Amit én árultam legutóbb, az csúszott, tuningolt, járt pályán, úgy szereztem rá törött/karcos gyári idomokat, mégis az első ember kifizette. Annyiért adtam, mint jópár éve egy ugyanilyen k6-ot, csak akkor az feleannyi idős, feleannyi km-es és kifogástalan állapotú volt.
Pontosan.Mondjuk én azt sem értem,hogy mi ez a pályamotor volt,vagy gyorsulási motor volt,ezért ne vedd meg szöveg.Ki mire számít amúgy?Egy sport motort mire fognak használni?Meg legyen benne 20 ezer km 10 év alatt? Nevetséges.
Persze a motoros találkozón félóráig tiltatjuk úgy,hogy már izzik az egész leömlő,az nem számít.Mer ez a motor bírja,mer 1000-es.De az olaj az nincs kicserélve a blokkban,mert még elmegy 3 ezret fizetésig.
Ha becsúsznak a szalagkorlát alá,a szomszéd Józsibácsi majd megfújja 3 forintért az idomokat színre,22310-re visszatekerjük az órát 55 ezerről,és hangoztatjuk,hogy ez a motor nem volt pályán soha.
Nincs már 10% beülős százévhiteles motor, értsétek meg. Kevés motor van, egyre kevesebb lesz, mert 4 miklóst nem sokan adnak egy újért. Nem beszélve a meglévőket TK-ra rakó mestermeberek műveiről. Ez felhajtja az árakat. aki motorozni akar, kinyitja a buxát, aki nem, csak sóvárogni fog.
Jövőre is.
Meg azután is.
Szóval vegyél újat, íg nem kell böngészni az eladó romok között, és akkor nem ér meglepetés
Ja hogy nincs pénzed? Akkor mégis miben reménykedsz? Csodában?
Sztem, elég drágák, És a kipufogókkal nem vagyok megelégedve rajtuk. Pl a Yoshis miért csak 1 dobot aplikált fel? Meg tiszta ratyi az a dob. A másik meg gyorsulási gép volt. Én hagynám mind a kettőt...
azt arra értettem hogy az árból nem engednek, még annyit sem amit a következő évben kifizet rá, a motorja meg öregszik, és nem fiatal motorokról beszélek, na de nem is oldtimerekről amik az évek múlásával egyre többet fognak érni...
szóval úgy gondolom akik már hónapok óta hirdetnek, de ragaszkodnak az általuk kitalált árhoz, azok igazából nem is akarják eladni!
sztem csak az asszony rágja a fülüket, hogy adja el, így neki meg tudja mutatni hogy hirdeti, de elkelni nem fog
Pontosan úgy van ahogy Sedu írja itt már nincs ilyen,hogy szezon meg,hogy mikor kell súlyadót fizetni meg ilyen hülyeségek és ez alapján menne az adás-vétel. Ha úgy döntenék,hogy el akarom adni a motoromat akkor rohadtul nem érdekelne,hogy az év melyik időszakában történne az akkor sem engednék belőle egy büdös vasat sem és aki ilyet keres az simán megvenné,mert nincs kínálat...
Akinek most fiatal ezres gépe van az szarik a súlyadóba, és tudja nem sok ilyet árulnak, nem adja oda olcsón. Elmúlt a Hiteles időszak, most az tart motort akinek telik rá. Keress régebbi gépet, esetleg csörgess meg, mindig akad nálam 3-4 motor jó áron.
szinte az összes az, ami fent van... (k5-6) ami nem az volt azt 2-3 héten belül elvitték. (van olyan k7 amit december óta hirdetnek)
aki idén motorozni akart az megvette tavasszal, vagy nyár elején, de azt is mondhatnám, hogy közeleg a szezon vége, de mégis miben reménykednek?
hogy szezon után ugyanannyiért elmegy? majd télen ugyanannyiért?jövőre fizetheti majd megint a teljesítményadót, kijön az újabb modell, az övé meg egy évvel megint idősebb lesz...
(én meg szívok, mert csak várok)
Ha kíváncsi vagy nézd + a c sárgát is. Én már megtanultam, hogy ami a képeken nem nyerte el a tetszésemet azt ne nézzem meg mert élőben még szarabb...
Így is, ami képeken jó, az élőben talán 50-50% hogy jó...
Gyorsulni jártak vele néha látszik, rajta sok gumidarab a hátulján illetve a telokat beengedték!
Tetszik mindkettő amúgy :) A sárgában ha kevesebb km is van benne mint a másikban leet, hogy többet kapott már :)
6 ev utan ezt is tudom
kerdesem van kipufogo-nyomatek osszefugges ertokhoz.
ha bevinnem a 4:1 ben rendszer vegdobjat a jobb labtarto alá mekkora hibat kovetek el azonkivul hogy nekem kurvara tetszik
koszonom a tanacsokat
Persze a motoros találkozón félóráig tiltatjuk úgy,hogy már izzik az egész leömlő,az nem számít.Mer ez a motor bírja,mer 1000-es.De az olaj az nincs kicserélve a blokkban,mert még elmegy 3 ezret fizetésig.
Ha becsúsznak a szalagkorlát alá,a szomszéd Józsibácsi majd megfújja 3 forintért az idomokat színre,22310-re visszatekerjük az órát 55 ezerről,és hangoztatjuk,hogy ez a motor nem volt pályán soha.
Nagyon nincs is mit választaniuk...
Jövőre is.
Meg azután is.
Szóval vegyél újat, íg nem kell böngészni az eladó romok között, és akkor nem ér meglepetés
Ja hogy nincs pénzed? Akkor mégis miben reménykedsz? Csodában?
Aki jó áron adja, annak meg elviszik egyből.
szóval úgy gondolom akik már hónapok óta hirdetnek, de ragaszkodnak az általuk kitalált árhoz, azok igazából nem is akarják eladni!
sztem csak az asszony rágja a fülüket, hogy adja el, így neki meg tudja mutatni hogy hirdeti, de elkelni nem fog
aki idén motorozni akart az megvette tavasszal, vagy nyár elején, de azt is mondhatnám, hogy közeleg a szezon vége, de mégis miben reménykednek?
hogy szezon után ugyanannyiért elmegy? majd télen ugyanannyiért?jövőre fizetheti majd megint a teljesítményadót, kijön az újabb modell, az övé meg egy évvel megint idősebb lesz...
(én meg szívok, mert csak várok)
Így is, ami képeken jó, az élőben talán 50-50% hogy jó...
Tetszik mindkettő amúgy :) A sárgában ha kevesebb km is van benne mint a másikban leet, hogy többet kapott már :)
A másik így képek alapjàn patikának tünik. Ezt édemes lehet megnézni.
Vagy ha van valakinek jó állapotú k7-k8 eladó ne tartsa magában! :)
Ismeri Valaki közületek ezeket a motorokat?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-9129776
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k7-9128143
Előre is köszi a válaszokat!
kerdesem van kipufogo-nyomatek osszefugges ertokhoz.
ha bevinnem a 4:1 ben rendszer vegdobjat a jobb labtarto alá mekkora hibat kovetek el azonkivul hogy nekem kurvara tetszik
koszonom a tanacsokat
Mert már ellopták volna.