Nincs olyan, hogy jobb, vagy rosszabb, meg kell nézni az olajnyomást különböző hőmérsékleteken és fordulatszámokon, abból összedobni egy szép kis függvényt és sok minden kikövetkeztethető.
A legtöbb olaj cSt értékei fent vannak a neten, pl. egy shell 10w40 és mol 10w40 között is szép eltérések vannak viszkozitásban.
Eddigi tapasztalatom, hogy sportmotorba, többnyire megfelelőbb a szinte bármilyen 10w50,mint a 40esek, mert a megfelelő áramlás és olajhűtőhatás miatt nagyok az olajfuratok, plusz a blokk is nagy hőterhelésnak van kitéve, 100 C környékén 0,1, 0,2 bar-ra is lecsökken a nyomás 10w 40-el. alapjáraton.
Az ég világon semmi különbséget nem éreztem még olaj és olaj között egyik motoromnál sem. 4-5000 után csere. Utóbbi években ebbe belecsúszik vagy 2 pályázás is.
Megint felrakták hirdetni...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_limited_edition-9179333
Sztem ezt 2 éve folyamatosan látom hirdetve...
Nagy viszonyítási alapom nincs, decemberben hoztam a k9-et és januárban ment is vissza, mentem vele kemény 150 km-t az 5-6°C-ban.
Akkor lehetne bármit is mondani, ha hasonló felszereltségű k9-re tudnék ülni pár karikára
Vagy valami elcsent motor volt, esetleg kinti motor aminek nem foglalkoztak a papírjával. Na és milyen a különbség a két motor között? Nekem a K6, K7-K8, kimaradt az életemből még csak nem is ültem rajtuk.
Amúgy fasza kis motor volt. Bal oldalidom volt csak hegesztve egy kb tenyérnyi folton, generátorfedél újrafújva és ennyi volt a hiba. Semmi csörgés/zörgés. Arra tippeltünk, hogy pályamotor volt és ilyen papírokat sikerült hozzá szerezni
Motorszám konkrétan nem is volt
Formára jobban bejön a k9-nek, főleg az eleje, de csúnyának ezt sem tartom. Ez az arany-fekete kombó meg egyre inkább tetszik.
Betyár lett a sárkány az biztos
K7-K8 1000-hez gyári fejidomtartó konzolt, és jobb, bal légbeömlőt keresek!