Jah, egy ideig olvasgattam, meg hozzászóltam, de ott olyanok mennek, akik a negatív fogyasztás rekordot döntögetik...
Nekem is a gyári olyan 45 körül lett ilyen. Kb 3 helyen szakaszos, meg csörgött zörgött. A lánckerekek viszont patentok voltak!
Tutiiiiii
lehet lánc olajzóval ment, mint ami megy egy ideje az olaj topicban
én olyan 47e körül cseréltem le a láncot, egy-két O gyűrű már hiányzott belőle, volt egy kis szakaszos nyúlás, kicsit már zörgött is, de hogy mennyit mehetett volna még el? (jó kis arany DID) nem akartam megvárni míg elszakad... (a lánckerék is jónak tűnt)
az 80+ kicsit tényleg soknak tűnik, bár lehet kivettek már belőle 1-2 szemet
Aham, 71e-nél a váltó siklócsapágyait cseréltem, mert hangja lett(meg persze akkor már ezt-azt kicseréltem újra). A vezműlánc nyúlása 71e km alatt látható a képen.
50e-nél volt szelephézag állítás elsőnek. 2 kipu szelep és 1 szívónál kellett állítani. Most 83-nál megint meg kell majd néznem.
Mert már ellopták volna.