Jah, egy ideig olvasgattam, meg hozzászóltam, de ott olyanok mennek, akik a negatív fogyasztás rekordot döntögetik...
Nekem is a gyári olyan 45 körül lett ilyen. Kb 3 helyen szakaszos, meg csörgött zörgött. A lánckerekek viszont patentok voltak!
Tutiiiiii
lehet lánc olajzóval ment, mint ami megy egy ideje az olaj topicban
én olyan 47e körül cseréltem le a láncot, egy-két O gyűrű már hiányzott belőle, volt egy kis szakaszos nyúlás, kicsit már zörgött is, de hogy mennyit mehetett volna még el? (jó kis arany DID) nem akartam megvárni míg elszakad... (a lánckerék is jónak tűnt)
az 80+ kicsit tényleg soknak tűnik, bár lehet kivettek már belőle 1-2 szemet
Aham, 71e-nél a váltó siklócsapágyait cseréltem, mert hangja lett(meg persze akkor már ezt-azt kicseréltem újra). A vezműlánc nyúlása 71e km alatt látható a képen.
50e-nél volt szelephézag állítás elsőnek. 2 kipu szelep és 1 szívónál kellett állítani. Most 83-nál megint meg kell majd néznem.
Szerintem batran vedd meg azt amelyiknek vissza tudod ellenorizni a szervizeloeletet. Legyen benne 50-60-70 e km. Erdekessegkeppen mondom 2008 utani elado busakban is 7-18e km a jellemzo..
az enyemben 50 ekm van es valamikor szetszedtem a kulpungot s semmivel sem volt rosszabb allapotban mint egy 10 e km-t futott pl.
Nem tudom mikor fog valtozni az a magyar felfogas hogy az oraban keves legyen..
Valami 74000 mérföld.
Nem eccerű eset.
http://youtu.be/mAngO2x4260
ha nem tevedek ez a problem http://www.kiwibiker.co.nz/for...
Ammyira light hogy nagyon!
Így kell tejfölös piklikből motort gyártani!
Tehát ha valakinek van ne tartsa magában!
Nekem is a gyári olyan 45 körül lett ilyen. Kb 3 helyen szakaszos, meg csörgött zörgött. A lánckerekek viszont patentok voltak!
Tutiiiiii
én olyan 47e körül cseréltem le a láncot, egy-két O gyűrű már hiányzott belőle, volt egy kis szakaszos nyúlás, kicsit már zörgött is, de hogy mennyit mehetett volna még el? (jó kis arany DID) nem akartam megvárni míg elszakad... (a lánckerék is jónak tűnt)
az 80+ kicsit tényleg soknak tűnik, bár lehet kivettek már belőle 1-2 szemet
És nem kisnyugdíjas. Féktárcsát már cserélt. Blokk persze bontatlan.
50e-nél volt szelephézag állítás elsőnek. 2 kipu szelep és 1 szívónál kellett állítani. Most 83-nál megint meg kell majd néznem.
az enyemben 50 ekm van es valamikor szetszedtem a kulpungot s semmivel sem volt rosszabb allapotban mint egy 10 e km-t futott pl.
Nem tudom mikor fog valtozni az a magyar felfogas hogy az oraban keves legyen..