Én meg azt hittem,hogy nem tetszett a K9 azért vettél K8-at,de az alváz-motorszám probléma az halott ügy.
Akkor lehet csavarni a gépnek. Az enyém is amikor össze lett hangolva mintha egy másik brutál motort kaptam volna vissza...
Jó volt az is csak a vázszáma nem stimmelt a motorhoz, K7-K8 modellé volt belevésve.
K&N meg a sprtdob már megvolt, PC3 + healtech x tre + healtech gyorsváltó ment bele, minden be lett padolva. Előtte szelepállítás, olajcsere, légszűrőpucolás, injektortisztítás ilyenek.
Akkor lehet csavarni a gépnek. Az enyém is amikor össze lett hangolva mintha egy másik brutál motort kaptam volna vissza...
K&N meg a sprtdob már megvolt, PC3 + healtech x tre + healtech gyorsváltó ment bele, minden be lett padolva. Előtte szelepállítás, olajcsere, légszűrőpucolás, injektortisztítás ilyenek.
Mi lett vele csinálva mérés előtt?
Főtengelyen? Keréken?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-8998328
SÍROK A RÖHÖGÉSTŐL!