az ár kategóriában van/lehet jobb vétel is.
Kis érdekesség:
"Eladó lett szeretett motorom. Néhány extra: Yoshimura vezérmű tengely, PropTech elektronika, full Titan leömlő, 2db mini dob +gyári, kb 200le fokozat kijelző, Xenon fényszóró, kormány stabilizátor, stroboszkópos féklámpa, LED-es rendszám világítás, friss műszaki. Vizsga előtt lett cserélve DID 530ZVM X Gold lánc, lnckerekek, BremboRacing fékbetétek, fékfolyadék, K&N légszűrő, NGK cr9ek gyetyák, koyo hátsó kerékagy csapágy, olaj Motul 5100 1050 5000enként cserélve (idén még nem érte el: ( )."
Full titán leömlő=gyári, mivel avval szerelték. Ez nem extra.
2 mini dob+gyári=értéke semmi, teljesítmény romlik...
200le=sehol semmi, talán 150 keréken
Xenon=semmi értelme, már a ledes izzók a nyerők
kormány stabilizátor= gyári felszereltség
storbis féklámpa=én gyártom a villogtatót=5e
ledes rendsz vil=semmit nem érnek, faszán beázik, és senkit sem érdekel, h van-e olyanod
K&N légszűrő=minek?
NGK cr9ek= ez a legjobb, mert CR9E való bele! TL1000R-be való az EK-s
Tehát ezért nem(valószínű a Yoshi tengely sem az, csak fokolt gyári cucc)...
Bigoneoszi ha láttad a hirdrtést mit mondanál rá? Vannak kokányolások rajta csavar potlásokat kell akkor xenon ki belöle egy idom fényezés... de látok benne reményt. Brembo fékbebétek did lánc adja az olajat hozzá állithato karok strobis hátso lámpa.. annyi h a kuplungjának meleg motornál egy icipici hangja van
Minden motornak van. Nekem 86e van benne. Viszont 0 az olajfogyasztása. Ameddig töltöm, 6000 múlva ugyanott van amikor cserélem. HF tömítés 18e, vez lánc 32e, feszítő is vagy 35e, sz sz darabja 2e, meg persze az egyéb költségek.
Hát csak azért kérdem hogy az a 85 ezer km neme sok ezekbe illetve valami gyerek betegségük ezeknek? Azt mondta h kb fél tiler olajat elcsipeget 5 ezer alatt.. számitsunk 1 literrel.. az sok lenne? Illetve a vezérmü lánc szelepszár szimering feszitö milyen áron megy ezekbe?
A régi 750-em 20-ezer kilométerrel is nyomott egy kis kéket hideg indításnál és kb. 1-liter olajat etettem meg vele a két olajcsere között úgyhogy nyári melegben gyakoroltam vele kerekezni. A mostani 1000-ben nekem nincs piszkálva a blokk belseje és így is 200-ló körül van főtengelyen, úgyhogy annak is meg kell lennie.
Kérdésem a következö volna srácok... néztem egy gixert. Yoshimura vez.tengely valami prop tech elektronika. A motorba 85 ezer km van elsö inditásnál kis kék jön ki veszélyes lehet? Szelepszár szimering szokott betegsége lenni? Motul 10w50et rakott a csávo bele... vagy már 85 ezer veszélyesen sok és hagyjam? Ezzel a tegellyel meg elektronikával mennyi lovat kénetudnia a motornak? A srác 200 körül mondja....
Sziasztok!
nemtud valaki borsod és 120km es körzetébe normális ezrest eladót? olyan 1 millióig? amiket néztem azok mind kókány szarok voltak, füstölő motorral, összetört idomokkal. válaszotokat előre is köszi
Nem ide való vagyok de ezt nem hagyhattam ki!