Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
K7-K8 1000-hez gyári fejidomtartó konzolt, és jobb, bal légbeömlőt keresek!
Nincs olyan, hogy jobb, vagy rosszabb, meg kell nézni az olajnyomást különböző hőmérsékleteken és fordulatszámokon, abból összedobni egy szép kis függvényt és sok minden kikövetkeztethető.
A legtöbb olaj cSt értékei fent vannak a neten, pl. egy shell 10w40 és mol 10w40 között is szép eltérések vannak viszkozitásban.
Eddigi tapasztalatom, hogy sportmotorba, többnyire megfelelőbb a szinte bármilyen 10w50,mint a 40esek, mert a megfelelő áramlás és olajhűtőhatás miatt nagyok az olajfuratok, plusz a blokk is nagy hőterhelésnak van kitéve, 100 C környékén 0,1, 0,2 bar-ra is lecsökken a nyomás 10w 40-el. alapjáraton.
Az ég világon semmi különbséget nem éreztem még olaj és olaj között egyik motoromnál sem. 4-5000 után csere. Utóbbi években ebbe belecsúszik vagy 2 pályázás is.
és mennyivel jobb (ha jobb) mint a 10w40? Motulból is létezik 10w50 (5100, 7100), de 300V-ből még nem láttam.
Én most elf 10w 50-t használok
Olyan létezik egyáltalán? Én is gondolkodom h olyanra váltok, de csak 15w50-t találok 300v-ből.
300V 10w-50
10W-40-es 300V-n kívül milyen olajat érdemes még kipróbálni?
De amit ott hirdetek az egy K9 1000 1 oldali Bódis GP Slip-on, a K7-esé pedig 2 oldali Triovál limitált!
Az eladó holmimnál meg találod a tel.számom!
Mi a baj vele az árán kívül? képen jól néz ki
Még fogod is
Megint felrakták hirdetni...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_limited_edition-9179333
Sztem ezt 2 éve folyamatosan látom hirdetve...
Dupla Bodis, amit adtak 2008-ban a K7 1000-ekhez Limitált, Bódis Y-al együtt! Karcmentesen 5000 km-ert ment!
Valakinek eladó sportkipufogója k7-k8 ra?
csak pár 1000 km-el arrébb
Hát az tényleg nem volt nagy motorozás. Az enyém az pont alkalmas lenne hasonlítási alaphoz
Nagy viszonyítási alapom nincs, decemberben hoztam a k9-et és januárban ment is vissza, mentem vele kemény 150 km-t az 5-6°C-ban.
Akkor lehetne bármit is mondani, ha hasonló felszereltségű k9-re tudnék ülni pár karikára
Vagy valami elcsent motor volt, esetleg kinti motor aminek nem foglalkoztak a papírjával. Na és milyen a különbség a két motor között? Nekem a K6, K7-K8, kimaradt az életemből még csak nem is ültem rajtuk.
Amúgy fasza kis motor volt. Bal oldalidom volt csak hegesztve egy kb tenyérnyi folton, generátorfedél újrafújva és ennyi volt a hiba. Semmi csörgés/zörgés. Arra tippeltünk, hogy pályamotor volt és ilyen papírokat sikerült hozzá szerezni
Az nem gyenge. Biztos szép előélete lehetett a gépnek
Ráadásul ugye ez az idom alatt van takarásban...
Motorszám konkrétan nem is volt
Formára jobban bejön a k9-nek, főleg az eleje, de csúnyának ezt sem tartom. Ez az arany-fekete kombó meg egyre inkább tetszik.
Betyár lett a sárkány az biztos
csontocska?