Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez nem föld körüli nálunk nem járt
22 percnél.
Nem egyedülálló.Ez az ipse földkörüli úton szenved ezressel.
Valami 74000 mérföld.

Nem eccerű eset.

http://youtu.be/mAngO2x4260
Kormánylengés csillapító probléma-SD- Steering Damper
Először egyetértek
Szia
ha nem tevedek ez a problem http://www.kiwibiker.co.nz/for...
Agyáááá hát félig szutyukim van heee! Hogy a faszba fogok így beépülni közétek?
Sziasztok ma ki gyulladt a piros lámpám és a vízhőfok helyére villog az 5d vagy Sd. Tudna valaki segíteni mi lehet?
Az autóboltos egy szar mind1ik. Majd szopsz amikor ki akarod szedni...
Van de nem adok, mert nem Kawasakis...
Hááááá honnnyen lenne meg azokkka. Könnnyőtéééés!
Ammyira light hogy nagyon!

Így kell tejfölös piklikből motort gyártani!
eléggé tele van tömve vele,szinte mindenhol az van..........de biztos megvan az oka
szerintem is az lesz belőle... fasz üsse ki a szemüket. Nem divat már a jól meg szokott mezei csavar......
nekem is kihulott hátul,de autósboltba van amilyet csak akarsz
Valaki esetleg van e idom rögzítő patentszeme? konkrétan faridomba való kéne meg a láncvédőmbe. Ugye egyik kisebb másik nagyobb.

Tehát ha valakinek van ne tartsa magában!
Jah, egy ideig olvasgattam, meg hozzászóltam, de ott olyanok mennek, akik a negatív fogyasztás rekordot döntögetik...
Nekem is a gyári olyan 45 körül lett ilyen. Kb 3 helyen szakaszos, meg csörgött zörgött. A lánckerekek viszont patentok voltak!
Tutiiiiii
lehet lánc olajzóval ment, mint ami megy egy ideje az olaj topicban
én olyan 47e körül cseréltem le a láncot, egy-két O gyűrű már hiányzott belőle, volt egy kis szakaszos nyúlás, kicsit már zörgött is, de hogy mennyit mehetett volna még el? (jó kis arany DID) nem akartam megvárni míg elszakad... (a lánckerék is jónak tűnt)
az 80+ kicsit tényleg soknak tűnik, bár lehet kivettek már belőle 1-2 szemet
Azt nem hiszem el...
Ja én a meghajtó láncról beszéltem.
Ezt sem kellett volna cserélni, de már régen megvettem hozzá...
Egyik haverom K4 1000-be 85 000km van és gyári a lánc!
És nem kisnyugdíjas. Féktárcsát már cserélt. Blokk persze bontatlan.
Aham, 71e-nél a váltó siklócsapágyait cseréltem, mert hangja lett(meg persze akkor már ezt-azt kicseréltem újra). A vezműlánc nyúlása 71e km alatt látható a képen.
50e-nél volt szelephézag állítás elsőnek. 2 kipu szelep és 1 szívónál kellett állítani. Most 83-nál megint meg kell majd néznem.
Szerintem batran vedd meg azt amelyiknek vissza tudod ellenorizni a szervizeloeletet. Legyen benne 50-60-70 e km. Erdekessegkeppen mondom 2008 utani elado busakban is 7-18e km a jellemzo..
az enyemben 50 ekm van es valamikor szetszedtem a kulpungot s semmivel sem volt rosszabb allapotban mint egy 10 e km-t futott pl.
Nem tudom mikor fog valtozni az a magyar felfogas hogy az oraban keves legyen..